Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.04.2017 18:08 - Пенсиите - едно социалистическо надлъгване, кой кого ще прекара.
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 242 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 24.04.2017 12:27


 Общественото внимание е привлечено от въпроса за пенсиите. ГЕРБ и Патриотите водят преговори, какви да бъдат пенсиите.

Това е един косвен намек към българския народ, че това е народ от скотове, добитък. Наистина хората се превърнати в добитък, който е отглеждан в предварително програмирани условия. Нямаш право на мнение, на отказ и на собствен живот, извън социализма. Нямаш право и толкова. Набутан си в овчарника и краварника и ти казват, кога да ядеш, колко да ядеш, кога ще те доят, кога ще ти чистят лайната, кога и колко ще спиш и кога ще те правят в кланицата. Това е българският народ.


ВСЕ ОЩЕ НЕ МОГА ДА РАЗБЕРА, КАК НА ЕДИН СВОБОДЕН ЧОВЕК ЩЕ МУ КАЖЕШ, ЧЕ ТОЙ САМИЯТ НЕ МОЖЕ ДА СЕ ПОГРИЖИ ЗА СТАРИНИТЕ СИ И ТРЯБВА ДЪРЖАВАТА ДА СЕ ГРИЖИ ЗА НЕГО. КАК С ЛЕКА РЪКА СЕ ОТКАЗВАМЕ ОТ СВОБОДАТА СИ И ДОРИ НЕ Я ПРОДАВАМЕ, ЧЕ ДА ВЗЕМЕМ НЯКОЙ ЛЕВ ЗА НЕЯ, А НАПРАВО СЕ СЪГЛАСЯВАМЕ ДА ВЛЕЗЕМ В ОБОРА И ДА БЪДЕМ ЦЯЛ ЖИВОТ ДОБИТЪК.


Как е възможно да ни прекарват така и ние да си траем. Друго освен за пенсиите няма ли да говорим в тази държава? Няма ли да говорим за производство? Няма ли да говорим за бизнес? Само за пенсии, осигуровки, почивки и какви ли не булшитове се приказва. ЗА РАБОТА НИКОЙ НЕ ГОВОРИ. ОЩЕ ОТСЕГА СЕ ПРИКАЗВА ЗА МОРЕ И ЗА ПОЧИВКИ. Правителство и политици превърнаха този народ в народ от икономически измекяри, които по цял ден мислят как да НАДХИТРЯТ ПЕНСИОННАТА ИЛИ СОЦИАЛНАТА СИСТЕМА, как да усвоят някой друг лев от Европа или откъдето и да е, само да е нещо на далавера. Енергията на хората отива в грешна посока. Баси и тъпите политици, ебаси и тъпия народ. Аз трябва месеци от живота си да отделя, че да седна и да прочета, асимилирам и разбера какво иска да каже тъпият ни Кодекс на социално осигуряване. Трябва да стана професор в тази област, за да се ориентирам. За какво са всичките тези простотии? Защо е всичко толкова сложно? Не може ли всеки сам да се оправя, както може, а който го мързи да работи, да ходи да рови в кофите за боклук. Негов проблем си е, не е мой проблем. Стотици хиляди безработни, а като потърсиш хора за работа, няма. Създали са един омагьосан кръг от проблеми, от които няма излизане. Всичко трябва да бъде контролирано от педерасите управници. И заплатите и пенсиите. Сложно, та сложно.

Та аз ви питам:

Кои сте вие, бе да ви еба майката и управници недни, че да ми налагате колко пари аз ще внасям, къде ще ги внасям и как ще ги ползвам и кога ще ги ползвам? ТОВА НЕ БИ ЛИ ТРЯБВАЛО ДА Е МОЯ ГРИЖА, А НЕ ГРИЖА НА ТЪПАТА НИ ДЪРЖАВА? ТОВА СИ Е МОЯ РАБОТА ДАЛИ ЩЕ СЕ ОСИГУРЯВАМ ИЛИ ДАЛИ ЩЕ СИ ИЗГОРЯ ПАРИТЕ, ЗАПАЛВАЙКИ ОГЪН ПРЕД КЪЩАТА СИ. КОИ СТЕ ВИЕ, ЧЕ ДА МЕ КАРАТЕ НАСИЛА АЗ ДА ИЗДЪРЖАМ СТОТИЦИ ХИЛЯДИ ФАЛШИВИ ИНВАЛИДИ, КРАДЛИВИ НЕГРАМОТНИ ЦИГАНИ, МЪРЗЕЛИВЦИ И ЛЕНТЯИ, КАКТО И ДА ФИНАНСИРАМ ПАРТИЙНИТЕ ВИ МЕРОПРИЯТИЯ, КОРУМПИРАНОТО УПРАВЛЕНИЕ И ИЗМИСЛЕНИТЕ ВИ НЕКАЧЕСТВЕНИ УСЛУГИ, КОИТО МИ ПРОДАВАТЕ НАСИЛА?  НА МЕН МИ ПУКА ЗА БЕЗРАБОТНИТЕ ТОЛКОВА, КОЛКОТА НА ТЯХ ИМ ПУКА ЗА МЕН. ДА НЕ СИ МИСЛИТЕ, ЧЕ МАНГАЛЪТ, КОЙТО СИ КУПУВА РАКИЯ ИЛИ ЦИГАРИ С МОИТЕ ПАРИ МИ Е БЛАГОДАРЕН ЗА ТОВА, ЧЕ СЪМ МУ КУПИЛ РАКИЯТА И ЦИГАРИТЕ? Защо тогава на мен да ми пука за него? Страната ни е затънала в боклуци, а аз и такива като мен плащат на стотици хиляди лентяи, да не работят. Скапани бюрократи и политици са измислили хиляди причини за да си създадат скапан електорат с моите пари, а аз трябва да търпя всичко това и да им плащам разходите. Били ниски заплатите. Ами като сте необразовани и неамбициозни какви искате да ви са заплатите? Като ви мързи какви заплати искате? Един тираджия взема 3 хиляди чисто, а не можеш да намериш свестен човек да върти волана. Отидох в Крива паланка, в съседна Македония и там ми се оплакват, че не могат да намерят шофьори при заплати от 1500-2000евро!!! Няма шлосери, фрезисти, стругари, оксиженисти, електротехници, инженери, софтуеристи. Има само боклучии. Боклучии, които политиците и всички правителства досега упорито създаваха като свой електорат. Как тогава ще има пенсии, като няма кой да работи и да плаща вноски в НОИ и данъци за държавата?


Били ниски пенсиите - ами толкова сте работили, такива ви са пенсиите. Пенсионните фондове били похарчени от политиците! Ами нали вие ги избирате постоянно и ходите като изоглавени овце на изборите! Защо не гласувате против цялата тази политическа класа и не поискате промяна? Защото ви мързи. Защото ви е изгодно някой глупак да работи, а вие да получавате. Малко, ама регулярно, всеки месец. Пенсийка, енергийна помощ, помощ за деца, за болест, за санаториум и т.н. и т.н. Пък нека абдалите да работят. После накарай хората да работят. Милиони хора ще гласуват против едно такова мнение. Защото не са готови да поемат отговорност. Защото са оставили други хора да вземат решенията вместо тях.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3235019
Постинги: 6936
Коментари: 4324
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930