Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Моят блог в Blog.bg
Автор: kolevdobri Категория: Политика
Прочетен: 1416886 Постинги: 3408 Коментари: 2741
Постинги в блога от Декември, 2010 г.
2  >  >>

1.     За премиер предлагам Августин Блажени – „Който не работи, не трябва да яде”.

2.     За министър на вътрешните работи предлагам – Жан Калвин – „Работи усърдно и Господ ще прости греховете ти”, което в превод означава: „Да го начукам на папата”.

3.     Ако все пак някой от двамата се откаже от поста, да имаме предвид и Мартин Лутер, но не Кинг, а онзи, който е твърдял, че не е нужно свещеникът да е облечен в златна мантия, за да предава божието слово.

Гарантирам, че при такова правителство, след 30-40 години първите заселници – швейцарци, ще се установят в района на Кърджали и Смолян и ще допринесат за промяна на етническата карта на региона. Местните вече няма да разчитат на тютюна, а ще правят шоколад и часовници. Народна банка пък ще даде най-после втори лиценз за банка извън София /първият е във Варна/,  със седалище Кърджали, а защо не и в Смолян или Борино.

Видяхте ли, какво означава дясно правителство. „Дясно” означава нормално, а „ляво” означава „различен”. Досега само „различни” правителства са ни управлявали. То при „различен” народ какво друго да ни се случи?

Категория: Политика
Прочетен: 435 Коментари: 1 Гласове: 5
Последна промяна: 18.12.2010 14:20
Интересно е да се чуят мнения по този въпрос.
Категория: Политика
Прочетен: 812 Коментари: 5 Гласове: 1

1.     Вчера за пореден път минах оттам. Едно съоръжение, което грабва с мащаба си. Но дали си е струвало усилията?

2.     Целта на това съоръжение е да се облекчи трафика на влизащите и излизащите от София. Дали ще бъде постигната тя, само времето ще покаже. Само че, преди построяване на съоръжението излизащите от София не спираха никъде и преминаваха или направо по еднопосочното за Перник или се отклоняваха в дясно и минаваха под моста в посока Кулата.

3.     След толкова много време строителство и изхарчени пари, пътуващите в тези две основни направления ще трябва да се съобразяват с препятствието на кръговото движение. Защо платихме толкова много пари, за да се направим препятствие, което нямахме досега? Много ми прилича на цялостното управление на държавата.

4.     Какво й пречеше на магистрала Люлин да си мине над вече съществуващите съоръжения? Щеше да ни струва много по-малко пари и нерви.

5.     Преди трафикът за Перник и Кулата се разделяше безпрепятствено и бързо. Сега и в двете направления колите ще трябва да пътуват рамо до рамо през няколко завоя, докато се разделят всяка по своя път.

6.     Наглед една хубава идея – кръгово движение, която в случая създава повече препятствия от преди съществуващите пътища. Има разумно обяснение, само ако това кръстовище е проектирано от архитекти, които нямат шофьорски книжки...


Категория: Други
Прочетен: 273 Коментари: 0 Гласове: 2

1.     Показателен пример за тъпоумие на полицейските служители - катаджии е всекидневното задръстване по бул. България и особено на кръстовището с бул. Несторов.

2.     Снощи се връщам в София от провинцията и минавам по бул. България в посока център.

3.     На другото платно на булеварда в посока излизане от града имаше невероятно задръстване, което започваше още от преди моста на бул. Витошка, малко след Макдоналдс.

4.     Много години минавам по този маршрут и се чудя как е възможно да се постигне „червена” вълна, а не може да се направи „зелена”? Как е възможно „червената” вълна да ни я сервират без пари, като при същите технически условия ни искат допълнително пари, за да направят „зелена”? Явно нещо ни мотаят.

5.     Ако толкова има проблем със светофарните уредби, какво им пречи на ченгетата да включат светофарите на бул. България /3 на брой/ в посока излизане от София и да ги държат на „зелено” в следващите 5 минути, докато се „издърпа” трафика извън града?

