Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2011 09:31 - Полицията ни пази, наистина ни пази...От нея самата, като я няма, когато ти трябва.
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 1000 Коментари: 1 Гласове:
2



Днес е 19.07.2011г.
Някаква кифла от Бургас е спряла точно на изходите на гаражите на блока. Количката е изрядно включена на първа предавка, с опъната ръчна спирачка - женска класика в жанра. Няма мърдане. Нито излизаме, нито влизаме. Просто чакаме на ДЪРЖАВАТА да си свърши работата.
Обаждам се на Градска мобилност, оттам ми дават телефон на Полицията - 982 48 78.
Оттам ми съобщават, че трябва да се обадя на Градска мобилност.
Аз им казвам, че сега от Градска мобилност ме препращат към тях, ама те не - обадете се на Градска мобилност.
Обаждам се на Градска мобилност и оттам ми казват, че когато ставало дума за нарушение на Закона за движение по пътищата, трябвало да се обаждаме на КАТ.
Аз обаче съм настоятелен и питам: Когато вдигате автомобилите от центъра на София, по някакъв друг закон ли ги вдигате?
Отговор няма.
Звъня пак на полицията - никакъв отговор и така в следващите 15 минути. Все едно са умрели.
Мисля си, дали да не я вържа с едно въже, да я издърпам с някоя кола и да я оставя на средата на улицата, тогава със сигурност ще дотърчи някой от КАТ. Ама е наказуемо мама му стара. Нито КАТ си върши работата, нито ти можеш да направиш нещо сам, за да преместиш колата, без да попаднеш под ударите на закона.

Имахме късмет, че един от комшиите от съседния блок има количка с повдигач. Тогава си плюхме на ръцете, вместо да викаме Неволята/Държавата,  и с дружни усилия преместихме въпросната кола от входа. Сложихме я така, че тъпата кифла надали ще разбере, че колата е пречила на някого и е преместена от някого. Дори гледахме да я оставим така, че да не пречи на другия изход на гаражите на съседите. Колко тъпо звучи наистина нали?
КАК ЕЙ ТАКА ОТ НИЩОТО ТАЗИ ГОСПОЖА УСПЯ ДА ПРЕХВЪРЛИ ПРОБЛЕМА СИ ОТ НЕЯ ВЪРХУ НАС. НАКАРА НИ ДА МИСЛИМ ЗА ТОВА, ДАЛИ ЩЕ ДОПУСНЕМ ГРЕШКА С ПРЕМЕСТВАНЕТО НА КОЛАТА. ИДИОТСКА РАБОТА. ВМЕСТО ДА ЗАБИЯ ЕДНА КИРКА В КАПАКА ОТПРЕД, СЪМ СЕДНАЛ ДА СЕ ПРИТЕСНЯВАМ ДАЛИ СЪМ ОСТАВИЛ БРИЧКАТА НА МЯСТО, НА КОЕТО НЯМА ДА ПРЕЧИ НА ДРУГИТЕ.
Както и да е, пропуснах среща, може би не е била толкова важна.

Та приказката ми беше за това: НЕ ДАЙ СИ БОЖЕ ДЪРЖАВАТА ДА ТИ ПОТРЯБВА ЗА НЕЩО ПО-ВАЖНО! ХОДИ И РАЗЧИТАЙ НА ПОЛИЦИЯТА! ЧАКАЙ ОТ УМРЯЛ ПИСМО.

А възможно е точно сега Полицията да предприема мерки за задържане на някой нов Октопод или Нагъл и да няма време да се занимава с нашите глупости. Знае ли някой.
НЕКА ПОДПОМОГНЕМ НАШАТА ПОЛИЦИЯ, КАТО СЕ ОПРАВЯМЕ САМИ И МНОГО МНОГО ДА НЕ РАЗЧИТАМЕ НА НЕЯ.



Гласувай:
2



1. bairakslavei - по- важно !
19.07.2011 11:18
Сам го каза . Кое за държавата е важно и кое не ?
Да бяхте издириомшийката , щото тя и друг път ще ви прави мизерия .
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3218261
Постинги: 6920
Коментари: 4321
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930