Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Моят блог в Blog.bg
Автор: kolevdobri Категория: Политика
Прочетен: 3220582 Постинги: 6921 Коментари: 4321
Постинги в блога от 17.11.2022 г.
 https://www.bloombergtv.bg/a/16-biznes-start/112523-dots-cherkezova-uvelichenieto-na-pensionnata-vazrast-e-neizbezhno-no-ima-limiti


Сметка без кръчмар. Това е пенсионната система.

Впрочем, кръчмар има и той е много крадлив - това са политиците и бюрократите, които печелят от съществуването на тази комунистически уродлива пенсионна система, която комунистите наричат СОЛИДАРНА.

Да, солидарна е, в мизерията, в прецакването на вложителите. Там е солидарна - в кражбите. Даже много е солидарна - крадливо солидарна.

Единственият шанс за оцеляване на пенсионната система е да направи възрастта за пенсиониране 75 години или най-добре 80 години. Тогава тя ще има достатъчно пари, за да плаща пенсиите и да поема ВСЕ ПО-ГОЛЕМИТЕ РАЗХОДИ НА АДМИНИСТРАЦИЯТА, КАКТО И ТЕЗИ, КОИТО НИЩО СЪЩЕСТВЕНО НЕ СА РАБОТИЛИ ПРЕЗ ЖИВОТА СИ, НО СЕ ПЕНСИОНИРАТ ЗДРАВИ И ПРАВИ НА 50 ГОДИШНА ВЪЗРАСТ И ЖИВЕЯТ СЛЕД ТОВА ПОНЕ 30 ГОДИНИ НА ГЪРБА НА БАЛАМИТЕ, КОИТО ЩЕ ТРЯБВА ДА СЕ ГЪРБЯТ ДВЕ ДЕСЕТИЛЕТИЯ ПОВЕЧЕ ОТ ТУНЕЯДЦИТЕ, ЗА ДА ИМ ПЛАЩАТ ИЗДРЪЖКАТА.


ТА ТОЛКОВА...
Категория: Политика
Прочетен: 1369 Коментари: 0 Гласове: 3
 Крадат перални

Крадат тоалетни

Крадат детски влакчета

Крадат селскостопанска техника от фермерите

Крадат каквото им попадне. Онзи ден откраднали енот от зоологическа градина.


Чудесен пример дават.


Преди време, ПРЕДЛОЖИХ ПАМЕТНИКА НА СЪВЕТСКАТА АРМИЯ В СОФИЯ ДА СЕ ПРЕФАСОНИРА В ПАМЕТНИК НА РУСКАТА АРМИЯ, ЗАРАДИ ПРИНОСА НА РУСКАТА ИМПЕРИЯ ЗА ОСВОБОЖДЕНИЕТО НА БЪЛГАРИЯ.


СЕГА ОБАЧЕ СЕРИОЗНО СЕ ЗАМИСЛЯМ, ДАЛИ ПРЕДЛОЖЕНИЕТО Е УДАЧНО КЪМ НАСТОЯЩИЯ МОМЕНТ?


ТОВА, КОЕТО ПРАВЯТ РУСНАЦИТЕ В УКРАЙНА ВЕРОЯТНО ЩЕ ПОСТАВИ И ДРУГИ ВЪПРОСИ, КАТО КАКВО ПРАВИ ПАМЕТНИКА НА РУСКИЯ ЦАР В ЦЕНТЪРА НА СОФИЯ, ВЪПРЕКИ НЕОСПОРИМИТЕ ЗАСЛУГИ НА АЛЕКСАНДЪР ВТОРИ ЗА ОСВОБОЖДЕНИЕТО НА БЪЛГАРИЯ.

ТОВА Е ПОЛОЖЕНИЕТО.

ДНЕС ПОНЯТИЕТО РУСКИ ВОЙНИК Е СИНОНИМ НА МАРОДЕР И КРАДЕЦ. УВИ, КАКВО НАПРАВИ БОЛШЕВИЗМА С РУСИЯ!!!


ВЪВ ФИНЛАНДИЯ ИМА ПРИКАЗКА В КОЯТО СЕ КАЗВА, ЧЕ КОЛКОТО СА ПО-ДАЛЕКО ОТ РУСИЯ, ТОЛКОВА СА ПО-ДОБРЕ. И ТЕ СА ГО ДОКАЗАЛИ НА ПРАКТИКА. ФИНЛАДНИЯ Е БИЛА ЧАСТ ОТ РУСКАТА ИМПЕРИЯ, А СЕГА СА СВОБОДНА ДЪРЖАВА, В КОЯТО ЖИВЕЯТ НАЙ-ЩАСТЛИВИТЕ И УСПЕШНИ В ИКОНОМИЧЕСКО И СОЦИАЛНО ОТНОШЕНИЕ ХОРА НА ПЛАНЕТАТА. ЗА СЪЖАЛЕНИЕ, В СЪСЕДНА РУСИЯ ЖИВЕЯТ ЕДНИ ОТ НАЙ-НЕЩАСТНИТЕ ХОРА НА СВЕТА. ДОБРЕ СА НАПРАВИЛИ ФИНЛАНДЦИТЕ, НАЛИ?