6.     Предложение: Или си оправете светофарите и сменете червената вълна със зелена, или накарайте някое по-отговорно ченге да осигури по-дълъг сигнал на светофара. Има и друго предложение. Навийте някой от отговорните фактори на държавата да се прибира по това време към Бояна. Тогава със сигурност ще направите „зелена” вълна за излизащите от центъра.  (:
И едно предложение към шофьорите: Не спете по кръстовищата, не си бъркайте в носовете или не си оправяйте грима, в момента, в който трябва да потеглите с колата. Ако включването на първа предавка ви е проблем, моля включете я по-рано и постойте няколко секунди на съединител. Каквато й организация на движението да ни направи общината и полицията, ако вие мудно реагирате на светофара пак ще имаме общ проблем. Липсата на работа в екип е показателен за българина, но най-много се вижда това нещо при потегляне на светофар. Първият потегля, а вторият след него не е включил още на първа и така "дълга Марица край няма". Секундите си текат, а задръстванията стават все по-големи.


Категория: Други
Прочетен: 446 Коментари: 2 Гласове: 1
Последна промяна: 18.12.2010 11:21

ПРЕДЛОЖЕНИЕ ДО КМЕТА НА СОФИЯ, КАК ДА СЕ ПОДОБРИ ОРГАНИЗАЦИЯТА НА ДВИЖЕНИЕТО, С МИНИМАЛНИ УСИЛИЯ И СРЕДСТВА. 5

1.     Тези, които се движат по бул. Драган Цанков, идвайки от центъра и искат да се включат по бул. Г.М. Димитров, в посока колелото на 4-ти километър на Цариградско шосе, трябва да направят ляв завой, но светофарът е прекалено „кратък” за тях и се натрупват доста автомобили. Същият е и проблемът с левите завои на тези, които се движат по същия булевард, в посока център, ако искат да направят ляв завой към бул. Г.М. Димитров. Левият завой от страна на бул. Г.М.Димитров към Студентски град също е проблематичен.

2.     Предложение: Да се разреши ляв завой от бул. Драган Цанков, по бул. Г.М. Димитров, в посока 4-ти километър на Цариградско шосе, от две платна за движение, като едното ще позволява движение само наляво, а другото едновременно наляво и направо, като движението направо и наляво да се регулира с един и същ сигнал на светофара, а не както е сега с два /с различна продължителност за завиващите наляво и  за тези, които продължават направо/. В същото време да се разреши движение направо от крайната дясна лента, която сега е запазена само за завиващите надясно.  Простичко казано на това кръстовище е целесъобразно да се дава право на движение на всички автомобили във всички посоки, докато другите 3 лъча на кръстовището изчакват. След това същото правило да важи и за тях. Сега заради това, че за лентата за направо на 3 от общо 4-те лъча на кръстовището има само по 1 платно, се създава натрупване на автомобили от почти всички страни и левите завои там са доста проблематични. Една продължителност в рамките на 30 секунди на светофар би решило проблемите със задръстването на това кръстовище. Сега откъдето и да погледнеш е все претоварено. Единственото изключение на това кръстовище е лъчът за движение по Г.М. Димитров в посока 4-ти километър, защото единствено там има 2 платна за движение направо и заради това по това направление няма проблеми.


Категория: Други
Прочетен: 447 Коментари: 2 Гласове: 2
Последна промяна: 19.12.2010 08:58

Първо, поздравления за общината, за ремонта на Панорамен път /ул. Проф. Николай Державин/, между Бояна и Княжево. С пожелание да ремонтира и Панорамен път между Бояна и Киноцентъра, който е в окаяно състояние.

 

1.     Движейки се по Панорамен път от Бояна към Княжево излизаме на едно кръстовище /до ресторант Македония/, за включване в основната артерия София-Владая.

2.     Има 10-тина метра проблемен път с едър паваж, а не стига другото има и две симетрични дупки от двете страни на пътя, непосредствено преди излизането на бул. Цар Борис ІІІ. На дясното платно има напречно отворена шахта, в която няма как да не се „хласнеш”, а в лявото платно има също подобна дупка, точно на границата на асфалта на булеварда и паважа на Панорамен път.

3.     Та точно на тези 10-тина метра автомобилите влизат в свръхамортизация заради отворената шахта и дупката и се намалява значително времето за включване на движението към булеварда.

4.     Предложение: Да се затвори тази шахта и да се запълни дупката, като в същото време се разреши и левият завой в посока Владая, от дясното платно.


Категория: Други
Прочетен: 316 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 18.12.2010 09:40

1.     Кръстовището на бул. Г.М.Димитров и Симеоновско шосе. Автомобилите, които се движат по Г.М.Димитров в посока Симеоновско шосе имат две алтернативи. Да завият надясно в посока Център, за което са предвидени две платна или да завият наляво в посока Симеоново, за което е предвидено едно платно.

