Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.03.2009 10:00 - Безработни или мързеливи?
Автор: kolevdobri Категория: Други   
Прочетен: 1221 Коментари: 2 Гласове:
1



Каква е разликата между безработния и мързеливия?


Държавата ни е затънала в боклуци, а ние не можем да изкараме онези, които получават помощи за безработица, да почистят улиците, градините и парковете. Още повече, че плащаме с тези помощи и цигарите и алкохола, които те си купуват. Какво прави държавата – ПЛАЩА ПАРИ НА НЯКОЙ, ЗА ДА НЕ РАБОТИ! ЕГА ТИ ИДИОТСКАТА ДЪРЖАВА.

 

На това някои му казват патернализъм. Аз си го наричам по друг начин, ЛИЦЕМЕРИЕ.

 

Това, държавата да взема от по-богатите и да дава на по-бедните, не е много лошо. По-лошото е, че по-бедните така се учат на лошо. Учат се да получават, а не да Д А В А Т. Учат се на по-лесно, което е по-лошо от лошо.

 

Няма богати хора, пък макар и нечестно забогатяли /то кое ли е честно?/, да работят само по 8 часа. Повечето от тях си плаща данъците. Те нямат много време, за да се занимават със социални активности. Плащането на данъци е достатъчно. Какво правят тогава безработните? Те не плащат данъци, а се издържат от нашите данъци – не могат ли тогава  поне да почистят околоблоковите пространства, така и така стоят без работа? Какво им пречи? Аз мисля, че им пречат две неща – държавата, която ги хрантути и второ вътрешното им мързеливо АЗ, което чака някой друг да мисли за тях.

Ей хора, даже и мафиотите работят повече от 8 часа, защото някой ще им открадне бизнеса и трябва да са нащрек.

А някой просто си го мързи! И това ако е основание за получаване на държавна помощ, здраве му кажи.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lelya - Доста гняв, не само в този постинг, ...
14.03.2009 10:16
Доста гняв, не само в този постинг, но и в целият ви блог. Колкото до мързеливите безработни - ми да ги извикат и да ги накарат да почистят, не е възможно да очакваме самоинициатива от тях, не защото са непременно слабоумни. Аз съм била безработна, много беше вълнуващи през 1997 г. , тогава търсеха предимно секретарки с висше образование, английски, с 5 г. трудов стаж и ако може да са на 20. Забавно беше, пък и имах дете на 4г. и всички бяха твърдо убедени, че при това положение е абсурд да мога да ходя на работа. Много е важно да се помни, аз много добре помня онази година и съм много внимателна в упреците си. В същност помощта за безработни сега май е 6 месеца, така че глезене от страна на държавата не виждам. Не, че няма мързеливи.
цитирай
2. kolevdobri - Аз също съм бил безработен
22.11.2011 01:40
Дори се регистрирах и в бюрото. Преминал съм през какво ли не. Този натрупан гняв не е заради лесния ми живот. Това обаче не е оправдание. Опитвам се да се смиря. Различно е от това да се примиря. Благодаря за забележката.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3218351
Постинги: 6920
Коментари: 4321
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930