Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.02.2017 13:14 - "Загрижеността на човека към дребните неща и равнодушието му към най-важните, е беспорно странно извращение на природата"
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 762 Коментари: 1 Гласове:
1

Последна промяна: 13.02.2017 13:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Тази мисъл на Блез Паскал, не ми дава мира през последните няколко десетилетия. Залюхани в дребнотемието и запленени от най-големия лъжец и "премълчавец" - телевизора, пропуснахме няколко десетилетия, през които можехме да минем от една командно-тоталитарна система, към система на справедливост в обменните процеси. Каквото и да направим, тъпата държава постоянно ни се бута под носа и ни кара да правим неща, които нито одобряваме, нито харесваме. От някои дори и се отвращаваме, но ги правим. Защото силата на държавата е по силна от силата на отделния човек. Защото на тази територия живеят хора, а не личности. Затова не могат да разберат, че основата на всички проблеми - икономически, политически, социални и т.н. се корени в нехайството, с което голяма част от народа се отнася към важните неща.

Второто нещо е неспособността или нежеланието на възпитателната и образователната система в България, да научат подрастващите поколения, как да степенуват важността на проблемите. Нали разбирате за какво говоря - учим децата на интегрално смятане, а те не могат да различат маловажните проблеми от важните. Така например, спасяването на уличните кучета, чрез различни форми на обгрижване - ваксиниране, слагане на чипове, при необходимост - кастриране и т.н., както и регистрацията и контролът върху животните, които са домашни любимци са важни неща, без съмнение. Но по-важно е днес какво направихме, за да контролираме глобалните дейности на правителството и общините, защото само в един ден от годината, те харчат 96 милиона лева. Нали разбирате, че "кучешките проблеми са само 0,00023% /примерно/ от тези разходи и усилието на общата воля трябва да бъде насочено към по-важни неща, защото нито индивидуалното съзнание и възможности са неизчерпаеми, нито обществените. Това не означава, че не трябва да се обръща внимание на бездомните кучета, но по-скоро да се определи защо и откъде те се появяват. Ако кучетата са кастрирани и под контрола на общината и разни там кучешки организации, защо те продължават да са проблем? Защото, ако общините не контролират процеса на "освобождаване" на собствениците им от кучешките проблеми, изхвърляйки ги на улицата, нищо съществено не се прави, ами се харчат парите на данъкоплатците напълно безсмислено. Важното нещо в случая е това, че проблемите не се решават веднъж завинаги, а се отрагат във времето, а с тях и нашето ограбване.

Такива неща не ги учат в училище. Там е важно да се знаят факти, а не да се мисли и разсъждава.

В училище не ни учат и на други важни неща. Например, кой и как е упълномощил властта да харчи по 96 милиона лева на ден, без нашата оторизация. Нали парите ги даваме ние? Защо нито ни питат, нито ни дават отчет, а ако поискаш информация, се налага да си губиш времето и нервите, че и пари да плащаш, за да разбереш къде са отишли парите. И в един момент ти писне и се откажеш.


В училище не ни учат, че неявяването на изборите и негласуването води дотам, че живеем живот, който някой друг и то по-прост от нас, ни определя. В училище не ни учат, че да се държим като ощипана мома преди, по време и след избори, не е най-доброто нещо за нас, защото пренебрегваме най-голямата придобивка на съвременното общество - правото ни на глас. Държим се като крепостните селяни в Русия през 1862г. Току що е излязъл указът на царя за премахване на крепостното право, а селяните не знаят какво да правят със свободата си. Та откъде да знаят, като са прости, необразовани и са се превърнали в едни животни на два крака.


В училище не ни учат какво е това свобода и как да я изполваме в собствен интерес и в интерес на обществото. Че защо да ни учат? И кой да ни учи - сегашните учители ли? Ако те са имали такъв мироглед, ако са имали този ум, те щяха да го приложат досега. Знам, че постоянно квичат за пари. Това го знаем всички. Знаем, че ни предлагат боклук, за парите, които им даваме. Знаем, че много хора се обогатяват от образователната система, въпреки, че създават боклуци. Знам, че хора получават шестцифрени суми под формата на премии в системата на образованието, гавно заради безхаберието на българската държава, която ни пилее парите от данъци по безобразен начин и заради нашето, на избирателя безхаберие. А след това ревем и се оплакваме, все едно някой ни е длъжен да свърши работата, която е трябвало да свършим самите ние..


На това не ни учи българското училище. НЕ НИ УЧИ ДА БЪДЕМ ЛИЧНОСТИ. УЧИ НИ НА ПОСЛУШАНИЕ. ЗАТОВА СЪМ ПРОТИВ ВСЯКАКВО УВЕЛИЧЕНИЕ НА  УЧИТЕЛСКИТЕ ЗАПЛАТИ. АКО Е ТАКОВА НАШЕТО ОБРАЗОВАНИЕ, НЕКА ДЕЦАТА ДА ХОДЯТ ДО 4-ТИ ИЛИ НАЙ-МНОГО ДО 8 - МИ КЛАС И СЛЕД ТОВА ДА СЕ ОБУЧАВАТ ОНЛАЙН, ВСЯКО ДЕТЕ САМОСТОЯТЕЛНО. ДЪРЖАВАТА ДА ОСИГУРИ КОМПЮТЪР И НЕТ ЗА ВСЯКО ДЕТЕ. НЯМАМЕ ФАЙДА ОТ ТАКИВА УЧИТЕЛИ, ТА И ЗАПЛАТИ ДА ИМ ПЛАЩАМЕ.


НАЛИ ЗНАЕТЕ КАКВО Е КАЗАЛ МАРК ТВЕН ЗА ОБРАЗОВАТЕЛНАТА СИСТЕМА: "АЗ НИКОГА НЕ СЪМ ДОПУСКАЛ, ОБРАЗОВАТЕЛНАТА СИСТЕМА ДА ПОПРЕЧИ НА РАЗВИТИЕТО МИ".



Гласувай:
2



1. kolevdobri - Нещо не харесвате статията ли?
16.02.2017 14:18
Ако имате топки, защо не коментирате. Като някакъв подлизурко се промъкваш в блога и цъкаш минуси.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3218368
Постинги: 6920
Коментари: 4321
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930