Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.07.2012 22:46 - Референдум за това, дали да пускаме казанчето на тоалетната чиния след 22 часа, ако живеем в кооперация.
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 1604 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Нека този постинг да го погледнем и от шеговитата страна на нещата и от сериозната.

 

Преди четири години ходих до Швейцария за няколко дни. Преди това бях чел в интернет, че било забранено да се пуска вода в тоалетната след 22 часа. Може и да е някаква „партенка”, но се замислих за логиката на една такава евентуална забрана или препоръка. Влизайки в семейно хотелче в Белиндзона, веднага след италианската граница, това беше второто нещо, което попитах на рецепцията, след въпроса, дали имат свободни места. Човекът ми отговори, да не се притеснявам, а да си ползвам тоалетната според нуждите. Но не ми каза, че такъв закон няма, въпреки, че аз изрично го попитах за това. Нямах време да проверя в тяхното законодателство – той човек може ли всичко да провери, но ми стана интересно.

 

Сега всеки път, когато отида до тоалетната си мисля тъкмо за това. Помислих си, че моите комшии отдолу са пенсионери хора и си лягат преди 22 часа. Спалнята им граничи с тоалетната, а всички знаем, че общите тръби минават там, където се намират тоалетните. През нощта тези шумове се изострят по особен начин. Така, както аз чувам, когато съседът ми отгоре ползва тоалетната, така и мен вероятно ме чуват, когато ползвам моята тоалетна. НАИСТИНА Е МНОГО ЛОГИЧНО, ДА НЕ ПУСКАМЕ ВОДА СЛЕД 22 ЧАСА. ЕТО И ДОВОДИТЕ:

1.     Това наистина вдига шум. И в самия апартамент и надолу по „пътя на отпадъците”.

2.     Можем да рационализираме и здравето си, ако например се въздържаме следобедните часове от храна и привечер от излишни течности. Така хем ще спим по-спокойно, хем ще икономисаме вода, хем и няма да вдигаме излишен шум.

3.     Също за Швейцария съм чувал, че се препоръчвало по време на къпане – все пак сме цивилизовани хора и поне в топлите летни дни трябва да се къпем поне по един път на ден – да се пишка. Започнах да се замислям – изпикаваме с извинение някакви си няколко стотин грама, в зависимост от капацитета на мехура ни и веднага пускаме няколко литра вода. В зависимост от казанчето – от 4 до 8 литра. Помислих си, че можем да се облекчаваме /без разбира се да осираме природата, говорим просто за едно пикане/, тогава, когато се връщаме от разходка в планината, преди да влезем в градските части. На гората нищо няма да й стане, ако препикаем едно дърво, а жените препикаят някой храст. Така можем да икономисаме милиони литри вода.

4.     Дори и аз измислих едно идиотско на пръв поглед предложение. Когато един член от семейството отива да пишка, може да поиска подкрепа от друг член на семейството и да провери дали в този момент и на него не му се пишка. Така може да се осъществи синхронизация на пишкането на двама субекта и с едно натискане на бутона на казанчето да се изплакне дабъл порция пикня. Предложението отпада, след като някой от участниците в този процес легне да спи. Няма как заради икономия от 5 литра вода да събудиш когото и да е. (:

И пак, нека да уточня. Тук не става дума за използване на ТЕЖКАТА АРТИЛЕРИЯ. Става дума за пикане, а не за сране. Нека някой от четящите тези изречения не дава примери за това, как може да се комбинира едно сране с едно пикане. Въпреки, че в много обществени тоалетни съм пробвал с урината си да „уцеля” остатъка от лайно, оставено от предшественика, посетил тоалетната. Опитвам се да „измия” срама от човешко присъствие. Преди чистех чуждите говна, защото се притеснявах, да не ме обвинят мен за оставените отпечатъци, ако не успея да ги „ликвидирам” с моята урина, но вече не правя така. Оставам си всичко така, както съм го намерил и ако отвън чака човек, учтиво му обяснявам, че тоалетната е осрана от друг и аз категорично отказвам повече да чистя чужди лайна. Така поне ми олеква. Това беше малко лирическо отклонение от основната тема, за което се извинявам.





Гласувай:
2



1. chavdar01 - В КРАЙНА СМЕТКА В УСРАНА ДЪРЖАВА ИМА ЛИ ЗНАЧЕНИЕ НЯКАКВО СИ ЛАЙНО В ПОВЕЧЕ!
29.07.2012 22:59
ПОЗДРАВИ ЗА ПОСТА! :)))))
цитирай
2. kolevdobri - Благодаря, започва добре!
29.07.2012 23:30
Мислех си, че ще ме разсипят от бъзици. Ще почакам. Още веднъж благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3226842
Постинги: 6933
Коментари: 4323
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930