Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.12.2019 05:46 - Ода за Радев!!!
Автор: antimi25 Категория: Политика   
Прочетен: 944 Коментари: 1 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 .... Не четете и не гледайте "Евангелие от Дявола" - "Документите с Антон Тодоров"...
.... Там всуе се споменава името Генералско и Пилотско....
......Не вярайте на разни документи със печати....
...... Че ангелът небесен в битността си на реещ се из небесата..
...... застрашил е крилата и людете летящи...
..... Оооо, неразумни.... не гласували за мене....
...... прочетете Писанието мое /лично мое/....
...... сам го аз измислих... мисли мои съкровени
... как да се обучите за ангели небесни....
..... И как доволен аз бях... и слово не казах.........
..... кога тез, избрали ме за ангел.....
.... закриха разни долни митрополии.....
...... мойта честност... мойта смелост... стигнаха да кажа .. браво....
.... не щем ний долни митрополиии.... щом са не горни те....
.... И гледах аз реклама... две в едно да бъде....
.... И туй ще да е вярно... ... тя мойта Деси.. тъй я назначих...
... три в едно.... хем се да либим, хем йощ две неща да праии...
.... Не верувайте вий, о поданици мои /че аз глава съм ви/...
.... на сатанински Бойкови слуги и Антонови и Тодорови...

действие второ
мина малко време докато Йотова и Нинова уточнят какво точно Радев иска да каже...
... Оооо съвест, ти само в БСП си... само там ти битуваш....
....... Когиш кога си ОПнем ГЕРБа по начин най-различен....
...... туй Нинок каза ми, че разпад е наш държавен...
..... и Йотич потвърди.... /кво му да мисля аз/, ...
..... А пък если однажди дома туй случится, ..
....... сказали чтоб по совести било, не надо притеснятся....
...... виберят опят меня!! Споко Деси!! Купи платье!! Возьми охрану!
... НО

действие трето
/Христич забегна по Брюксел, не знам какво да кажа.. Сал Десито ми остана... Поне с модата сме в крак/
Размисли на лирическия герой... този път в немерена реч...
Как и шь ли ма изберат пак??
1. Трябва да се харесам на Нинок!!
2. от 1 - трябва да плюя властта и Родината си!! /като нея/
3. Поне веднъж на седмица да се показвам поТВ-то /Йотич ще каже какво точно да кажа/..
4. Поне веднъж в месеца да налагам вето..... Тук малко и гадно завися от сатан Бойко... ми ако не вкара закон.. как ще изпълня норматива спуснат от Нинок??
5. 1-4 това вече обещах го когато ме кандидатираха..... дали мога сам да измисля нещо ново/друго?
6. Мъъъка - не мога сам да измисля... Йотич, ела кажи нещо.....



Гласувай:
3



1. krumbelosvet - Драги колега antimi25,
13.12.2019 11:09
Страстен анти си.
Явно си гласувал за Плевнелиев и Цецка. Хвала! Такива патриоти са нужни на... враговете на България.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: antimi25
Категория: Политика
Прочетен: 463071
Постинги: 343
Коментари: 378
Гласове: 416
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031