Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Моят блог в Blog.bg
Автор: kolevdobri Категория: Политика
Прочетен: 3195887 Постинги: 6870 Коментари: 4296
Постинги в блога от 10.11.2014 г.
http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=4419149


Наистина живеем в едно "демократично" и "пазарно" общество. Обявили обществена поръчка за газ за отопление на резиденция Бояна, но тъй като имал един лицензиран доставчик на газ, София газ, тази фирма щяла да достави газ за отопление.


Лицемерие та дрънка.
Категория: Политика
Прочетен: 352 Коментари: 0 Гласове: 2
Последна промяна: 11.11.2014 08:52
  1. Ако бюджетът ни е 30 милиарда лева, бих направил изчисления, колко от тези пари са внесени от циганите. Сметката е лесна, когато се има предвид преките данъци. Циганите не плащат преки данъци;
  2. Не съм чувал да плащат такса смет и данък сгради, защото техните постройки обикновено са незаконни;
  3. Обикновено не плащат кой знае колко косвени данъци - ДДС, мита, акцизи, като плащанията им се ограничават в зависимост от оборота, който правят, с парите, които им даваме да раждат и отглеждат деца, както и минималните пенсии за бедност, енергийните помощи и какви ли още не други начини за източване на бюджета;
  4. В някаква степен лесно могат да се установят парите, които харчим за циганите - това са преди всичко социалните помощи, които те получават от българското общество. Трудно могат да се изчислят другите разходи, които те ни струват - всички проблеми, които правят изискват поддържане на повече полиция и жандармерия. Постоянните сбивания, които правят, натоварват здравната каса.

Затова е добре да се отдели бюджет само за циганите. Той да е в размер на онова, което циганите внасят в него.

Сега получават около 1 милиард от обществото. Не знам дали циганите могат да съберат и 1 милион в бюджет, обособен специално за тях.


Защо тогава всички политически сили неглижират циганския проблем? Градове като Ихтиман, Самоков, че и големи градове като Пазарджик, са на крачка от това да станат цигански градове. Докога ще търпим циганите да източват ресурсите на държавата ни?


ЗНАЕТЕ ЛИ ОТГОВОРЪТ? ЩЕ ТЪРПИМ ДОТОГАВА, ДОКАТО ТЪРПИМ ПОЛИТИЦИТЕ ДА ИЗТОЧВАТ НАШИТЕ ПАРИ ИЗОБЩО. ДОТОГАВА. АКО ТЪРПИМ ПОЛИТИЦИТЕ НИ ДА КРАДАТ ОТ ПАРИТЕ НИ И ДА СИ НАМИРАТ РАБОТА, КАТО КОНЦЕНТРИРАТ ВСЕ ПО-ГОЛЯМА ЧАСТ ОТ НАШИЯ ДОХОД В ЦЕНТРАЛИЗИРАНИЯ БЮДЖЕТ, ДОТОГАВА ЩЕ ПРОДЪЛЖАВА И ЦИГАНИЗАЦИЯТА НА СТРАНАТА. НЕЩАТА СА СВЪРЗАНИ.
Категория: Политика
Прочетен: 389 Коментари: 0 Гласове: 4
Последна промяна: 10.11.2014 23:17
http://www.segabg.com/article.php?id=725287


Вижте го нашият президент. Няма срам и това е. Комсомолски функционер от Благоевградско. Баща му е висш кадър на ОК на партията в Благоевград, отговарящ за идейно политическото възпитание.

Просто нямам думи. Какви приказки, какъв гьонсуратлък.

Ако ви мързи да отворите линка и да прочетете какво е казал президентът на РБ, ето ви цитат:

"25 години след началото на демократичния преход, отдаваме заслужено почит и се прекланяме пред гражданската доблест, сила и мъжество на тези достойни българи, които не предадоха своя морал и човешко достойнство дори и в най-мрачните години на невиждани репресии. Вие сте доказателство, че нито един политически режим, колкото и да си е повярвал, колкото и да е силен, не може да смаже с насилие и терор духовните сили и жажда на българския народ за свобода и човешко достойнство", каза президентът по време на официалната церемония.
"Въпреки всички нечисти опити за погазване на човешкия дух и порив за свобода, дори и в най-зловещите години на тоталитарния режим в България са живели хора, готови да жертват живота си в името на тези най-висши човешки ценности", каза още Плевнелиев.