И ВЪПРЕКИ СВОЯТА ИЗОСТАНАЛОСТ ОТ ЕВРОПА В ЦАРСКО ВРЕМЕ, В РУСКОТО ОБЩЕСТВО Е ИМАЛО ВСЕ ПАК НЯКАКВИ МОРАЛНИ УСТОИ И ПРИНЦИПИ. КАКВО СА НАПРАВИЛИ РУСКИТЕ КАЗАЦИ, СЕДЯЙКИ НА МАСИТЕ В ПАРИЖКИТЕ КАФЕНЕТА, СЛЕД ПРЕВЗЕМАНЕТО НА ГРАДА ОТ РУСНАЦИ, ПРУСИ И АВСТРИЙЦИ? НЕ СА ГО ПОДПАЛИЛИ, РАЗБИРА СЕ, НИТО СА ГО РАЗГРАБИЛИ ТАКА, КАКТО СЕГА РУСНАЦИТЕ СА РАЗГРАБИЛИ ХЕРСОН И ОКОЛНОСТТА. ПРОСТО СА ТРОПАЛИ С КРАКА И СА ИСКАЛИ ДА БЪДАТ ОБСЛУЖЕНИ ПО-БЪРЗО. РАЗБИРА СЕ, НЕ БЕЗПЛАТНО. И ТОВА СА КАЗАЦИТЕ. НЕ СА ЗАБЕЛЯЗАНИ СЛУЧАИ, РУСНАЦИТЕ ДА СА ОТАРАШИЛИ ПАРИЖ И ДА СА ОТКРАДНАЛИ ТОАЛЕТНИТЕ ЧИНИИ НА ПАРИЖАНИ, ЗА РАЗЛИКА ОТ СЕГА. ПАРИЖАНИ СА ТОЛКОВА ВПЕЧАТЛЕНИ ОТ РУСНАЦИТЕ, КОИТО НЕ СА СИ ОТМЪСТИЛИ НА ГРАДА ЗА ОПОЖАРЕНАТА ОТ ФРАНЦУЗИТЕ МОСКВА ПРЕЗ 1812г., ЧЕ СА ПОСТРОИЛИ В ЧЕСТ НА РУСКИЯ ИМПЕРАТОР ЦЪРКВА, КОЯТО ФУНКЦИОНИРА И ДО ДЕН ДНЕШЕН.


СЕГА СРАВНЕТЕ РУСКАТА АРМИЯ В ПАРИЖ ПРЕЗ 1814т.,  СЪС СЕГАШНИТЕ РУСКИ ВОЙСКИ В УКРАЙНА. ДАЛИ УКРАИНЦИТЕ ЩЕ ПОСТРОЯТ В ПОЛЗА НА ПУТИН ЦЪРКВА? СМЯХ, НАЛИ? Комунистите върнаха руснаците в духовно отношение към отношението, което са имали монголо-татарите от 13 век - никакво зачитане на живота като ценност, огън и меч, откъдето са минали и варварски грабеж. Руснаците изглежда са съвременните татари, в лошия смисъл на тази дума.
Категория: Политика
Прочетен: 36 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 17.11.2022 21:53
 Ние какво очакваме?


Държавата да реформира самата себе си. Е как да стане?


Нека да караме сега наред.


Образованието - в основата си това е държавно образование. Наличието на частни училища не променя съществено картината. Всички реформи, които са правени досега, засягат УЧИТЕЛИТЕ, А НЕ УЧЕНИЦИТЕ. РЕЗУЛТАТЪТ Е - функционално неграмотни ученици, неподготвени в достатъчна степен за живота. И това се случва на фона на увеличението на учителските заплати, с каквото увеличение не могат да се похвалят повечето професии в България.

