Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2016 10:07 - Брюксел - в един от най-богатите градове на Европа, мизерията и страхът са на всяка крачка.
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 629 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Който е ходил в Брюксел ще ме разбере. За първи път посетих този град преди около 25 години. Още тогава ми направи впечатление, освен добрите изходни булеварди, които те извеждат за 20 минути извън града, красотата на сградите на възраст от няколко столетия, шоколадите и парковете, голямото количество бездомници, които бяха налягали къде ли не. Нахвърляни кашони и боклуци, каквито съм виждал, когато Бойко реши за смени Вълка с Титан, като почистваща фирма в София.


Миналата година отново бях в Брюксел. И отново - хубав шоколад, паркове, стари сгради. Направо песен.

В същото време, досами входа на Европейския парламент, клошари нахвърлили картони, бяха спретнали живописно временно жилище, досами табелата, която дава информация, как европейския парламент се бори с нищетата по света, като в същото това време не вижда нищетата под носа си.


Друго какво ми направи впечатление по улиците на Брюксел - много хвърлени фасове и неприятни мангалски физиономии. Хора от цял свят и то от по-малко добрата част на света. Полицаи щъкаха насам натам. Постоянно се чува вой на сирени, все едно си в някой обсаден град, подложен на бомбардировки.


САМО КАТО ГЛЕДАМ ФИЗИОНОМИИТЕ, КОИТО СЕ РАЗХОЖДАТ ИЗ БРЮКСЕЛ И ЩЪКАЩИТЕ НАСАМ НАТАМ ПОЛИЦАИ, МИ Е НАПЪЛНО ЯСНО, ЧЕ СКОРО ВРЕМЕ ТАМ НЯМА ДА ИМА СПОКОЙСТВИЕ. ДУХЪТ Е ПУСНАТ ОТ БУТИЛКАТА И ОПРАВИЯ НЕ ВИЖДАМ. НЕ ВИЖДАМ И БЕЛГИЙЦИ, КОЕТО ВЕЧЕ НЕ МЕ УЧУДВА.



Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3215950
Постинги: 6920
Коментари: 4320
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930