Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.06.2012 09:43 - Още доказателства за успешна здравна реформа!
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 1067 Коментари: 3 Гласове:
1

Последна промяна: 29.06.2012 09:52


50 бона бонуси за главния счетоводител на Пирогов!!!

10 бона бонуси за шефа на обществените поръчки в Пирогов!!! Въпреки откритите нарушения по изпълнение на наредбата за обществените поръчки. Или може би точно заради това.

9 бона - толкова изкарал електротехник в Пирогов за 4 месеца!!!

75 бона бонуси за 4 години взела медицинска секретарка в Пирогов!!! Естествено е да почива в момента в Лозенец. Няма да ходи на къмпинг я!

420 бона бонуси за 3 години са взели от счетоводния отдел!!!



Сега, ако установят и кой кого чука в Пирогов, ще се разбере с точност до 90 % истината за тази бъркотия.


ИСТИНСКА ЗДРАВНА РЕФОРМА.

Спомням си, че преди години щях да си отида от един некадърен доктор в Пирогов. Влизам аз с болки в областта на корема, целият прежълтял и ме насочиха към един кабинет, в който видях един доктор - излегнал се на кушетката и си чете книжка. Прегледа ме на скенер и ми изписа някакви химии, след което ме отпрати.

След няколко дни имах късмета да попадна на специалисти в 5-та градска, до централна гара в София. Гледаха ме на същия скенер като в Пирогов. Установиха камък, запушил канала на жлъчния мехур. Жлъчната течност не може да се оттича в храносмилателната система и оттам - отравяне на организма. Бях на крачка от отвъдното. Вкараха някаква сонда. Лекарят каза, че нямал достатъчно електроди, но свърши накрая работа. Платих му на ръка. Затова, че ще поживея още...

Та приказката ми беше за онзи шибаняк от Пирогов. Може и да има и свестни доктори там, ама аз попаднах на шибаняк. След като свърши всичко и аз излязох от болница, си мислех дали да не отида в Пирогов, да намеря шибаняка доктор и да му прасна един шамар, ей така, както си лежи с цигарката на кушетката по време на дежурство.
За жалост това беше за мен лицето на Пирогов и никога не ми се изтри този спомен от съзнанието. Сега виждам, че освен доктори шибаняци, там има и администрация от шибаняци. Или може би шибаняците от Пирогов не са толкова виновни, колкото шибаняците от Министерството на здравеопазването, които са допуснали това да се случва.









Гласувай:
1



1. kolevdobri - Ето още доказателства за хаоса в ценообразуването на болничните услуги.
30.06.2012 20:50
1. Операция на дебело черво в Плевен с 10 дни престой в болница за осигурено лице - 45 лева.
2. Преглед в Пирогов за осигурено лице с направление от личен лекар - 17.50, плюс такса от 2.90, без касов бон, плюс 7 лева за чорапче за гипс - около 27 лева.
Направо са си машини за пари.
цитирай
2. kolevdobri - Организация на работата в Пирогов
14.07.2012 00:01
1. Влизаш или те внасят в Пирогов. 2.Минаваш през регистратурата. 3. След това на друго гише за някакво талонче. 4. След това правиш една обиколка на болницата, за да стигнеш до кабинетът по травматология. 5. След като те прегледат те изпращат за снимка, отново обикаляш цялата болница, докато стигнеш до там. 6. След това отново се връщаш в другия край на болницата, за да разтълкуват снимката. 7. Ако има счупване или съмнение, отиваш някъде по средата на болницата, за да те гипсират. И накрая се питам, абе хора, не можахте ли да направите кабинетът по травматология, рентгенът и манипулационната да са един до друг?
цитирай
3. kolevdobri - Гледах Валя Ахчиева - две предавания по БНТ
19.07.2012 00:11
Направо онемях. Схема за ограбване на пациентите в цялата страна. Доктори раздаващи хвърчащи бележки, плащания на фирма за консумативи, които щели да дойдат преди операциите. Някои платили, пък не получили нищо. Хората така и си умрели. На някой му отрязали ръката заради некадърен личен лекар и некадърен лекар от клиника за инвазия. Наказали болницата с няколко хиляди лева, месеци наред разследване и накрая пак нищо. ДОКАТО НЕ СЕ ОТНЕМАТ ЛЕКАРСКИ ПРАВА, НЯМА ДА СЕ НАКАРАТ ЛЕКАРИТЕ ДА БЪДАТ ПО-ОТГОВОРНИ.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3196154
Постинги: 6870
Коментари: 4296
Гласове: 2398
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031