Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2015 16:22 - ИБМП "Пирогов" - добри лекари, лоша организация, липса на хигиена и мирис на цигари.
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 354 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 18.03.2015 09:51


Наложи ми се като придружаващо лице /слава богу/ да престоя около 2 часа в Пирогов веднъж и още един път като лице, което решава административни задачи. Какво видях:

  1. Добри лекари - няма спор, но със забележката, че те самите не изглеждат добре - кой с корем, кой подпухнал - нали знаете, не е лесна и тяхната;
  2. Не се знае кой е на опашка, кой влиза, кой какви права има - по-нахалните успяват, а болницата не е направила добър ред на прием;
  3. Задължително трябва да имате придружител, който да ви разкарва от кабинет на кабинет и първия етаж;
  4. Външната охрана я отпиши - не знам изобщо защо я има в този й вид. Днес ги видях отново навън, пушат цигари и пият кафе. Кой влиза, кой излиза, какво се носи - това не ги интересува;
  5. Видях пациент с пълна чанта "благодарности". Значи жив е българският народ, както се казва! И после говорят за корупция - тя корупцията без помощта или още по-лошо, без да е предизвикана от нас - пациентите, изобщо не може да вирее;
  6. Осигурени, неосигурени - пак е пълен хаос. Пред мен лекуваха неосигурен. Някои ще кажат, да го оставят да умре ли? Не, само казвам, че лекуват неосигурен. А такива има над милион български граждани. Не стига друго, ами се и пререди пред мен. Както предположихте, беше циганин, който явно беше я преял, я препил, че да го боли корема. Придружаваха го една циганка и друг циганин. Толкова лошо миришеха, че няма повече накъде. Спомних си правилото в Инд комерс, сервизът, където отвреме на време си поправям колата - там мръсна кола не пускат да влиза. Първо я измиват и после я ремонтират. Та си помислих, дали да не практикуват това нещо и в болниците. Представих си, че аз съм на мястото на доктора, който трябва да окажа помощ на този човек. Аз трябва да вляза в контакт с него със специален обезпаразитяващ костюм!!!;
  7. Пациентите за операция - няма да ви кажа в какви пижами ги обличат - всичките им "дребории" се виждат като на кино;
  8. Трябва да си носиш тоалетна хартия, вода...
  9. Видях един 150 кила санитар - през тези часове, докато бях там, неговата "работа" беше да се шляе насам натам и да "върти километраж". Най-полезното нещо, което направи, беше да пробва зарядно на телефон на един от контактите на болницата. Изглеждаше като прошляк - нехигиеничен отвсякъде - мръсни обувки, небръснат, със сплъстена коса. Днес на влизане в болницата отново го видях и го проследих къде отива. Беше 9,15 часа сутринта. Пресече булеварда и влезе в заведението за бързи закуски, случайно да не остане гладен;
  10. Най-голямото натрупване е на ренгена - на всички им е ясно, че няма мераклии да работят тази работа. Помислих си, че ако Пирогов имат проблеми с ренгена, който постоянно се разваля, какво е в малките градове и по-малките болници!
  11. Отивам на касата да плащам за консумативи за операция - нелюбезни служителки - не знаят нито да ме упътят, нито нищо. Скарахме се разбира се. По някакъв начин разбрах, че се плащало на друго място. Как е възможно, един е "Пирогов", а имало каси на различни места. Вероятно са направили отделните клиники в лечебното заведение на собствена стопанска сметка и всеки си има отделна каса. Нерационално. Как да се добера до 7-ми етаж. Единият асансьор е за служебно ползване, а другият за колички с болни - тоест и той е за такова ползване. Направих се на ударен, защото не ми се изкачваха толкова етажи нагоре, че да взема документ за плащане. Там ми дадоха документа и ми казаха, да сляза на 2-ри етаж да платяц
  12. На нито един от етажите не е отбелязано кой номер е етажа. Като се има предвид, че сутеренът не се води етаж, объркването е пълно. Накрая стигнах до втори етаж. Търся къде да платя. Влизам, а вътре ме "лъхва" миризмата на цигари. Правя забележка, а отвътре се правят на ударени. Нямало такова нещо демек. Плащам и излизам навън;
  13. Докато слизах по стълбите видях, че дръжките на перилата на стъпалата са толкова мръсни, че повече няма накъде. Не е редно да се оплакват клиниките, че няма пари. Това ми звучи като онова циганче, на което му дадох пари да си купи сапун и нокторезачка, за да се хигиенизира, той взе парите и когато го видях пак и го попитах защо ръцете му пак са мръсни, а ноктите пълни с къл и неизрязани, той ми каза, че ако го направи, никой няма да го съжали и никой няма да му даде пари. Благотворителната ми нагласа беше дотук - сега и да умира, не бих му дал пари, защото видях много измамници в този бизнес за последните 25 години и не искам аз да бъда глупакът. Та с Пирогов е същото. Горе в коремната хирургия са закачили благодарствена плоча на дарителите, които са помогнали на клиниката. Нищо не оправдава обаче липсата на хигиена, която е наистина травмираща.
ПИТАМ СЕ, АКО ТОВА БЕШЕ ЧАСТНО ЗАВЕДЕНИЕ, ДАЛИ КОНТРОЛНИТЕ ОРГАНИ НЯМАШЕ ДА МУ ВЗЕМАТ ЛИЦЕНЗА ОЩЕ СЪЩИЯ ДЕН, КАТО ВИДЯТ КАКВА МРЪСОТИЯ Е ВЪТРЕ.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3217788
Постинги: 6920
Коментари: 4320
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930