Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2014 23:54 - Искам да плащам с радост, но не плащам с радост.
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 316 Коментари: 0 Гласове:
1



  1. Искам Премиерът на България да е високо платен. Искам да взема повече пари от премиера на Сингапур - най-високо платеният държавник. Искам да гледам моят Премиер с радост, когато прави изявления и да му засвидетелствам уважението си и подкрепата си;
  2. Искам народните пратеници да изглеждат и да бъдат хубави, интелигетни и образовани. Да бъдат заплатени и да живеят достоен живот. Искам те да бъдат хора, от които можем да научим много неща. Искам да се възхищавам от техните законодателни умения. Искам да вярвам на нашите пратеници;
  3. Искам българският офицер да бъде такъв, какъвто ми го описаха възрастни хора от Скопие. Когато е минавал български офицер по площада в града, всички са се възхищавали от неговата фигура и походка. Искам българската армия да бъде обичана и уважавана. Искам всички ние, българите да сме поне толкова ангажирани със защитата на родината си, така, както го правят швейцарците. Искам офицерите да са добре платени. Искам да науча нещо от тях, да получа доблест, която ми липсва, смелост, която ми липсва и вяра, която ми липсва;
  4. Искам да вярвам на моят полицай. Не аз да го търся, а той мен да ме търси. А това означава да ме познава по име. Ако на 300 човека трябва да има по един полицай, би трябвало той да познава поне 100-150 човека и то лично. Това му е работата - да ни познава - да знае плюсовете и минусите. Искам той да е добре заплатен, добре оборудван и неговата дума и действия да тежат, образно казано. Искам да изглежда добре и физически и умствено. Искам природно интелигентен полицай, когото да мога да избера с моя глас на кварталното събрание;
  5. Искам първо да имам мой съдия, да го чувствам като мой и да участвам в неговия избор. Тогава ще го уважавам и почитам. Той ще бъде законът за мен. Неговата дума ще бъде закон за мен;
  6. Искам да уважавам българският учител и той да е свят за мен.
  7. Искам първо да имам мой прокурор, да го чувствам като мой, да участвам в неговия избор. Тогава ще го уважавам и почитам;
  8. Искам да уважавам българския чиновник, защото той ще се грижи да нямам съществени административни бъркотии;
  9. Искам, ама не се получава. Вероятно не искам твърде силно, както казват онези, които водят мотивационните курсове;
  10. Искам да плащам с радост, но не плащам с радост, за всички изброени по-горе...



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3219670
Постинги: 6920
Коментари: 4321
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930