2.     Тези, които завиват към Център са много по-малко, независимо от това, по кое време на денонощието сте там, докато тези, които трябва да направят левия завой към Симеоново чакат по няколко светофара, за да могат да излязат на Симеоновско шосе.

3.     Предложение: Левият завой в посока Симеоново да може да се извършва и от средната лента за движение.


Категория: Други
Прочетен: 298 Коментари: 1 Гласове: 1

1.     На кръстовището на Симеоновско шосе и Околовръстен път, се създават затруднения за основния поток на автомобили – тези, които искат да се включат в Околовръстен път в посока запад.

2.     Проблемът е в наличието на светофар за тези, които искат да завият надясно. Пътуващите по локалното платно в посока изток-запад и тези, които искат да се включат в Околовръстен път от Симеоново, в посока запад, са много по-малко на брой и за всички тези автомобили ще бъде достатъчно да ползват само едното платно на локалното, а другото да бъде оставено за автомобилите по т.1.

Предложение: Да се осигури непрекъснатост на включването на автомобилите, които идват от Симеоновско шосе и завиват по локалното платно на Околовръстен път, в посока запад.
Категория: Други
Прочетен: 366 Коментари: 1 Гласове: 1
Последна промяна: 18.12.2010 09:05

1.     Движейки се в посока от запад на изток по Околовръстен път, се създават трудности за трафика, който иска да се отклони в посока центъра на града, на кръстовище „пътен възел Симеоново”. Там знаете, че има само едно платно за движение, което е предвидено за въпросния завой наляво и това създава голямо натрупване на коли, особено сутрин. Любимо място на полицаите е да чакат 50-тина метра по-надолу по Симеоновско шосе и да глобяват всеки, който прави въпросния ляв завой от лентата, която е предвидена за движение „направо” и „надясно”.

2.     Предложението е: да се разреши завой наляво и от двете ленти на локалното платно, в посока център на града.


Категория: Други
Прочетен: 456 Коментари: 3 Гласове: 1
1. Футбол нямаме, стадион ще строим.
2. Искате ли да познаете коя фирма ще бъде избрана за строител на стадиона?
3. Знаете ли колко години ще са необходими за да се изплати този стадион?
4. А знаете ли колко е лихвата на тези 140 милиона лева на година?
5. Комунизмът се връща. Ще строим зали и стадиони в най-бедната страна на Съюза!
6. В същото време в училищата ни, тоалетните приличат на кенефи, а салоните за спорт, на проскубани кокошки. Учители по математика преподават физическо, а децата сами си носят топки от къщи.
7. Пак ще правим не спорт, а "перде кириз". Десетки хиляди ще гледат как десетки тичат подир една празна топка, като в замяна десетките хиляди ще плащат на десетките, като отделят част от мизерните си спестявания.

ЕДНА ОТ ПРИЧИНИТЕ ЗА РАЗПАДАНЕТО НА РИМСКАТА ИМПЕРИЯ Е ПОСТРОЯВАНЕТО НА КОЛИЗЕУМА. ИЛИ ПО-СКОРО ТОЙ Е СЛЕДСТВИЕТО ОТ РАЗПАДАНЕТО НА ИМПЕРИЯТА. ДЕСЕТКИ ХИЛЯДИ ХИЛАВИ И ИЗНЕЖЕНИ ГРАЖДАНИ ОТИВАТ ДА ГЛЕДАТ ОНОВА, КОЕТО ТЕ САМИТЕ НИКОГА НЯМА ДА НАПРАВЯТ. КАК ТОГАВА СЪЩИТЕ ТЕЗИ ГРАЖДАНИ ДА СЕ ПРЕДПАЗЯТ ОТ НАХЛУВАЩИТЕ ВАРВАРИ, КАТО СА СВИКНАЛИ ВМЕСТО ДА ВЪРТЯТ МЕЧА, САМО ДА ГЛЕДАТ? НА ТОВА МУ СЕ ВИКА "ПЕРДЕ КИРИЗ РАЗВИТИЕ".
Или да не усложняваме твърде много нещата. Простичко казано, колкото повече харчи държавата за такива мероприятия, толкова повече ще има възможности да се краде. Кой ти гледа необходимостта! Важното е да се вземат едни пари.
Категория: Други
Прочетен: 373 Коментари: 1 Гласове: 1
Последна промяна: 15.12.2010 00:09

1.     Това, което направи Уикилийкс е първата проява на масовизация в оповестяването на секретни информационни масиви.

