Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2017 12:27 - Има подобрение в работата на администрацията. Обаче важният въпрос си остава.
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 189 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 02.09.2017 11:46


 Няма спор, има раздвижване от тяхна страна за последните месеци. Сега ми се наложи да ходя до НСС за документ, че срещу мен няма повдигнати обвинения и свърших работата за 10-на минути, в това число и попълване на формуляра.

Следващата стъпка нека да бъде, тази информация да се движи по служебен ред към институцията, от която искам услуга - примерно служба КОС в МВР.


На второ място трябва да отбележа, че управлението на Агенцията по вписванията се подобри. Заслугата е на г-жа Цачева, откакто пое поста Министър на правосъдието. Не крия, че съм голям критик на г-жа Цачева, защото лично на мен ми изглежда твърде суха, образно казано, за да направи съществени промени, но ще се радвам, ако ТЯ ОПРОВЕРГАЕ ТОВА МОЕ МНЕНИЕ. 

Следващата нейна стъпка нека да бъде истинската реформа на системата на правосъдие, защото там е заровено кучето и там са истинските проблеми, заради което България е изостанала страна. Защитата на собствеността и неприкосновеността на гражданите са основата на функционирането на свободната пазарна среда. Такова нещо засега няма в България или поне не в достатъчна степен, така че, очакванията ми са в тази посока.

В КРАЙНА СМЕТКА ОБАЧЕ, ОСНОВНИЯТ ВЪПРОС ОСТАВА: КАКВО МВР Е ТОВА, СЛЕД КАТО ИСКА ОТ МЕН СПРАВКА, ДАЛИ ИМА ПОВДИГНАТО ОБВИНЕНИЕ, ДАЛИ СЪМ ОСЪДЕН ИЛИ ДАЛИ СЪМ ПСИХИЧЕСКИ УСТОЙЧИВ. ПАК ОБИКАЛЯШ ИНСТИТУЦИИТЕ, КОИТО ОТКАЗВАТ ДА КОРЕСПОНДИРАТ ПОМЕЖДУ СИ И ИЗПОЛЗВАТ НАС, ГРАЖДАНИТЕ, ДА ТИЧАМЕ ОТ ЕДНА ИНСТИТУЦИЯ В ДРУГА, ЗА ДА ИМ ЗАВЪРШИМ ТЯХНАТА РАБОТА.




Моите очаквания към администрацията в бъдеще са:
  1. Да си оправят информационната база, ако изобщо това е инфармационна база и там да се даде информация затова, как администрацията харчи нашите пари. Това не можете да го видите нито на един сайт на общинска или държавна администрация. 
  2. Да се приложи принципът: "Няма грешно гише", нещо, което отдавна го има в една Македония, например. Дори и да си се объркал, всеки държавен или общински служител е длъжен да ти даде насоки, къде да отидеш.
  3. Контролните механизми не работят ефективно- нито една контролираща институция в тази страна не работят. Време е да се задействат.  Например институтът за дипломираните експерт счетоводители, държавният строителен контрол, службите, МВР, БНБ, Фондът за гарантиране на депозитите, всички останали регулатори, службите за издаване на строителни разрешителни и т.н и т.н.
  4. Системата на образованието е пълен кърш.
  5. Системата на здравеопазването и най-вече бързата помощ също е кърш.
  6. Социалната система е продънена и несправедлива.
  7. Армията ни е като присадена - наемници работа не вършат и това трябва да го знаят нашите полицаи.
И т.н. и т.н.




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3214540
Постинги: 6914
Коментари: 4317
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930