Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.08.2017 15:32 - Симеонов показа как се упражнява властта. А останалите министри какво правят?
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 107 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 15.08.2017 15:41


 Сега е време да попитаме останалите какви ги вършат.  
Какво например направи министърът на здравепогазването за няколкото месеца на власт? В събота ми се наложи да ползвам услугите на бавната бърза помощ. Премазах си пръста на крака. Син, червен, боли та се къса. Отивам в Пирогов в София. Влизам вътре куцукайки и отивам на регистрацията. Там ми казват - Отивай в кабинета по травматология. Няма регистриране, нямя нищо. Никой не ме пита имам ли нужда от това да ползвам количка за придвижване. На входа стои някакъв дебелак с престилка, а погледът му рее в пространството. Дотътрям се до кабинета, а там 15 души чакат пред вратата. Гледам повечето поне на външен вид са здрави и прави, стоят пред вратата. И започва едно влизане и излизане и не можеш да му хванеш спатиите. Чаках повече от час, а опашката все тази. Някакви цигани се сбили, та ги приеха с предимство. След това някаква баба докараха на количка. След това някакъв дядо. Дойде някакъв руснак. Сложили му бинт и му казали да дойде пак. Подробности не му дали никакви. Някакви мухи започнаха да досаждат. Отвътре от кабинета се носеше задушливата миризма на цигари.
Писна ми и викнах кола, за да ме прибере у дома. Ама кракът боли и не помага нито спирт, нито кромид. Пък и тогава не знаех, че костта е натрошена, както узнах по-късно. Така след 2 часа охкане отново се озовах в Пирогов. И видях все същата бъркотия и безредие, досадните мухи, задушливия мирис на цигари. Почаках половин час. Как пък един път оттам не излезе един доктор и да огледа стадото, чакащо отвън.
Качих се на колата и оттам право в бърза помощ на болница Света Ана, близко до Цариградско шосе. Влязох в 20 часа, излязох след полунощ. Дори не пожелах да ми се оформят документите за болничен лист. Толкова много ми писна от бюрокрация. Прегледът беше по-малко от минута. Останалото беше чакане - чакаш докторът да си изпуши цигарата, да си изпие кафето, да си изяде сандвича, да отиде до тоалетната, да свърши любимия сериал по тъпата телевизия, да напише един куп формуляри....Чакане, чакане, чакане...

И отново цигани се сбили и се клали и били по-спешен случай от моя, някой се напил и ударил приятеля си с шишето по главата, някаква бабичка от хоспис, некъпана от години, срещу която ропаеха медицинските сестри и т.н.

И кое е общото при всички тези случаи и на двете места, на които чаках на опашка? Общото е, че те имаха предимство пред мен да ползват услугата бърза помощ, а аз имам предимство пред тях, когато трябва да се плати на същата тази бърза помощ. Всеки месещ аз превеждам ЗО в размер на 210 лева, а те превеждат един гол кур. Аз обаче се превивах 9 часа през деня пред различни кабинети, а тях ги обслужиха с предимство, използвайки МОИТЕ ПАРИ. ТАКА ЧЕ ГОСПОДИН МИНИСТЪР, ДА ВИ ГО НАЧУКАМ НА БЕЗПЛАТНОТО ЦИГАНСКО ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ. ИЗЛЕЗТЕ ОТ КАБИНЕТА СИ И СВЪРШЕТЕ НЯКАКВА РАБОТА. ЯВНО ТАКА СЕ РАБОТИ В БЪЛГАРИЯ. СИМЕОНОВ ГО ПОКАЗА. ВРЕМЕ Е И ДРУГИТЕ МИНИСТРИ ДА ИЗЛЯЗАТ ОТ КАБИНЕТИТЕ И ДА ПОКАЖАТ КАКВО Е ДЪРЖАВНОСТ.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3222437
Постинги: 6928
Коментари: 4323
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930