2.     Никое правителство не е получило от своите избиратели правото да „преебават” всички останали. Защо тогава го правят?

3.     Дали правителствата по света имат собствен живот, неоторизиран от собствените им избиратели?

4.     Какво ще кажете, ако има система за електронно гласуване и тя може да повлияе на американските политици при вземане на решения, дали американците ще гласуват положително за това, което тяхната дипломация или армия са вършили по света?

5.     И пак старите ченгеджийски номера на ЦРУ и на други подобни институции – ще намерят някаква проститутка, с която да натопят този, който си вири носа прекалено високо. Все трябва да има някакъв компромат срещу който и да е на този свят. Толкова сме грешни, че няма накъде. Така се държи под контрол всичко и всички.

6.     Колкото и да има цензура и забрани, рано или късно ще се стигне до ПРЯКАТА ДЕМОКРАЦИЯ, КОГАТО ВСЕКИ ЕДИН МОМЕНТ, ВСЕКИ ЦИВИЛИЗОВАН НАРОД ЩЕ ТРЯБВА САМ ДА СЕ ПРОИЗНАСЯ ПО ТОВА ДАЛИ ДА ВОДИ ВОЙНА С ДРУГИ НАРОДИ, ДАЛИ ДА ИСКА ТОЛКОВА И ТОЛКОВА ДАНЪЦИ ОТ САМИЯ СЕБЕ СИ, ДАЛИ ДА ПОЗВОЛИ НА ДЪРЖАВАТА ДА ХАРЧИ ТОЛКОВА И ТОЛКОВА ЗА РАЗЛИЧНИ МЕРОПРИЯТИЯ...

7.     Това е пътят, няма друг път. Ако хилядолетия човечеството е било ръководено от единици, които са вземали тези важни решения, сега информационното общество дава на суверена много повече информация, отколкото му дава собственото правителство.

8.     Сега неинформираността няма да е основание ЗА ПРОЯВЛЕНИЕ НА ПРОСТОТИЯТА НА ВСЕКИ ЕДИН НАРОД. СЕГА ВСЕКИ НАРОД ЩЕ БЪДЕ ОХАРАКТЕРИЗИРАН КАКТО МОЖЕ ДА БЪДЕ ОПИСАН ВСЕКИ ЕДИН ОТ НАС, СЪС СЪЩИТЕ КАЧЕСТВА И ЕПИТЕТИ. СВОБОДАТА Е ПРЕДИ ВСИЧКО ОТГОВОРНОСТ И КЪМ СЕБЕ СИ И КЪМ ДРУГИТЕ. Стига да не ни мързи "достатъчно", можем да узнаем кога и колко ни "лъже" всяко едно правителство и да вземем решение дали да го подкрепяме или не.

9.     Радвам се, че живея в епохата на интернет. Сега нещата се развиват много бързо. За по-малко от 20 години съществуване, световната информационна мрежа направи повече за демокрацията, отколкото всички други изобретения на човечеството през последните хилядолетия. И ще става още по интересно.


Категория: Други
Прочетен: 754 Коментари: 4 Гласове: 2
Последна промяна: 16.12.2010 11:48

1.     Сегашното правителство приема че думата „управление” е синоним на думата „строителство” и то за сметка на данъкоплатците. В идеята няма нищо лошо – също като в Швейцария. Там държавата е направила чудеса в инфаструктурното строителство.

2.     За целта ще има много парадност, ще има много показвания по телевизията, много ленти за прерязване – детски площадки, отсечки от регионални пътища, магистрали, та чак до частни строителни обекти.

3.     Жилищното строителство е в колапс, от нещо трябва да живеят строителните фирми. Или поне тези, които са обичани от властта. Щом частното финансиране секва, на помощ идва държавата с парите на данъкоплатците. Сега тя ще плаща.

4.     Поразмърда се магистралното строителство, приключи се една 2.5 километрова отсечка на околовръстното на София и се пораздвижиха турците на магистрала Люлин. И това е всичко, с което може да се запомни близо 18 месечното управление на правителството. А, да не забравя, строи се и зала в София, от която основна полза ще имат двама генерали от запаса. А и едно разумно решение, вместо да наливат пари в тази продънена фирма БДЖ, част от парите се пренасочват към метрото – поне да отидат за нещо по-стойностно.

5.     Нещо друго да се е променило? Нищо съществено. Защо не се е променило?