Той посочи, че истината за съпротивата срещу тоталитарната държава трябва да се предаде и да се знае от следващите поколения и "да не забравяме нито за миг, че в името на правото ни днес да се наричаме европейски граждани, да пътуваме свободно, да градим съдбата си в едно отворено общество на свободни хора, мнозина преди нас са рискували и загубили живота си".

Та той е работил активно против тези хора, които сега награждава!!! И не му пука от нищо. ЧЕ ЗАЩО ДА МУ ПУКА, СЛЕД КАТО НА БЪЛГАРСКИЯ НАРОД НЕ МУ ПУКА, ЗАТОВА ЧЕ ДВА МАНДАТА ИЗБИР ЗА ПРЕЗИДЕНТ ДОНОСНИК НА ДЪРЖАВНА СИГУРНОСТ, ЧЕ КОМУНИСТИ УПРАВЛЯВАТ БЪЛГАРИЯ 25 ГОДИНИ СЛЕД 1989г. И КАТО ГЛЕДАМ СМЯТАТ ДА УПРАВЛЯВАТ ОЩЕ ДЕСЕТИЛЕТИЯ НАРЕД. БЪЛГАРСКИЯТ НАРОД И БЪЛГАРСКИЯТ ПРЕЗИДЕНТ - ЛИКА ПРИЛИКА СА СИ ПО ГЬОНСУРАТЛЪК.
Категория: Политика
Прочетен: 366 Коментари: 2 Гласове: 4
Направих един тур от София до Бургас, Варна и обратно. Какво ми направи впечатление:
  1. Магистралата до Стара Загора няма да я коментирам като пътна настилка. Горката е доста разбита на отделни участъци. Има НАИСТИНА ГОЛЯМА МРЪСОТИЯ ПО ОТБИВКИТЕ ДО СТАРА ЗАГОРА. На отсечката до Бургас е коренно различно състоянието на хигиената - почистено и поддържано. Въпрос на желание за работа на Окръжните пътни управления. Едни си вършат работата, а други я гледат през пръсти;
  2. От Бургас за Варна. Наистина в района на Поморие, Ахелой и околомръсното на Слънчев бряг са проблемни места. Не разбирам, в тази част на Черноморието са хвърлени милиарди инвестиции, а инфраструктурата не е мръднала съществено от времето на Живков. Има няколко кръгови движения по пътя и толкова. Не че помагат де, ама...
  3. Околовръстното на Слънчев бряг си е трагедия - наоколо мръсно и неподдържано. Като че ли си в Африка, а не в Европа. И едни грозни постройки, едно презастрояване - ужасно изглежда;
  4. Пътят от Слънчев бряг в посока към Варна, в целият участък на Бургаска област е критичен. Малко пътища са ме натоварвали толкова. Завои изникват от нищото и пътуването не върви. След Обзор нещата се поправят. Варненският участък е сравнително добър. Аспаруховият мост - има отворени дупки, през които минава вода и ерозира съоръжението. Като започне да се разпада, вероятно ще му обърнат внимание;
  5. Варна е нагъчкана с коли и извън сезона. Пътищата в центъра са в недобро състояние. Малките квартални улички са направо ужасни. Големите пътни артерии, горе долу си бива.
  6. Магистралата за Шумен е закърпена, но се вижда как настилката поддава и прави шофирането некомфортно;
  7. Приятно впечатление прави асфалтираният път от Шумен към Върбица;
  8. В Търговище си е направо дива Индия. Вътре в града пътищата са така изтърбушени, че си мисля, че са от времето на младите години на Живков;
  9. От Търговище до село Добри дол, преди Търново, пътят е добър и след това има един участък от 10 километра, който ти показва как преди години строителите са откраднали повече материал, отколкото са вложили в пътя, а фирмата, която е била надзорник, така добре си е свършила работата, както Банков надзор по отношение на КТБ;
  10. От Търново до Ябланица се вижда, че държавата е положила много усилия за модернизиране на настилката.
Какво забелязах: Навсякъде по еднопосочните пътища, дясното платно беше по-сериозно износено от лявото. Тъй като съм участвал в строителството на пътища няколко месеца, като съм участвал в производството на сместа и полагането й на пътя и тъй като основните "потребители" на пътя, който строяхме бяха тежките камиони, превозващи трупи, знам, че основно пътищата се разбиват именно от такива машини, включително тировете.

