Постинг
04.11.2017 10:23 -
Как да се оптимизира организацията на движението по българските магистрали?
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 88 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 04.11.2017 11:50
Прочетен: 88 Коментари: 0 Гласове:
0
Последна промяна: 04.11.2017 11:50
Тези дни ми се наложи да пътувам по магистралите почти всеки ден. От дълго време наблюдавам, образно казано, бъркотията, която се създава в някои участъци на магистралите и при някои хронични поведения на водачите на МПС.
Нека да започнем с един въпрос, който си го задаваме от много години. ЗАЩО НА "ХЕМУС" МОЖЕ, А НА "ТРАКИЯ", НЕ МОЖЕ? Какво имам предвид? Когато пътувате по "Хемус", малко след разклона за Ботевград, в посока София, аварийната лента може да се използва за движение от МПС-тата. Само тази "придобивка", в много голяма степен решава проблема с натрупването на бавнодвижещи се МПС по височините над Ботевград, в посока София и облекчава значително трафика. ЗАЩО ТАЗИ "ПРИДОБИВКА" НЕ СЕ ПРИЛАГА НА МАГИСТРАЛА "ТРАКИЯ"?
Да ви кажа ли защо? Защото преди време депутатът Олимпи Кътев лобираше за използването на аварийната лента, тъй като самият той е попадал на няколко пъти в задръствания, връщайки се в София с колата си. САМО НЕ РАЗБИРАМ, ЗАЩО ДЕПУТАТЪТ НЕ СЕ РАЗХОДИ ДО ПЛОВДИВ И ОБРАТНО И ДА ПРЕДЛОЖИ СЪЩОТО ДА СЕ СЛУЧИ И НА МАГИСТРАЛА "ТРАКИЯ". Но както всички знаем, работите в България се решават на парче. Няма я тази визия за решаването на проблемите, каквато трябва да има.
Та първото мое предложение е: НА ОСНОВАНИЕ НА ИЗКЛЮЧЕНИЕТО ЗА ДВИЖЕНИЕ ПО АВАРИЙНАТА ЛЕНТА, КОЕТО ВЕЧЕ Е НАПРАВЕНО ПО МАГИСТРАЛА "ХЕМУС", ДА СЕ НАПРАВИ ТАКОВА ИЗКЛЮЧЕНИЕ И ЗА МАГИСТРАЛА "ТРАКИЯ", В УЧАСТЪЦИТЕ, В КОИТО ИМА ИЗКАЧВАНИЯ.
Второ. Много пъти съм бил свидетел на изпреварвания на тирове по магистралата. Тъй като единият се движи с 80, а другият с 85, на мен лично ми се струва, че тези изпреварвания се случват цяла вечност. Натрупват се десетки автомобили, които чакат тировете да се изпреварят. Губи се време и пари. Замърсява се допълнително околната среда, защото намаляваш скоростта от 140 на 85 и след това отново набираш скорост. И така и не разбирам, каква е логиката, тирове да се изпреварват. Този, който изпреварна, не знае ли, че колкото и изпреварвания да направи, все ще стигне до някой граничен пункт като "Капитан Андреево" или "Кулата", "Калотина" или "Дунав мост", където ще виси като прани гащи в продължение на часове, а някога и денонощия!!! За какво им е тогава да изпреварват. Струва си, ако на границата техните документи се обработят веднага и съответният тир продължи пътя си в другата държава. Но ако там се чака с часове, ЗА КАКЪВ ДЯВОЛ МУ Е ДА БЪРЗА?
Второто ми предложение е, да се приеме забрана за изпреварване на всички МПС, с товароподемност над 12,5 тона.
Спомням си, как пътувах с автобус по една от френските магистрали. Шофьорът "закова" на 85км/час и не мръдна от тази скорост. И ни накара всички да си сложим коланите. Какво е това безобразие при нас, автобус да се движи с повече от 120 км/час и то по двупосочен път, а не по магистрала, водач на МПС да подаде сигнал на 112 и в продължение на пътя през две области - Търновска и Старозагорска, КАТ да не спре и да не накаже този водач!!! Това се случи вчера, 03.11.2017г. Даваха го по новините.
Така че, на магистрала, автобуси и камиони, да си стоят в дясната лента за движение.
Тези мои предложения не изискват съществени допълнителни разходи, освен там, където по принцип си е наложителен ремонтът на пътните платна. Просто разчертаваш на височините на "Тракия" аварийната лента, за да се пригоди за движение, слагаш 3 знака, които да регламентират това движение и забраняваш със закон, на българските магистрали, тирове и автобуси да се изпреварват.