6.     Концепцията за модерното държавно управление изисква да се създадат ЗАКОНОДАТЕЛНИ СТИМУЛИ ЗА БИЗНЕСА, ДА ПРОИЗВЕЖДА И ПРОДАВА ПОВЕЧЕ СТОКИ И УСЛУГИ. А ТОВА НЕ СЕ ПРАВИ И НИКОГА НЕ СЕ Е ПРАВИЛО В ТАЗИ СТРАНА.

7.     Правителството в някаква степен е насочило своята активност само и единствено в инвестициите в инфраструктурата, като тотално е зарязало законодателството. В резултат, може и да построим магистрали, което е все пак някакво положително явление, пред нищото, но ще си останем на икономическото дъно на Европа, без законодателство, което да дава повече проявления на свободната воля на гражданите сами да градят съдбата си.

8.     Българският политик продължава да се държи като държавник, от който ВСИЧКО ЗАВИСИ и се взема много насериозно. Муха да пръдне, трябва да иска разрешение от премиера. Идеята за царя е дълбоко вкаменена в главата на българина. Той има нужда от нея, защото е страхлив и прост и не разчита на себе си. Разчита на добрия владетел, който да му сложи в ръцете крина с жито. Това народът разбира като добър водач – да дава пари, материални блага и подаръци.

9.     Народът ни не може да разбере, че най-важното нещо, което трябва да прави националния водач е да ПРЕДОСТАВЯ ВЪЗМОЖНОСТИ И РАВЕН СТАРТ НА ВСИЧКИ УЧАСТНИЦИ В БИЗНЕС ПРОЦЕСА, ДА ПРЕМАХНЕ ПРИВИЛЕГИИТЕ, ДА СЕ ПРЕБОРИ С МОНОПОЛИТЕ, А НЕ ДА СЕ ПРАВИ НА БАЩИЦА И РАЗДАВАЧ НА ПОМОЩИ.

10.                        Така за правителството се оформят две направления за действия.

11.                        Едното е координираща и възлагаща, посредническа и финансираща роля по отношение на изграждането на инфраструктурни обекти в страната. В това направление трябва още много да се работи, имайки предвид липсата на достатъчна прозрачност при избора на изпълнители и измислените проекти с надписани разходи, на които сме свидетели през последните 20 години. Затова е необходимо наличието на контролен орган, независим от държавната власт, който да гарантира на обществото, че изграждането на инфраструктурата на страната ще бъде основано на честната игра от страна на правителството и фирмите.

12.                        Второто, по-важно нещо е, промяната на законодателството, което да гарантират повече икономическа и политическа свобода на гражданите и ограничаване до минимум на финансирането на заплати с пари от държавния бюджет. Държавата е най-лошият работодател в цялата история на България. Как пък нито едно правителство не разбра това? Разпродадоха на безценица държавната индустрия, но оставиха на спокойствие държавната бюрокрация. И така нито индустрията ни е индустрия, нито администрацията ни е администрация.

13.                        Животът ни продължава да представлява „куп хартия” с която търчим насам натам. За толкова години един регистър на длъжниците не направиха, пък камо ли и електронно правителство. А платихме 500 000 000 лева. Затова казвам, че държавата е лош стопанин. Защо оставихме държавата да взема решенията, вместо нас? Защо с мълчаливото си съгласие допринесохме за влошаване на икономическата ситуация?

14.                        Пак продължавам да твърдя, че всички правителства през последните 65 години имат вина за икономическата ситуация на България. Но най-голяма вина има правителството, което е на власт. То е на власт именно заради вината на предишните правителства. В противен случай нямаше да е на власт. В ЖЕЛАНИЕТО СИ ДА СЕ ОПРАВДАВА С МИНАЛИ ГРЕШКИ, СЕГАШНОТО ПРАВИТЕЛСТВО ПРОПУСНА /МИСЛЯ СИ, ЧЕ НАИСТИНА ВЕЧЕ ПРОПУСНА/, СВОЯ ШАНС ДА ИЗВЕДЕ БЪЛГАРИЯ ОТ ТАЗИ ИКОНОМИЧЕСКА И СОЦИАЛНА РАЗРУХА.

15.                        ЕНЕРГИЯ ХВЪРЛЕНА В ГРЕШНА ПОСОКА. ЕНЕРГИЯ, ХВЪРЛЕНА ДА СЕ ТЪРСИ ОТМЪЩЕНИЕ И ИЗМИСЛЕНА СПРАВЕДЛИВОСТ. ТЪРСИМ НАКАЗАНИЯ ЗА КРАЖБИТЕ В МИНАЛОТО, А НЕ ВИЖДАМЕ, ЧЕ ДЪРЖАВАТА ПРОДЪЛЖАВА ДА КРАДЕ НА ЕДРО И В НАСТОЯЩЕТО И ПРОПИЛЯВА БЪДЕЩЕТО НА ПОКОЛЕНИЯТА НИ.