Не е лошо да се помисли, за тежките камиони да се увеличи сумата за годишната винетка. Сега за камионите тя е между 526 и 1300, в зависимост от сертификата за екологичност на камиона. Като се има предвид, че средният пробег на тежките камиони е десетки пъти по-голям от този на леките коли и като се има предвид натовареността на пътя, предизвикана от тежките камиони, логично е цените на винетките за тях да са по-големи.

Само за пример - за да има ефект, камионът трябва да се използва максимално и да изминава колкото се може повече километри. Само си представете, че таксата, която плаща един камион за 1 ден пътуване по българските пътища е по-малка от 1 лев! Това звучи подигравателно нали? После се чудим, че няма пари за пътищата.


Има и нещо друго. Тази година уж били събрани 220 милиона лева от винетки. Аз се съмнявам дали контролните органи имат добра и ефективна организация за контрол на пътя, дали участниците са си платили такса "път". В Британия например, камери следят затова дали участниците в движението са си платили таксата, както и застраховката за водача, така че събираемостта е много голяма.

Не стига, че имаме проблем със събирането на таксата, ами и Лиляна Павлова направи изявление, че половината от събраните такси не са използвани по предназначение, а за други цели.

ТОВА ВЕЧЕ Е СОЦИАЛИЗЪМ, КЪДЕТО ВСИЧКО ОТИВА В ЕДИН КЮП. ЗАТОВА В БЪЛГАРИЯ НЯМА ПЪТИЩА, ЗАЩОТО ПАРИТЕ, СЪБРАНИ ОТ ТАКСИ ЗА ПЪТЯ, ОТИВАТ ЗА ДРУГИ НАПРАВЛЕНИЯ. ТОВА ДЕМОРАЛИЗИРА И СИ КАЗВАШ, ЗАЩО ТОГАВА ДА ПЛАЩАМ ЗА ВИНЕТКА, СЛЕД КАТО НА ПРАКТИКА ДЪРЖАВАТА КРАДЕ ОТ ПАРИТЕ МИ И МЕ ПРИНУЖДАВА ДА СЕ ДРУСАМ ПО ДУПКИТЕ И ДА ТЪРПЯ ТОВА ИЗДЕВАТЕЛСТВО, НАРЕЧЕНО БЪЛГАРСКИ ПЪТИЩА!

Ето източник: http://www.24chasa.bg/Article.asp?ArticleId=4419119


И още нещо искам да споделя. Имаме нужда от промени в структурите и начините на осъществяване на надзор върху качеството на строителните работи по пътищата. Надзорът е основната причина да имаме лоши пътища, защото узаконява кражбите от най-ниските нива до най-високите нива в административната йерархия. По-добре да предоставим надзора на най-малко две чуждестранни фирми с утвърден авторитет, независимо от това колко ще ни струва тяхната работа. Нека да има достъпност на информацията за констатацията от надзора и обществеността да е запозната с резултатите. Така ще направим промяна на сегашната политика, пътища да се изграждат с издръжливост от 4 години, колкото е политическия мандат на партията, която е на власт.

