Политиците убиват стотици пъти повече хора от шофьорите. Само 100 000 българи умират от болести всяка година, които лежат на сметката на политиците ни. Да не говоря, че хиляди българи емигрират в чужбина. Те отиват не само да ЖИВЕЯТ там. Отиват и да УМРАТ там. Даже и за умиране не се връщат тук. Това е жалко.
На фона на опасните ни политици, опасните шофьори изглеждат толкова опасни, колкото са децата в детската градина.
Хората искат да им се чуе гласа. За жалост всички правителства по света си правят каквото си поискат и рядко се вслушват в гласа на народа. Освен, ако този глас не кънти достатъчно силно и заплашително. Явно това е начинът да накараш политизираните бюрократи да вършат по-добре работата си. Дано интернет промени нещата и те да се случват по-бързо. Че годините минават...
НЯКОЙ ИМА ЛИ ОБЯСНЕНИЕ ЗА ТОВА 60 КМ/ЧАС И 50КМ/ЧАС НА бул. Цариградско шосе на излизане от София?
Толкова нелогично звучи. Колкото повече приближаваш центъра на града и колкото по-гъст става трафика, се очаква скоростта да се ограничава. Точно обратното е обаче. На излизане от София, веднага след Орлов мост скоростта е 80, а след 8-9 километра е вече 60 или 50. Още повече, че пътят се разширява с още едно платно. Обратно – на влизане в София, пътят се стеснява до две платна за автомобили и едно за автобуси, а скоростта се увеличава от 50 на 80 км/час. Някой има ли обяснение?
Не съм против ограниченията, ама съм против, някой дебелогъз чиновник, който може и да не е минавал по този път, да определя с колко да се движим. Против съм да не ни дават никакво обяснения. Същото се случи и на бул. България в София. Никой не ни обясни, защо се увеличи скоростта от 50 на 70, а не примерно на 80, както е на бул. Цариградско шосе или защо не на 120. Защо примерно не се ограничи скоростта до 30 км/час на основните магистрали? Така няма да има никакви проишествия, освен това, че няма да стигнем въобще за там, закъдето сме тръгнали. Като резултат ще се подобри финансовото състояние на изтърбушеното държавно БДЖ.
Никой не ни даде статистика, какво стана след като се увеличи максимално допустимата скорост по тези два столични булеварда. Повече ли станаха инцидентите или по-малко?
Е затова говоря, че живеем в непрозрачна държава. Институциите живеят живот заради себе си, а не заради нас. На никой не му пука за нас. Никой не си помисля да ни даде сметка за каквото и да е.
Сега, толкова години след като Бъки бомбата и Костов разрушиха мавзолея, няма къде едно „пиш” да направиш в центъра на София. А ставаше за идеална градска тоалетна, за трезор за сейфове, за хранилище на документи и за много други работи. Че защо не и за ДИСКОТЕКА, където младите да играят. Пък и няма да пречи на околните с музиката си и има къде да се паркира.
Къщата на цар Киро, естествено след като се огледа за технологически несъответствия може да се използва за пансион за стари хора, за училище, хотел или да се продаде на мераклии. Ако цар Киро докаже произхода на парите си, защо да не се продаде и на него, а парите да постъпят в бюджета. Даже и за рушенето ще трябват пари. Глупаво е така да се постъпва.
Ще заприличаме на превъзбудените от войната виетнамци, които започнаха да рушат сгради, построени от американците, след като превзеха Сайгон в началото на 70-те години на миналия век.
Изпозвам това заглавие от късновъзрожденската епоха, защото ми се стори много уместно.
СЕМ се загрижила за стихчетата, които Виктор Калев рецитира така артистично в „Шоуто на Слави”. Направо смешен плач. След цялата гавра, която си прави с нас политическата класа, след цялато пошлост и лъжливост на телевизионните реклами, СЕМ намери причината за моралното падение в еротичните стихчета написани от Сиромахов и компания.
Това е по-страшно от кърваните убийства, с които ни заливат телевизите, прокурорските репортажи и постоянните полицейски акции, за които е осведомено всяко дете.
При цялата тази пошлост, която ни залива, най-големият ни проблем е стихотворението за краставицата извита. Колко е жалък Лозанов.
Оправи българите с посещенията си, сега е време и на бедуините. И на тях им дойде на крака. Чакаха, чакаха хората, ама ето – имало щастие и за тях. Ще бъде открита камилска магистрала. Старт на събитието щял да даде дърт бедуин, който за последен път в живота си трябвало да ритне в гъза една специално избрана за целта камила.
Това означава, че по тези улици НИТО веднъж не е минал снегорин. Всичко е оставено в ръцете на съдбата и на пролетното затопляне.
Поне да бяха поизчистили малко около болниците.
Имам информация, че градът плаща 700 000 лева за осветление през годината. Явно заради това и парите за почистване на снега не стигат.