Моят блог в Blog.bg
Постинги в блога от 09.04.2012 г.
09.04.2012 07:46 -
Източният пътен възел на Пловдив - още една уникална инженерна тъпня
Каква е целта на всяко едно преустройство на пътен възел? Не е ли да се направи някакво подобрение и облекчение на движението? Какво се постигна тук, след като се изляха толкова много пари?
Целият трафик, който минава транзит към и от Турция и Гърция и към и от Югоизточна България е ПО-ЗАТРУДНЕН, отколкото, когато беше старият пътен възел.
Типичен пример за това, как с обществени средства се финансират и СЪЗДАВАТ затруднения, вместо ОБЛЕКЧЕНИЯ.
Не стига другото, ами и транзитът, в посока Свиленград - София излиза на път с предимство и хиляди и хиляди леки автомобили и тирове, които минават всеки ден оттам, трябва да осигурят предимство на значително по-малък брой автомобили. Е, какво друго да каже човек, освен - инженерна тъпня. Да ме извинявате на израза, ама за това ли учат инженерите толкова години, да създават затруднения, вместо да ги решават?
Добре е Бойко да инспектира всяко едно съоръжение, което открива, преди да отреже лентата. Някъде може да установи, че асфалтът се е напукал, а другъде, че изолацията не отговаря на изискванията на стандартите на Европейския съюз. Но най-важното е да констатира и веднага да се разпореди да се поправят евентуалните грешки в идейния проект. Даже още по-добре е да участва в създаването на идейния проект на всяко едно кръстовище, за да се сведат до минимум пропуските и грешките, подобни на тези, допуснати при проектирането на Източен пътен възел - Пловдив. Само и единствено с личното участие на премиера, процесът може да бъде истински и правилно проведен и завършен. Тогава и само тогава няма да се чуе израз от рода на: "Баси, къв тъп пътен възел са ОТКРИЛИ тук!!! Единственото нещо, което е "открито" тук, е самият проблем. И най-лошото е, че този проблем е "открит" и "създаден" с обществени пари.
Целият трафик, който минава транзит към и от Турция и Гърция и към и от Югоизточна България е ПО-ЗАТРУДНЕН, отколкото, когато беше старият пътен възел.
Типичен пример за това, как с обществени средства се финансират и СЪЗДАВАТ затруднения, вместо ОБЛЕКЧЕНИЯ.
Не стига другото, ами и транзитът, в посока Свиленград - София излиза на път с предимство и хиляди и хиляди леки автомобили и тирове, които минават всеки ден оттам, трябва да осигурят предимство на значително по-малък брой автомобили. Е, какво друго да каже човек, освен - инженерна тъпня. Да ме извинявате на израза, ама за това ли учат инженерите толкова години, да създават затруднения, вместо да ги решават?
Добре е Бойко да инспектира всяко едно съоръжение, което открива, преди да отреже лентата. Някъде може да установи, че асфалтът се е напукал, а другъде, че изолацията не отговаря на изискванията на стандартите на Европейския съюз. Но най-важното е да констатира и веднага да се разпореди да се поправят евентуалните грешки в идейния проект. Даже още по-добре е да участва в създаването на идейния проект на всяко едно кръстовище, за да се сведат до минимум пропуските и грешките, подобни на тези, допуснати при проектирането на Източен пътен възел - Пловдив. Само и единствено с личното участие на премиера, процесът може да бъде истински и правилно проведен и завършен. Тогава и само тогава няма да се чуе израз от рода на: "Баси, къв тъп пътен възел са ОТКРИЛИ тук!!! Единственото нещо, което е "открито" тук, е самият проблем. И най-лошото е, че този проблем е "открит" и "създаден" с обществени пари.
Търсене
За този блог
Гласове: 2406