Нека да започнем с един въпрос, който си го задаваме от много години. ЗАЩО НА "ХЕМУС" МОЖЕ, А НА "ТРАКИЯ", НЕ МОЖЕ? Какво имам предвид? Когато пътувате по "Хемус", малко след разклона за Ботевград, в посока София, аварийната лента може да се използва за движение от МПС-тата. Само тази "придобивка", в много голяма степен решава проблема с натрупването на бавнодвижещи се МПС по височините над Ботевград, в посока София и облекчава значително трафика. ЗАЩО ТАЗИ "ПРИДОБИВКА" НЕ СЕ ПРИЛАГА НА МАГИСТРАЛА "ТРАКИЯ"?
Да ви кажа ли защо? Защото преди време депутатът Олимпи Кътев лобираше за използването на аварийната лента, тъй като самият той е попадал на няколко пъти в задръствания, връщайки се в София с колата си. САМО НЕ РАЗБИРАМ, ЗАЩО ДЕПУТАТЪТ НЕ СЕ РАЗХОДИ ДО ПЛОВДИВ И ОБРАТНО И ДА ПРЕДЛОЖИ СЪЩОТО ДА СЕ СЛУЧИ И НА МАГИСТРАЛА "ТРАКИЯ". Но както всички знаем, работите в България се решават на парче. Няма я тази визия за решаването на проблемите, каквато трябва да има.
Та първото мое предложение е: НА ОСНОВАНИЕ НА ИЗКЛЮЧЕНИЕТО ЗА ДВИЖЕНИЕ ПО АВАРИЙНАТА ЛЕНТА, КОЕТО ВЕЧЕ Е НАПРАВЕНО ПО МАГИСТРАЛА "ХЕМУС", ДА СЕ НАПРАВИ ТАКОВА ИЗКЛЮЧЕНИЕ И ЗА МАГИСТРАЛА "ТРАКИЯ", В УЧАСТЪЦИТЕ, В КОИТО ИМА ИЗКАЧВАНИЯ.
Второ. Много пъти съм бил свидетел на изпреварвания на тирове по магистралата. Тъй като единият се движи с 80, а другият с 85, на мен лично ми се струва, че тези изпреварвания се случват цяла вечност. Натрупват се десетки автомобили, които чакат тировете да се изпреварят. Губи се време и пари. Замърсява се допълнително околната среда, защото намаляваш скоростта от 140 на 85 и след това отново набираш скорост. И така и не разбирам, каква е логиката, тирове да се изпреварват. Този, който изпреварна, не знае ли, че колкото и изпреварвания да направи, все ще стигне до някой граничен пункт като "Капитан Андреево" или "Кулата", "Калотина" или "Дунав мост", където ще виси като прани гащи в продължение на часове, а някога и денонощия!!! За какво им е тогава да изпреварват. Струва си, ако на границата техните документи се обработят веднага и съответният тир продължи пътя си в другата държава. Но ако там се чака с часове, ЗА КАКЪВ ДЯВОЛ МУ Е ДА БЪРЗА?
Второто ми предложение е, да се приеме забрана за изпреварване на всички МПС, с товароподемност над 12,5 тона.
Спомням си, как пътувах с автобус по една от френските магистрали. Шофьорът "закова" на 85км/час и не мръдна от тази скорост. И ни накара всички да си сложим коланите. Какво е това безобразие при нас, автобус да се движи с повече от 120 км/час и то по двупосочен път, а не по магистрала, водач на МПС да подаде сигнал на 112 и в продължение на пътя през две области - Търновска и Старозагорска, КАТ да не спре и да не накаже този водач!!! Това се случи вчера, 03.11.2017г. Даваха го по новините.
Така че, на магистрала, автобуси и камиони, да си стоят в дясната лента за движение.
Тези мои предложения не изискват съществени допълнителни разходи, освен там, където по принцип си е наложителен ремонтът на пътните платна. Просто разчертаваш на височините на "Тракия" аварийната лента, за да се пригоди за движение, слагаш 3 знака, които да регламентират това движение и забраняваш със закон, на българските магистрали, тирове и автобуси да се изпреварват.
Главчев да се посъветва с Българското ди...
"Всички плащаме масрафа / островите...
Селското стопанство на Украйна е под кон...
"Всички плащаме масрафа / островите...
Селското стопанство на Украйна е под кон...
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 2406