Полицията - охранителните функции на полицията се извършват от държавни органи преди всичко. Наличието на стотици хиляди охранители е само доказателство, че полицията не може да гарантира сигурността и собствеността на гражданите. Но дори и така да е - 53 хиляди служители на МВР и близо 200 000 охранители, пак не могат да осигурят сигурността на гражданите. ЗАЩОТО И ДВЕТЕ ИНСТИТУЦИИ НЕ СА СЪЗДАДЕНИ ЗА ТОВА. ТЯХНАТА ЦЕЛ НЕ Е СИГУРНОСТТА НА ГРАЖДАНИТЕ, А СИГУРНОСТТА НА ТЯХ САМИТЕ, НА ТЕХНИТЕ СЕМЕЙСТВА, ПРИЯТЕЛИ, БЛИЗКИ, ПОЗНАТИ, БИЗНЕС ПАРТНЬОРИ, ПОЛИТИЦИ И ВСИЧКИ, КОИТО СА НА ВЛАСТ. Тоест, ако все пак има имитация на реформи, то засяга служителите, а не ГРАЖДАНИТЕ. Все по-големи заплати и накрая, проблемите си стоят нерешени.


Здравеопазването - същата работа - има ли частна структура, която да не е създадена с цел УСВОЯВАНЕ НА ОБЩЕСТВЕНИ ФОНДОВЕ? Като изключим зъболекарите, които за тях реформата е завършена, в останалите сектори е същото като в образованието и сигурността - ако има имитации на реформи, то те засягат докторите, а не ПАЦИЕНТИТЕ. Резултатът е - все по-голяма смъртност и заболеваемост и все по-високи доходи на докторите, особено на някои от тях, които са се докопали до повече власт и ресурси.


ВСИЧКО, КОЕТО Е ОРГАНИЗИРАЛА ДЪРЖАВАТА Е ГОЛА ВОДА И ПО ГЪРБА КАЛ. 

В частните фирми е ясно - ЗАПЛАТИТЕ ЗАВИСЯТ ОТ РЕЗУЛТАТА. САМО В ДЪРЖАВНОТО НЯМА ВРЪЗКА МЕЖДУ ЗАПЛАТИТЕ И РЕЗУЛТАТА. ДАЖЕ Е И ОБРАТНОТО - КОЛКОТО Е ПО-ЗЛЕ РЕЗУЛТАТА, ТОЛКОВА ЗАПЛАТИТЕ СТАВАТ ВСЕ ПО-ВИСОКИ. ТОВА Е ИКОНОМИЧЕСКИ АБСУРД И ТОЙ Е ВЪЗМОЖЕН, ЗАЩОТО СОБСТВЕНИКЪТ НА ТЕЗИ "БИЗНЕСИ" - ОБРАЗОВАНИЕ, ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ, СИГУРНОСТ - ПОЛУЧАВА ПАРИТЕ НА ГОТОВО ОТ НАС, ДАНЪКОПЛАТЦИТЕ И ГИ ХАРЧИ НА ПОРАЗИЯ, БЕЗ ДА ИСКА РЕЗУЛТАТ НАСРЕЩА. А РЕЗУЛТАТ НЯМА, ЗАЩОТО НЕ Е РАБОТА НА ДЪРЖАВАТА ДА ПРАВИ БИЗНЕС - ТЕЗИ ТРИ НЕЩА СА БИЗНЕС.

КАКВО СЕ Е СЛУЧВАЛО ПРЕДИ 150ГОДИНИ ПО БЪЛГАРСКИТЕ ЗЕМИ? СЪВЕТЪТ В НАСЕЛЕНОТО МЯСТО ИЗБИРА УЧИТЕЛЯ НА СЕЛОТО И СЕ ДОГОВАРЯ ЗА ПАРИТЕ МУ. ПО ТОВА ВРЕМЕ Е НЯМАЛО ДОКТОРИ. И ОЩЕ ПО-ДОБРЕ, ЗАЩОТО БЪЛГАРИЯ ЗАПОЧВА ДА НАМАЛЯВА ДРАСТИЧНО КАТО НАСЕЛЕНИЕ, С ВЪВЕЖДАНЕТО НА ПОВСЕМЕСТНО МЕДИЦИНСКО ОБСЛУЖВАНЕ НА НАСЕЛЕНИЕТО СЛЕД 1945г. КОМБИНАЦИЯТА - ТКЗС ПЛЮС ДОКТОРИ ДОВЕЖДА ДО ТОВА, КОЕТО СМЕ СЕГА - ДЕМОГРАФСКИ СРИВ.
ЗА РАЗЛИКА ОТ УЧИТЕЛИТЕ ОБАЧЕ, НЕ МОЖЕМ ДА СЕ ПОХВАЛИМ С ТОВА, ЧЕ СМЕ ИМАЛИ НЯКОГА ПРАВОТО СИ ДА ИЗБИРАМЕ ПОЛИЦАЯ НА СЕЛОТО И ДА МУ ТЪРСИМ ОТГОВОРНОСТ КАК СИ ВЪРШИ РАБОТАТА. ЕТО В ТОВА Е ПРОБЛЕМА. 


