Постинг
11.11.2017 17:47 -
Как да се подобри организацията на движението по Владайското дефиле?
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 116 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 11.11.2017 17:47
Прочетен: 116 Коментари: 0 Гласове:
0
Последна промяна: 11.11.2017 17:47
Знаете, че става дума за пътя от София към Перник. Сега се връщам оттам. Наистина ремонтът на пътя в участъка от разклона за Мърчаево до караулката на КАТ в началото на Владая, е направен много добре. Същото важи и за асфалтирането на участъка с еднопосочно движение, което започва на около 500 метра след караулката в посока София, до първия светофар. Надолу си е все същото.
Какво може да се направи, за да се подобри съществено движението?
Дано не прозвучи твърде фантастично, но пътят през цялото дефиле може да бъде покрит с конструкция, която да гарантира, че няма да има нужда от снегопочистване през зимата, а така също и да се поставят отгоре слънчеви панели, които да произвеждат ток, с продажбата на който да се изплати съответното съоръжение. Така ще се запази за по-дълго време и настилката, която както всички, които пътуват по този маршрут знаят, че в този влажен усой, надали ще издържи и 5 години, при тези резки промени в температурите, влага, замръзвания и снеговалежи.
Какво може да се направи, за да се подобри съществено движението?
- Да се асфалтира целият участък до началото на бул. Цар Борис 3.
- Да се обособят 4 летни за движение, по две в двете посоки, като всяка дясна лента в двете посоки да бъде направена по-широка, за сметка на стесняване на лентата за изпреварване. Така по-големите ППС ще могат спокойно да използват дясната лента, без да е необходимо, както сега го правят, да навлизат в лявата лента и да блокират цялото платно за движение в една посока..;
- Да се забрани на ППС с тегло над 3 тона да изпреварват в този участък на пътя.
Дано не прозвучи твърде фантастично, но пътят през цялото дефиле може да бъде покрит с конструкция, която да гарантира, че няма да има нужда от снегопочистване през зимата, а така също и да се поставят отгоре слънчеви панели, които да произвеждат ток, с продажбата на който да се изплати съответното съоръжение. Така ще се запази за по-дълго време и настилката, която както всички, които пътуват по този маршрут знаят, че в този влажен усой, надали ще издържи и 5 години, при тези резки промени в температурите, влага, замръзвания и снеговалежи.
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 2398