Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Моят блог в Blog.bg
Автор: kolevdobri Категория: Политика
Прочетен: 3195406 Постинги: 6870 Коментари: 4296
Постинги в блога от 05.11.2017 г.
 Наложи ми се заради едно свидетелство за съдимост да измина 500 километра. Та затова ходих до Хасково по спешност. Както и да е, свършихме работа в града и се поразходихме с колата по някои улици. Качихме се на Ямача, след това минахме по някои улици, които са успоредни на главната входна улица на града - "Раковски". Навсякъде улиците бяха направени, тротоарите също. Приятно впечатление ми направи тази гледка. Един неголям провинциален град, силно пострадал от изселническа вълна към Турция, Гърция, Испания, Италия, Германия...

От 48 апартамента в блока на родителите ми, който се намира на 200 метра от идеалния център на града, на прекрасно място, с много добра инфраструктура и гарантирани места за паркиране на автомобил, 2/3 от жилищата стоят празни. И при цялото това обезлюдяване, улиците и тротоарите, поне там където аз ходих през деня с колата, бяха направени.

Какво става със София. Реших да направя едно "кръгче" в града, като посетих няколко от така наречени "южни" квартали. Минах няколко улици по Дианабад, Мусагеница, Дървеница, Изгрев, Младост - 1,2,3 и 4, Камбаните, Драгалевци, Симеоново. Като изключим Цариградско шосе и пътят, който води от летището на града към Младостите и Северната дъга на Околвръстното, тоест няколко основни булеварда на града, всички вътрешно квартални улички и тротоари бяха В УЖАСНО СЪСТОЯНИЕ. Пътувах десетки километри през тези квартали и не видях нито една улица, която да е новонаправена като света, както се казва. Пътят, който води от Младост 4 към Бистрица е на няколко години, но шахтите са така сложени, че все едно са изпълнявали план затова, как да затруднят максимално водачите на МПС-та. Вероятността да се треснеш в няколко от тях само в разстояние на 300 метра е никаква. На новопостроен път в Камбаните пък, за 150 метра участък, преброих 12 легнали "полицаи". И такова чудо не съм виждал никъде по света. За инфраструктурата на Лозенец и Бояна да не говоря. Една свястна улица няма и един свестен тротоар няма, по който да може да мине без проблем не детска количка, а обикновен пешеходец. За велосипедист и дума не може да става, освен ако не кара по лентата за движение на колите.


КОНСТАТАЦИЯ: За пореден път констатирам, че ние гражданите, трябва повече да притискаме общината, да ни даде информация, защо инфраструктурата на София е в такова ужасно състояние и защо градове като Хасково могат да направят вътрешно кварталните си улички, а София да не може. За кой ли път констатирам, че не можах да намеря нито един план със сметка за извършени проекти, за похарчени пари, за изпълнител и за надзорник. Всичко е една голяма мъгла. ДА ВИ КАЖА - МИСЛЯ, ЧЕ В ТОВА ОТНОШЕНИЕ, НЯМА ДРУГА СТОЛИЦА НА БАЛКАНИТЕ, С ТОЛКОВА ЛОШИ ПЪТИЩА И ТРОТОАРИ КАТО СОФИЯ. За последните 10 години, градският транспорт глътна субсидии от над 1 милиард лева. В същото това време, като изключим строителството на Западната и Северната дъга на Околовръстен път, където изключително парите дойдоха от ЕС и от държавата и като изключим няколкото знакови ремонта и реконструкции като ремонта на Цариградско шосе, Ботевградско шосе и бул. Владимир Заимов, кръговото на старата телевизионна кула, надлеза на Семинарията и Пробива на бул. Гешов, и ремонта на Ломско шосе, нищо друго не се случи запомнящо се в София. Нали разбирате - градския транспорт изяде едни 1 милиард лева субсидии от държавата, за да разхожда празни автобуси и трамваи насам натам и да надписва разходи, докато в същото това време, уличната и тротоарната инфраструктура си останаха на нивото от времето от Тодор Живков, а вътрешно кварталните улици - дори и по-зле.


Преди малко гледам настилката на улицата, на която се намира моя офис. Всяка сутрин по нея минава тежката кола на Титан, за почистването на кофите с боклук. Няколко пъти следя откъде минават точно гумите на камиона и следата съвпада с няколкото отворени дупки на пътя. Какво видях след оформянето на дупките. АСфАЛТЪТ Е НЕ ПОВЕЧЕ ОТ 3 САНТИМЕНТА. Казвам 3 сантиметра, но го правя като оптимистична реакция от моя страна. може би е дори 2 сантиметра, ако трябва да бъда реалист. та това е като филия, намазана с масло!!! ПРЕДСТАВЯТЕ ЛИ СИ, ТЕ ПРОСТО СА ГО СЛОЖИЛИ, ЗА ДА ОТБИЯТ НОМЕРА. Вместо път, направили са тротоарна алея. Та дори и на тротоарните алеи слагат повече асфалт. Затова искам да видя цялата информация по изграждането на този път - да видя, колко пари е заделила за това Столична община. Какви материали са сложени - колко чакъл, колко битум, колко асфалт, коя е била фирмата изпълнител, колко пари са взели, кой е бил надзорникът, как е подписал документите за строителството, колко пари е взел, каква гаранция е дадена за пътя, кой е проследил, дали пътят е пострадал във времето на действието на гаранцията и т.н.


АКО ВИДЯ ТОВА НА САЙТА НА СТОЛИЧНА ОБЩИНА И ВИДЯ, ЧЕ НЕЩАТА СЕ ПРОМЕНЯТ КЪМ ПО-ДОБРО, БИХ КАЗАЛ, ЧЕ БЪДЕЩЕТО НИ Е ГАРАНТИРАНО УСПЕШНО. ЗА ЖАЛОСТ ОСТАВАМ САМО С ПОЖЕЛАНИЯТА СИ. ПРЕДИ ДВЕ ГОДИНИ ИЗДЕЙСТВАХ ОТ СТОЛИЧНА ОБЩИНА ДА ЗАПЪЛНИ ДВЕ ДУПКИ НА СЪЩИЯ ТОЗИ ПЪТ. СЕГА СЕ ОТВОРИХА 6 НОВИ. ПРОСТО СЕ ИЗМОРИХ ОТ УСИЛИЯ, ПРИ СЪМНИТЕЛЕН РЕЗУЛТАТ. ТАКА ЗАПОЧВА ОБЕЗВЕРЯВАНЕТО. ТАКА И ЗАВЪРШВА - С ОЩЕ ПО-ГОЛЯМО ОБЕЗВЕРЯВАНЕ И ПОЯВА НА ОТКРИТ НЕПУКИЗЪМ.
Категория: Политика
Прочетен: 144 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 05.11.2017 19:40
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3195406
Постинги: 6870
Коментари: 4296
Гласове: 2398
Архив
Календар
«  Ноември, 2017  >>
ПВСЧПСН
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930