Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.04.2012 07:46 - Източният пътен възел на Пловдив - още една уникална инженерна тъпня
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 1806 Коментари: 7 Гласове:
2

Последна промяна: 09.04.2012 08:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Каква е целта на всяко едно преустройство на пътен възел? Не е ли да се направи някакво подобрение и облекчение на движението? Какво се постигна тук, след като се изляха толкова много пари?

Целият трафик, който минава транзит към и от Турция и Гърция и към и от Югоизточна България е ПО-ЗАТРУДНЕН, отколкото, когато беше старият пътен възел.

Типичен пример за това, как с обществени средства се финансират и СЪЗДАВАТ затруднения, вместо ОБЛЕКЧЕНИЯ.

Не стига другото, ами и транзитът, в посока Свиленград - София излиза на път с предимство и хиляди и хиляди леки автомобили и тирове, които минават всеки ден оттам, трябва да осигурят предимство на значително по-малък брой автомобили. Е, какво друго да каже човек, освен - инженерна тъпня. Да ме извинявате на израза, ама за това ли учат инженерите толкова години, да създават затруднения, вместо да ги решават?
  Добре е Бойко да инспектира всяко едно съоръжение, което открива, преди да отреже лентата. Някъде може да установи, че асфалтът се е напукал, а другъде, че изолацията не отговаря на изискванията на стандартите на Европейския съюз. Но най-важното е да констатира и веднага да се разпореди да се поправят евентуалните грешки в идейния проект. Даже още по-добре е да участва в създаването на идейния проект на всяко едно кръстовище, за да се сведат до минимум пропуските и грешките, подобни на тези, допуснати при проектирането на Източен пътен възел - Пловдив. Само и единствено с личното участие на премиера, процесът може да бъде истински и правилно проведен и завършен. Тогава и само тогава няма да се чуе израз от рода на: "Баси, къв тъп пътен възел са ОТКРИЛИ тук!!! Единственото нещо, което е "открито" тук, е самият проблем. И най-лошото е, че този проблем  е "открит" и "създаден" с обществени пари. 



Гласувай:
3



1. boristodorov56 - Всеки има своя логика.
09.04.2012 08:28
Бачо Добре - не си напълно прав.
Ако не можеш да се ориентираш като отидеш там - значи не са сложили необходимото количество указателни табели.
Иначе си е добре, особено, ако се направи, както се предвижда по проект - връзка с асеноградско шосе зад ж.п. линията Пловдив-Бургас.
цитирай
2. kolevdobri - Благодаря за коментара. Ето и моето мнение...
09.04.2012 08:47
Указателни табели има достатъчно. Сега влизането в Пловдив, ако идваш от София е по-затруднено, отколкото преди. Също така и транзитът е по-затруднен. Например София - Свиленград, за да се направи завоя под естакадата трябва да паднеш под 40 км./час, ако не искаш да ти "скързат" гумите. За тировете да не говоря. Почти същото е положението в обратното направление - Свиленград, София. Там имаше ограничение от 60 км./час и спокойно се вземаше десния завой. Сега обаче не е така. Трябва да паднеш под тази скорост и на всичкото отгоре нямаш и предимство, а това е ОСНОВЕН трафик, а не допълнителен.


Разбирам "...ако се направи, както се предвижда по проект..." Не знам как е по проект, но това, което е сега затруднява транзита и в ДВЕТЕ ПОСОКИ, а така също е усложнено и влизането в Пловдив, идвайки от София.
цитирай
3. анонимен - Всеки
09.04.2012 08:48
ден минавам оттам и отчитам , че възелът е много добър. Все пак той е правен с перспектива, а след една-две години целият международен трафик ще минава по магистралата и тогава този път ще е разтоварен ,както е сега стария път към Стара Загора.
цитирай
4. kolevdobri - Учудваща логика!
09.04.2012 08:57
Извинявай "анонимен", но да кажем, че като разтоварим трафика с построяването на магистралата ще поправим едно неудачно решение не ми се струва много рационално. Вероятно минаваш оттам по направление Пловдив - Първомай - Пловдив. Да, ако използваш пътния възел предимно в тази посока - той е просто перфектен. Но може ли да разсъждаваме от гледна точка на цялата му функционалност, а не от гледна точка на частичната му функционалност? Ако влизаше в Пловдив от София или ако минаваш транзит, може би нямаше да разсъждават така. Със сигурност в този СЛУЧАЙ СКОРОСТТА НА ПРЕМИНАВАНЕ Е ПО-МАЛКА. Не знам какво друго да кажа. Просто се качи на колата и се опитай да вземеш въпросните завои.
цитирай
5. kolevdobri - Вчера след обяд...
09.04.2012 09:02
Минавах оттам и пред мен имаше 3 тира в посока София. При включване на този поток в околовръстното /което е околовръстно само на книга засега/, тези камиони ме изправиха на нокти, защото първият в последния момент видя, че при включване в околовръстното няма предимство и наби спирачка, за да огледа пътя. След него същото "упражнение" направиха и неговите колеги и леките коли, които бяхме след тях. Поне да бяха направили главен път този, по който минава основния трафик. Толкова амортизация и разходи на гориво и стрес, за да установиш, че даваш предимство на "НИЩОТО".
цитирай
6. chipollino - Смисъл в тия неща не трябва да се т...
10.04.2012 12:33
Смисъл в тия неща не трябва да се търси - просто се гледа да се вземат едни държавни пари, да се построи нещо колкото се може по-евтино, все пак трябва да има нещо и другото да се открадне...много е просто!
цитирай
7. kolevdobri - Все се надявам...
12.04.2012 20:13
Постоянно очаквам разум и ефективност, когато ни харчат парите. Знам, че няма как да не се "крадне" нещо, все пак сме на Балканите. Ама поне и да излезе нещо свястно накрая, нещо което облекчава предишната ситуация. Както и да е...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3220433
Постинги: 6921
Коментари: 4321
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930