Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.09.2017 09:36 - Лицемерието на българската политика: Филип Димитров дава левче на просяк, а Радев промени живота на едно семейство от с. Вълчан дол.
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 171 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 15.09.2017 09:51


 Митко и Лили се срещат с президента. Изкарали са едно "незабравимо" лято. Лично първата дама отива да ги вземе от село Вълчан дол. Дали със служебна държавна кола, на която ние плащаме разходите или с личен автомобил, това не се казва, въпреки, че всички подробности са важни. Дяволът е в подробностите.
Благодарение на "добри хора", баща им има вече нова става, но ситуацията със здравето му продължава да е влошена.


Вървя си по "Графа" в София и гледам Фил Димитров. Стигна до един просяк, спря се, извади едно метално левче и го пусна в шапката на просяка, която беше така направена, че да събира "милостинята" на "добрите" граждани и селяни. Казвам и "селяни", защото в София няма само граждани.


Нека сега да поразсъждаваме. Трябва ли тези държавници на високи позиции да правят такива жестове за "страдащи" хора. Един обикновен човек може да прави това. Решил е и без много гюрултия да вдига, просто го прави. Не само милостиня, но и дарения съм правил, дори и за "светата" ни православна църква - институция, която никак не я приемам за адекватна на съвремието ни. Но както се казва, решил съм, направил съм го. ПОХАРЧИЛ СЪМ МОИ, ЛИЧНИ ПАРИ И НИКОЙ НЯМА ПРАВО ДА МИ ТЪРСИ СМЕТКА. АКО ИСКАМ, ЩЕ ГИ ХВЪРЛЯ В КАНАЛА НА ПЕРЛОВСКА РЕКА ИЛИ В КОНТЕЙНЕРА ЗА БОКЛУК.

Нека сега да видим какво правят нашите комунистически управници. ТУК НЕ СТАВА ДУМА КОНКРЕТНО ЗА МИТКО И ЛИЛИ. БЕЗ СЪМНЕНИЕ ТАМ ИМА ПРОБЛЕМ И ТЕЗИ ХОРА ИМАТ НУЖДА ОТ ПОДКРЕПА. ПАК ГО КАЗВАМ - ИМАТ НУЖДА ОТ ПОДКРЕПА.


Но в същия момент, нека да кажем, че стотици хиляди български граждани са в тяхното положение. Бях на посещение на една фирма в центъра на Сифия. Кантората се намираше в стара сграда от 50-те години. Както си говорихме, на вратата се позвъня. Отиде секретарката и по едно време се загуби някъде. Излизам и гледам отсрещната врата е отворена, а от вътре се чува няква глъчка. Разбрах, че секретарката е там и някой стене за помощ. Влизам аз и предлагам да помогна. Какво да видя - стар човек, може би над 80-те години, проснат на земята. Жена му бързо ми обяснява, че не може да го върне на леглото. Казва ми, че е с инсулт и някакви маркучи излизаха от носа. Опитах се да го върна на леглото, а той така се беше вкопчил, хванат за килима, че едва ли не вдигах и килима. Въпреки, че съм як, не можах да се справя сам. Дядото си беше голям човек, пък и килима тежеше. Някак си едва успях да го сложа на леглото, с помощта на секретарката и жената, която се грижеше за него. Наоколо - пълна мизерия. Зададох си въпросите - къде са социалните служби? Какво правят те по въпроса? Защо са оставили този човек сам, със стара жена, да се обслужват след инсулт, парализиран, целият опикан със собствената си урина, в кочина, в която трудно би живяло и прасе?

Хората в нужда са оставени сами на себе си. За какво са ни тогава всичките тези социални служби, здравни заведения и какво ли още не!!! 

КЪДЕ Е ПРЕЗИДЕТШАТА И ПРЕЗИДЕНТА? КЪДЕ Е ФИЛ ДИМИТРОВ ДА ПОМОГНЕ? Помагането на един човек или на едно семейство от страна на държавник показва БЕЗСИЛИЕ, ДА СЕ СПРАВЯ  С ПРОБЛЕМА В НАЦИОНАЛЕН ПЛАН. ТОВА Е ЛИЦЕМЕРИЕ И ИЗБИРАТЕЛЕН ПОДХОД. ТЕ НЕ СА ОБИКНОВЕНИ ХОРА И НЕ БИВА ДА ПРЕДЛАГАТ РЕШЕНИЕ ЗА ОТДЕЛНИ ХОРА. ТРЯБВА ДА ПРЕДЛАГАТ РЕШЕНИЯ, КОИТО ДА ПОМОГНАТ НА СТОТИЦИ И ХИЛЯДИ ХОРА, ОСТАВЕНИ ДА УМРАТ В ЛАЙНАТА СИ, ИЗВИНЕТЕ МЕ ЗА ГРУБИЯ ИЗРАЗ. ПРЕСТЪПЛЕНИЕ Е ТЕЗИ ВАЖНИ МЪЖЕ И ЖЕНИ, ОТ КОИТО ЗАВИСИ В ГОЛЯМА СТЕПЕН В КАКВА ДЪРЖАВА ЖИВЕЕМ И ЩЕ ЖИВЕЕМ, ДА СИ ГУБЯТ ВРЕМЕТО ДА ПОМАГАТ НА ОТДЕЛЕН ЧОВЕК ИЛИ СЕМЕЙСТВО. ТРЯБВА ДА СЪЗДАДАТ СИСТЕМА, В КОЯТО НЯМА ДА ИМА СТРАДАЩИ ДЕЦА, КОИТО ДА СЕ ГРИЖАТ ЗА БОЛНИЯ СИ БАЩА, КОЙТО ИМА НУЖДА ОТ МЕДИЦИНСКА ИНТЕРВЕНЦИЯ ИЛИ НЯМА ДА ИМА ХОРА, КОИТО СЕ НАМИРАТ В СЪСТОЯНИЕ, КОЕТО КОНСТАТИРАХ АЗ В ОПИСАНИЯ ОТ МЕН СЛУЧАЙ.




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3220112
Постинги: 6920
Коментари: 4321
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930