Нещо генерално: От моите наблюдения стигам до извода, че по маршрута София - Варна, по-натоварено е движението до Търново. След това има рязка промяна в натоварването на движението. Според мен държавата ще спести много ресурси, ако просто се вземе решение за разширяване на сегашния път от Ябланица до Търново, вместо строителството на магистрала. Ако тази магистрала мине на 15 километра северно от Търново, няма да е изгодно жителите на Търново да пътуват на север, за да "хванат" магистралата, защото за това време те ще стигнат преди Севлиево, ако тръгнат по стария път. Значи ще се наложи строителството на връзка с тази магистрала или от разклона за Павликени или от Севлиево, което си е излишен разход, откъдето и да го погледнеш. По-евтин вариант е разширението на сегашния път с още две платна, там, където е възможно да се направи, за да се осигури безпрепятствена възможност за изпреварване на тировете и избягване на колони от автомобили. Така ще се спести и много земеделска земя, тъй като магистралата е планирана да мине през най-плодородните земи на тези райони.
Категория: Политика
Прочетен: 293 Коментари: 0 Гласове: 1
Защо никой от нашето правителство не каже отговора на този въпрос:

  1. Ако имат право, както твърдят правозащитници, тъй като първо трябвало да се установи, дали това са бежанци от страни, в които има въоръжени конфликти, ЗАЩО ТОГАВА ПЛАЩАМЕ ЗА ЗАЩИТНО СЪОРЪЖЕНИЕ НА ГРАНИЦАТА. ИЗГЛЕЖДА ПРЕКАЛЕНО РАНО МАХНАХМЕ ЗАГРАЖДЕНИЯТА ПО ГРАНИЦИТЕ СИ.
  2. Как обаче да установят това, след като много от тях са изхвърлили родните си паспорти, защото те ги уличават и им ограничават възможността да получат убежище в ЕС? Ако на границата се появи човек без документи, как трябва да постъпят българските полицаи? Да му хвърлят един бой и да го върнат оттам, откъдето е дошъл, да го предадат официално на турските власти или да го задържат и да го вкарат в кауша, заради опит за нелегално преминаване на границата и ли нещо друго трябва да направят, за да разбера най-после какво да ОЧАКВАМЕ ОТ ДЕЙСТВИЯТА НА БЪЛГАРСКАТА ГРАНИЧНА ПОЛИЦИЯ. Всъщност не знам дали и самите полицаи знаят какво да правят.
  3. Нека не забравяме, че ние сме граница на ЕС и съгласно договорки с други държави от Съюза, ние сме длъжни да приемем обратно бежанци, които са използвали територията на БГ за да влязат в Съюза и след това са се настанили в някоя от държавите на Съюза - примерно Германия.
  4. Не на последно място - финансирането и организирането на този бежански поток. Да не говоря и за възникналото напрежение между различните бежански групи. Последният масов бой между афганистанци и сирийци, завърши с пострадали и медицински и полицейски разходи, които ние, бедните българи трябва да плащаме.
  5. Затова крайно време е, някои мастит политик да излезе и да ни обясни какво е законодателството и как ние пазим рехавата си граница. Като гледам как "почернява" центъра на София, съмнявам се, че държавата има контрол над този процес. Вчера чаках на опашка пред бръснарница в центъра на София. Половината от чакащите бяха според мен от Северна Африка или от Близкия Изток. Аз нямам сигурност, че тези хора имаха легални документи за престой в БГ. То не стига, че държавата ни почернява всяка година от увеличаващата се популация от цигани, ами и това чудо ни дойде на главата.
  6. Папата говори, че не бивало да се издигат стени, а да се строят мостове. Ако е така, няма да е невъзможно, след няколко години сирийците да изпъдят в посока Сирия, нас, българите.
Категория: Политика
Прочетен: 381 Коментари: 1 Гласове: 3
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3195887
Постинги: 6870
Коментари: 4296
Гласове: 2398
Архив
Календар
«  Ноември, 2014  >>
ПВСЧПСН
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930