16.                        МИЛИАРДИ ЛЕВОВЕ ОТ СЕГАШНИЯ БЮДЖЕТ СА ПРЕДВИДЕНИ ЗА ЗАПЛАТИ НА НИЩО НЕПРОИЗВЕЖДАЩИТЕ ДЪРЖАВНИ И ОБЩИНСКИ ЧИНОВНИЦИ, АРМИЯ, ПОЛИЦИЯ, СЛУЖБИ И ОХРАНИТЕЛИ, АГЕНЦИИ, ВЕДОМСТВА, МИНИСТЕРСТВА, ПАРЛАМЕНТ, КОРУМПИРАНИ УНИВЕРСИТЕТИ, ЛОШО РАБОТЕЩИ ОСНОВНИ И СРЕДНИ УЧИЛИЩА, НЕДОВОЛНИ ЛЕКАРИ И ТРАНСПОРТНИ РАБОТНИЦИ. СТОТИЦИ МИЛИОНИ ОТИВАТ ЗА ПОДДЪРЖАНЕ НА ВИСОКАТА РАЖДАЕМОСТ НА МАЛЦИНСТВАТА, ОТ КОИТО НИКОГА НЯМА ДА ВЗЕМЕМ И ЛЕВ ДАНЪЦИ, СТОТИЦИ МИЛИОНИ ОТИВАТ ЗА РАННОТО ПЕНСИОНИРАНЕ НА ХОРА С ИЗМИСЛЕНИ ЗДРАВНИ ПРОБЛЕМИ И „ПРЕТРЕПАЛИ” СЕ ОТ РАБОТА ПОЛИЦАИ И ВОЕННИ. В СЪЩОТО ВРЕМЕ ВСЕ ПО-ТРУДНО И ПО-ТРУДНО Е ДА СЕ ПРАВИ БИЗНЕС В ТАЗИ ДЪРЖАВА. ДОКАЗАХА ГО И ЧУЖДЕНЦИТЕ. ИНВЕСТИРАХА САМО В БАНКИТЕ И МОЛОВЕТЕ. В НИЩО ДРУГО. ЗАЩОТО ДРУГО НА ПРАКТИКА НЯМА. ЗАРАДИ ЛИПСАТА НА ДОБРИ И СПРАВЕДЛИВИ ЗАКОНИ. НЕКА ПОВЕЧЕ НИКОЙ ДА НЕ ТВЪРДИ, ЧЕ СМЕ ИМАЛИ ДОБРИ ЗАКОНИ, АМА НИКОЙ НЕ ГИ СПАЗВАЛ. АКО ИМАХМЕ ДОБРИ ЗАКОНИ, НЯМАШЕ ДА СМЕ НА 40-ТО МЯСТО ПО ИКОНОМИЧЕСКА СВОБОДА, А ЕСТОНИЯ ДА Е НА 12-ТО. КОЙ КАКВИ ЗАКОНИ ИМА СЕ ДОКАЗВА ОТ МЕЖДУНАРОДНИТЕ КЛАСАЦИИ, А НЕ ОТ ПЛЯМПАЛАТА, ЧИЯТО ОСНОВНА ЗАДАЧА Е ДА ПРИСПЯТ В НАС ГРАЖДАНСКОТО ЧУВСТВО, ЧЕ ДЪРЖАВАТА НИ ЛЪЖЕ И МАМИ.

17.                        Е, КАК ДА СЕ ОПРАВИ ТАЗИ ДЪРЖАВА В ТОЗИ СЛУЧАЙ, КАТО ПИЯВИЦИТЕ ПОКРИВАТ ЦЯЛОТО ТЯЛО? ТО РЕКА ОТ КРЪВ ДА ТЕЧЕ, ЩЕ Я ИЗСМУЧАТ И ПАК НЯМА ДА ИМ СТИГНЕ!

Категория: Политика
Прочетен: 1248 Коментари: 5 Гласове: 2
Последна промяна: 05.12.2010 03:04
2  >  >>
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 1416886
Постинги: 3408
Коментари: 2741
Гласове: 1171
Календар
«  Декември, 2010  >>
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031