Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Моят блог в Blog.bg
Автор: kolevdobri Категория: Политика
Прочетен: 3217820 Постинги: 6920 Коментари: 4320
Постинги в блога от 18.12.2010 г.

1.     За премиер предлагам Августин Блажени – „Който не работи, не трябва да яде”.

2.     За министър на вътрешните работи предлагам – Жан Калвин – „Работи усърдно и Господ ще прости греховете ти”, което в превод означава: „Да го начукам на папата”.

3.     Ако все пак някой от двамата се откаже от поста, да имаме предвид и Мартин Лутер, но не Кинг, а онзи, който е твърдял, че не е нужно свещеникът да е облечен в златна мантия, за да предава божието слово.

Гарантирам, че при такова правителство, след 30-40 години първите заселници – швейцарци, ще се установят в района на Кърджали и Смолян и ще допринесат за промяна на етническата карта на региона. Местните вече няма да разчитат на тютюна, а ще правят шоколад и часовници. Народна банка пък ще даде най-после втори лиценз за банка извън София /първият е във Варна/,  със седалище Кърджали, а защо не и в Смолян или Борино.

Видяхте ли, какво означава дясно правителство. „Дясно” означава нормално, а „ляво” означава „различен”. Досега само „различни” правителства са ни управлявали. То при „различен” народ какво друго да ни се случи?

Категория: Политика
Прочетен: 956 Коментари: 1 Гласове: 5
Последна промяна: 18.12.2010 14:20
Интересно е да се чуят мнения по този въпрос.
Категория: Политика
Прочетен: 1385 Коментари: 5 Гласове: 1

1.     Вчера за пореден път минах оттам. Едно съоръжение, което грабва с мащаба си. Но дали си е струвало усилията?

2.     Целта на това съоръжение е да се облекчи трафика на влизащите и излизащите от София. Дали ще бъде постигната тя, само времето ще покаже. Само че, преди построяване на съоръжението излизащите от София не спираха никъде и преминаваха или направо по еднопосочното за Перник или се отклоняваха в дясно и минаваха под моста в посока Кулата.

3.     След толкова много време строителство и изхарчени пари, пътуващите в тези две основни направления ще трябва да се съобразяват с препятствието на кръговото движение. Защо платихме толкова много пари, за да се направим препятствие, което нямахме досега? Много ми прилича на цялостното управление на държавата.

4.     Какво й пречеше на магистрала Люлин да си мине над вече съществуващите съоръжения? Щеше да ни струва много по-малко пари и нерви.

5.     Преди трафикът за Перник и Кулата се разделяше безпрепятствено и бързо. Сега и в двете направления колите ще трябва да пътуват рамо до рамо през няколко завоя, докато се разделят всяка по своя път.

6.     Наглед една хубава идея – кръгово движение, която в случая създава повече препятствия от преди съществуващите пътища. Има разумно обяснение, само ако това кръстовище е проектирано от архитекти, които нямат шофьорски книжки...


Категория: Други
Прочетен: 440 Коментари: 0 Гласове: 2

1.     Показателен пример за тъпоумие на полицейските служители - катаджии е всекидневното задръстване по бул. България и особено на кръстовището с бул. Несторов.

2.     Снощи се връщам в София от провинцията и минавам по бул. България в посока център.

3.     На другото платно на булеварда в посока излизане от града имаше невероятно задръстване, което започваше още от преди моста на бул. Витошка, малко след Макдоналдс.

4.     Много години минавам по този маршрут и се чудя как е възможно да се постигне „червена” вълна, а не може да се направи „зелена”? Как е възможно „червената” вълна да ни я сервират без пари, като при същите технически условия ни искат допълнително пари, за да направят „зелена”? Явно нещо ни мотаят.

5.     Ако толкова има проблем със светофарните уредби, какво им пречи на ченгетата да включат светофарите на бул. България /3 на брой/ в посока излизане от София и да ги държат на „зелено” в следващите 5 минути, докато се „издърпа” трафика извън града?

6.     Предложение: Или си оправете светофарите и сменете червената вълна със зелена, или накарайте някое по-отговорно ченге да осигури по-дълъг сигнал на светофара. Има и друго предложение. Навийте някой от отговорните фактори на държавата да се прибира по това време към Бояна. Тогава със сигурност ще направите „зелена” вълна за излизащите от центъра.  (:
И едно предложение към шофьорите: Не спете по кръстовищата, не си бъркайте в носовете или не си оправяйте грима, в момента, в който трябва да потеглите с колата. Ако включването на първа предавка ви е проблем, моля включете я по-рано и постойте няколко секунди на съединител. Каквато й организация на движението да ни направи общината и полицията, ако вие мудно реагирате на светофара пак ще имаме общ проблем. Липсата на работа в екип е показателен за българина, но най-много се вижда това нещо при потегляне на светофар. Първият потегля, а вторият след него не е включил още на първа и така "дълга Марица край няма". Секундите си текат, а задръстванията стават все по-големи.


