Постинг
29.07.2018 23:14 -
Да дадеш 282 милиона за магистрала от сръбската граница до София си е хвърляне на пари на вятъра.
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 207 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 29.07.2018 23:15
Прочетен: 207 Коментари: 0 Гласове:
0
Последна промяна: 29.07.2018 23:15
https://www.mediapool.bg/shtrabag-i-gbs-shte-stroyat-skorostniya-pat-do-kalotina-news282053.html
Това е един от примерите за нескопосано и неоправдано икономическо решение.
Само си помислете - целият трафик от границата до Драгоман са автомобили, които вече са преминали границата и се насочват към София. Това са чужди автомобили, които са в повече само в летния период - месеците юли и август. Да направиш магестрала заради трафика през летните месеци е изхвърляне, типично за нас, българите. Много ми напомня за строителството на стадиони в селата, които след това сами виждаме, че даже и няма магарета, които да вържем там да пасат трева, камо ли и някой да играе футбол на тях.
Когато даваме за пример Сърбия, нека да напомним, че освен международния трафик, сръбската магистрала обслужва и вътрешен транспорт - Димитровград, Пирот и селата наоколо са пълни с хора, за разлика от българските села. На практика, от границата със Сърбия, до Драгоман, няма НИТО ЕДНО БЪЛГАРСКО СЕЛО. Ако нашите управници разсъждаваха трезво и икономично, можеха да искат да се разшири пътя от Сливница до Драгоман и да се направи отсечка от Божурище, което да отведе трафика към Северната дъга на София в посока Черно море и Турция. Нищо друго. Не са необходими никакви 282 милиона лева. Пътувайте по този път и ще разберете какво ви казвам. Ако искаме да облекчим трафика, ТО ТРЯБВА ДА ПОДОБРИМ РАБОТАТА НА ГРАНИЧНИТЕ ПУНКТОВЕ, ЗА ДА НЕ СЕ ЗАДЪРЖАТ ХОРАТА ТАМ. КАКВА Е ЛОГИКАТА ДА ИМ ОСИГУРИМ БЪРЗО ПРИДВИЖВАНЕ ДО ГРАНИЦАТА, СЛЕД КАТО ТАМ ГИ ПРИНУЖДАВАМЕ ДА ЧАКАТ ОТ ПОЛОВИН ЧАС ДО ЧАС, ЗА ДА ПРЕМИНАТ!!! ЗАЩО СА ИМ МАГИСТРАЛИ, СЛЕД КАТО ТЕ ЩЕ ИЗГУБЯТ ВСИЧКИТЕ ПРЕДИМСТВА ЗА ПРЕДВИЖВАНЕ ПО МАГИСТРАЛИТЕ, ЗАРАДИ ТЪПИТЕ АДМИНИСТРАТИВНИ НЕУРЕДИЦИ НА БЪЛГАРСКАТА ГРАНИЦА!!!
Вместо да осигурим нормален път между Варна и Бургас, българските политици ни хвърлят парите за път, който по натовареност не може да се сравни с никой път, който свързва които да са областни центрове в страната. Да не говорим за натовареността на пътя Пловдив - Карлово, който свързва Пловдив с един 20 хиляден град и който е много по натоварен, отколкото пътя от или за сръбската граница. Ама това е. Политика.
Това е един от примерите за нескопосано и неоправдано икономическо решение.
Само си помислете - целият трафик от границата до Драгоман са автомобили, които вече са преминали границата и се насочват към София. Това са чужди автомобили, които са в повече само в летния период - месеците юли и август. Да направиш магестрала заради трафика през летните месеци е изхвърляне, типично за нас, българите. Много ми напомня за строителството на стадиони в селата, които след това сами виждаме, че даже и няма магарета, които да вържем там да пасат трева, камо ли и някой да играе футбол на тях.
Когато даваме за пример Сърбия, нека да напомним, че освен международния трафик, сръбската магистрала обслужва и вътрешен транспорт - Димитровград, Пирот и селата наоколо са пълни с хора, за разлика от българските села. На практика, от границата със Сърбия, до Драгоман, няма НИТО ЕДНО БЪЛГАРСКО СЕЛО. Ако нашите управници разсъждаваха трезво и икономично, можеха да искат да се разшири пътя от Сливница до Драгоман и да се направи отсечка от Божурище, което да отведе трафика към Северната дъга на София в посока Черно море и Турция. Нищо друго. Не са необходими никакви 282 милиона лева. Пътувайте по този път и ще разберете какво ви казвам. Ако искаме да облекчим трафика, ТО ТРЯБВА ДА ПОДОБРИМ РАБОТАТА НА ГРАНИЧНИТЕ ПУНКТОВЕ, ЗА ДА НЕ СЕ ЗАДЪРЖАТ ХОРАТА ТАМ. КАКВА Е ЛОГИКАТА ДА ИМ ОСИГУРИМ БЪРЗО ПРИДВИЖВАНЕ ДО ГРАНИЦАТА, СЛЕД КАТО ТАМ ГИ ПРИНУЖДАВАМЕ ДА ЧАКАТ ОТ ПОЛОВИН ЧАС ДО ЧАС, ЗА ДА ПРЕМИНАТ!!! ЗАЩО СА ИМ МАГИСТРАЛИ, СЛЕД КАТО ТЕ ЩЕ ИЗГУБЯТ ВСИЧКИТЕ ПРЕДИМСТВА ЗА ПРЕДВИЖВАНЕ ПО МАГИСТРАЛИТЕ, ЗАРАДИ ТЪПИТЕ АДМИНИСТРАТИВНИ НЕУРЕДИЦИ НА БЪЛГАРСКАТА ГРАНИЦА!!!
Вместо да осигурим нормален път между Варна и Бургас, българските политици ни хвърлят парите за път, който по натовареност не може да се сравни с никой път, който свързва които да са областни центрове в страната. Да не говорим за натовареността на пътя Пловдив - Карлово, който свързва Пловдив с един 20 хиляден град и който е много по натоварен, отколкото пътя от или за сръбската граница. Ама това е. Политика.
Следващ постинг
Предишен постинг
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 2406