Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.08.2017 11:05 - Пътят на промяната може и да започва от нас, но не зависи само от нас
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 152 Коментари: 0 Гласове:
1



 Всички знаят какво е казал Ганди: "Промяната започва от теб"


Тези изказвания обаче са малко утопични. Аз ще започна промяната от мен самия. Ти ще го направиш, той ще го направи и след това ще се установи, че трябва да имаме държава на мястото си, за да стане истинската промяна.

А как да стане тази промяна, след като тези отгоре си гледат само техните интереси и не зависят от нас.  Те си имат там свой свят, на който да слугуват. Те си живеят отделен живот, все едно са си отделен народ, различен от нас.


Затова някои хора бягат навън, защото виждат, че нещата трудно се променят в България. Статуквото винаги побеждава. Сега говорих с приятел, на който споменах, че колкото повече свалям цените на услугите, които предлагам, толкова по-малко ми се обаждат и ме търсят. Чудна работа. Става дума за частни фирми, които би трябвало да са щастливи, ако се случват такова нещо. Да получиш по-добра услуга, на по-ниска цена. Да, ама не. Обратното се получава. Спряха да ми се обаждат. Може би, защото не остава нищо за конкретния служител, от когото зависи самата сделка. На този служител през онази му работа е дали сделката е изгодна за фирмата, която му плаща заплатата. Когато трябва да сключи сделка, на него и през ум не му минава, че получава заплата, за да защитава интересите на фирмата, за която работи. Той мисли да получи комисионна от всяка една сделка. Заплатата изобщо не присъства в гадното му съзнание.


Да знаете какви отговори съм получавал. Питам служител от една фирма, дали да му предложа оферта за някои работи, които те купуват от друго място. Със сигурност знам, че нашата оферта е по-добра, а той ми отговори, че на настоящия етап, нямали нужда от нова оферта. Това какво друго ви говори, освен, че е корумпиран!!!  Собствениците на фирмите не могат да контролират целия този процес. Много пъти съм се питал защо. Ами защото в такава токсична среда и собствениците са едни собственици, лика прилика със служителите на фирмата. Всички са един дол дренки.


Така че, промяната е хубаво нещо. Започнете със себе си и ако видите, че другите около вас не се променят и продължавате да живеете в токсична среда, какво друго да ви кажа, освен да си намерите по-малко токсична среда, в която да изкарате останалата част от живота си. За жалост.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3222828
Постинги: 6928
Коментари: 4323
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930