Категория: Други
Прочетен: 743 Коментари: 2 Гласове: 1
Последна промяна: 18.12.2010 11:21

ПРЕДЛОЖЕНИЕ ДО КМЕТА НА СОФИЯ, КАК ДА СЕ ПОДОБРИ ОРГАНИЗАЦИЯТА НА ДВИЖЕНИЕТО, С МИНИМАЛНИ УСИЛИЯ И СРЕДСТВА. 5

1.     Тези, които се движат по бул. Драган Цанков, идвайки от центъра и искат да се включат по бул. Г.М. Димитров, в посока колелото на 4-ти километър на Цариградско шосе, трябва да направят ляв завой, но светофарът е прекалено „кратък” за тях и се натрупват доста автомобили. Същият е и проблемът с левите завои на тези, които се движат по същия булевард, в посока център, ако искат да направят ляв завой към бул. Г.М. Димитров. Левият завой от страна на бул. Г.М.Димитров към Студентски град също е проблематичен.

2.     Предложение: Да се разреши ляв завой от бул. Драган Цанков, по бул. Г.М. Димитров, в посока 4-ти километър на Цариградско шосе, от две платна за движение, като едното ще позволява движение само наляво, а другото едновременно наляво и направо, като движението направо и наляво да се регулира с един и същ сигнал на светофара, а не както е сега с два /с различна продължителност за завиващите наляво и  за тези, които продължават направо/. В същото време да се разреши движение направо от крайната дясна лента, която сега е запазена само за завиващите надясно.  Простичко казано на това кръстовище е целесъобразно да се дава право на движение на всички автомобили във всички посоки, докато другите 3 лъча на кръстовището изчакват. След това същото правило да важи и за тях. Сега заради това, че за лентата за направо на 3 от общо 4-те лъча на кръстовището има само по 1 платно, се създава натрупване на автомобили от почти всички страни и левите завои там са доста проблематични. Една продължителност в рамките на 30 секунди на светофар би решило проблемите със задръстването на това кръстовище. Сега откъдето и да погледнеш е все претоварено. Единственото изключение на това кръстовище е лъчът за движение по Г.М. Димитров в посока 4-ти километър, защото единствено там има 2 платна за движение направо и заради това по това направление няма проблеми.


Категория: Други
Прочетен: 822 Коментари: 2 Гласове: 2
Последна промяна: 19.12.2010 08:58

Първо, поздравления за общината, за ремонта на Панорамен път /ул. Проф. Николай Державин/, между Бояна и Княжево. С пожелание да ремонтира и Панорамен път между Бояна и Киноцентъра, който е в окаяно състояние.

 

1.     Движейки се по Панорамен път от Бояна към Княжево излизаме на едно кръстовище /до ресторант Македония/, за включване в основната артерия София-Владая.

2.     Има 10-тина метра проблемен път с едър паваж, а не стига другото има и две симетрични дупки от двете страни на пътя, непосредствено преди излизането на бул. Цар Борис ІІІ. На дясното платно има напречно отворена шахта, в която няма как да не се „хласнеш”, а в лявото платно има също подобна дупка, точно на границата на асфалта на булеварда и паважа на Панорамен път.

3.     Та точно на тези 10-тина метра автомобилите влизат в свръхамортизация заради отворената шахта и дупката и се намалява значително времето за включване на движението към булеварда.

4.     Предложение: Да се затвори тази шахта и да се запълни дупката, като в същото време се разреши и левият завой в посока Владая, от дясното платно.


Категория: Други
Прочетен: 535 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 18.12.2010 09:40

1.     Кръстовището на бул. Г.М.Димитров и Симеоновско шосе. Автомобилите, които се движат по Г.М.Димитров в посока Симеоновско шосе имат две алтернативи. Да завият надясно в посока Център, за което са предвидени две платна или да завият наляво в посока Симеоново, за което е предвидено едно платно.

2.     Тези, които завиват към Център са много по-малко, независимо от това, по кое време на денонощието сте там, докато тези, които трябва да направят левия завой към Симеоново чакат по няколко светофара, за да могат да излязат на Симеоновско шосе.

3.     Предложение: Левият завой в посока Симеоново да може да се извършва и от средната лента за движение.


Категория: Други
Прочетен: 517 Коментари: 1 Гласове: 1

1.     На кръстовището на Симеоновско шосе и Околовръстен път, се създават затруднения за основния поток на автомобили – тези, които искат да се включат в Околовръстен път в посока запад.

2.     Проблемът е в наличието на светофар за тези, които искат да завият надясно. Пътуващите по локалното платно в посока изток-запад и тези, които искат да се включат в Околовръстен път от Симеоново, в посока запад, са много по-малко на брой и за всички тези автомобили ще бъде достатъчно да ползват само едното платно на локалното, а другото да бъде оставено за автомобилите по т.1.

Предложение: Да се осигури непрекъснатост на включването на автомобилите, които идват от Симеоновско шосе и завиват по локалното платно на Околовръстен път, в посока запад.
Категория: Други
Прочетен: 623 Коментари: 1 Гласове: 1
Последна промяна: 18.12.2010 09:05

1.     Движейки се в посока от запад на изток по Околовръстен път, се създават трудности за трафика, който иска да се отклони в посока центъра на града, на кръстовище „пътен възел Симеоново”. Там знаете, че има само едно платно за движение, което е предвидено за въпросния завой наляво и това създава голямо натрупване на коли, особено сутрин. Любимо място на полицаите е да чакат 50-тина метра по-надолу по Симеоновско шосе и да глобяват всеки, който прави въпросния ляв завой от лентата, която е предвидена за движение „направо” и „надясно”.

2.     Предложението е: да се разреши завой наляво и от двете ленти на локалното платно, в посока център на града.


Категория: Други
Прочетен: 827 Коментари: 3 Гласове: 1
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3217820
Постинги: 6920
Коментари: 4320
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Декември, 2010  >>
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031