Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2019 12:55 - Мой познат с 4000лв. чист месечен доход, напуска България и отива в Англия.
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 97 Коментари: 0 Гласове:
0



 Днес говорих с него. Работлив. Умен. Предприемчив. Не стои без работа. Питам го, защо напуска, дали е само заради парите. Не, каза, че го смущава ОБЩАТА КАРТИНА.

Разбирате нали? Когато някой циганин напуска страната, защото в Англия ще вземе повече подаяния, отколкото в България не е страшно. Страшното е когато напускат хора с доход от 4000 лева, защото сега кралицата ще започне да получава пари от този човек, а не българското правителство.

Социализмът - социализмът ни убива бавно и мъчително повече от 70 години, та и до днес. Тук всичко се случва трудно. Все има някой да пречи. В един момент човек си казва - аз колко живота живея? Защо да се трепя в тази тъпа страна, в която нищо лесно не се получава и все ще се намери някой НА ВСИЧКИ НИВА, който да ти сложи прът в спиците на колелото, което въртиш.

Не знам и аз. От една страна си казвам, че всички, които напускат страната са ПРЕДАТЕЛИ, затова, че не са останали тук и не са се опитали да променят страната си към по-добро. От друга страна обаче, съм склонен да се съглася с тях, защото и на мен ми минават тези мисли през главата - да продам всичко и да се махна в някоя по-цивилизована държава. 

Преди време държах спестяванията си в левове. Всичко се сриваше, но аз продължавах да упорствам и държах спестяванията си в левове. Загубих. Вярвах в народа си, в страната си, в правителството си. И ЗАГУБИХ. Но пак останах. Идиот ли съм, какво съм? Хората бягат от кораба, когато потъва, няма значение дали им казват че са плъхове или не. Спасяват кожата си, спасяват живота си. А аз съм тук.

Има ли и други идиоти като мен, искам да разбера? Ще останат ли свестни хора в тази страна, която да я възродят? Или да идват окупаторите. Както се е случвало преди столетия.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3219220
Постинги: 6920
Коментари: 4321
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930