В ЗАКЛЮЧЕНИЕ - ДЪРЖАВАТА НЕ МОЖЕ ДА НИ ПРЕДОСТАВИ КАЧЕСТВЕНА УСЛУГА. ТЯ НЕЩО СЕ Е ОБЪРКАЛА ТОТАЛНО - ВМЕСТО ДА ОСИГУРИ НОРМАТИВНА БАЗА И ДА НИ ОСТАВИ САМИ ДА СИ ОРГАНИЗИРАМЕ ЖИВОТА ПО МЕСТА, ТЯ ТРЯБВА СЕ "ВЛИЗА С БУТОНКИТЕ" В ИКОНОМИЧЕСКИЯ ЖИВОТ И СЪСИПВА ВСИЧКО. ДОБРЕ, ЧЕ ПОНЕ ПОНЕ ХЛЯБЪТ, КОЙТО КУПУВАМЕ ОТ МАГАЗИНА, НЕ Е ПРОИЗВЕДЕН ОТ ДЪРЖАВНА ФИРМА, ЧЕ И ХЛЯБЪТ ЩЕШЕ ДА Е ТОЛКОВА КАЧЕСТВЕН, КОЛКОТО И ОБРАЗОВАНИЕТО, СИГУРНОСТТА И МЕДИЦИНАТА.
Категория: Политика
Прочетен: 46 Коментари: 0 Гласове: 1
 Преди малко направих една анкета с 31-годишни млади мъже.

Попитах ги за техните спомени, дали си спомнят за училищните години.

И двамата са свръхинтелигентни, умни - горд съм, че познавам и работя с такива хора. Единият каза, че постоянно е бягал от училище. Каза, че освен преподавателят Теодоси Теодосиев от Казанлък, друг като него не е имал като преподавател. Също така спомена, че един от учениците на Теодоси също е станал преподавател в неговото училище.
Но нищо друго. Само един блед спомен. Също като моят, с другаря Петров. Сещате ли се от предишните статии?

Вторият от моите събеседници, дори и не спомена поне един учител, който да го е вдъхновявал. Всъщност, след настояване от моя страна, той си спомни за такъв случай - г-жа Андонова от 7-мо СОУ "Свети Седмочисленици" - София и г-жите Чолакова и Чобанова от детската градина.

Но като цяло, това са изключения. Спомена имената на Ерик Дейвис и Иван Новаковски, от "Nova International School", но това както разбирате това вече е частно училище.

Как е сега? Досега ви споделих впечатлението на 60-годишните, на 31 годишните, а тези, които сега са на 15? Ние поне завършвахме с висок процент функционална грамотност. Сега процентът на функционално неграмотните ученици, които завършват училище е 47%!!!

ЗА КАКВО ВДЪХНОВЕНИЕ ГОВОРИМ? КОЙ ОТИВА С РАДОСТ НА УЧИЛИЩЕ И КОЙ ИСКА ДА ОСТАНЕ ТАМ ДО КЪСНО? 

СЕГА ВЕЧЕ ГОВОРЯТ ЗА ОБУЧЕНИЕ В ДОМА. НЯМАТ НУЖДА ОТ СОЦИАЛИЗАЦИЯ. СЕДЯТ НА КОМПЮТРИТЕ, ГЛЕДАТ СЕ ОТТАМ И УЖ СЕ УЧАТ.

ХАЙДЕ ПАК ДА ПИТАМ ЗА ВДЪХНОВЕНИЕТО? ДА СТЕ ВИДЕЛИ НЯКОЙ УЧИТЕЛ ДА ВДЪХНОВИ УЧЕНИК, ПОЛЗВАЙКИ КОМПЮТЪР?


Какво е решението ли? ХОРАТА СА ГО ИЗМИСЛИЛИ ПО СВЕТА.

ВИЖТЕ КАК СА ОРГАНИЗИРАНИ УЧИЛИЩЕТО ФИНЛАНДЦИТЕ И ПРАВЕТЕ АКО НЕ СЪЩОТО, ПОНЕ ПОДОБНО. ЗАТОВА РЕЗУЛТАТИТЕ ИМ СА ОТЛИЧНИ, ЗА РАЗЛИКА ОТ НАШИТЕ.

КОЛКО УМНИ ТРЯБВА ДА БЪДАТ ОНЕЗИ ОТ МИНИСТЕРСТВОТО НА ОБРАЗОВАНИЕТО И НАУКАТА, ЧЕ ДА ОТИДЕ НЯКОЙ ВЪВ ФИНЛАНДИЯ И ШВЕЦИЯ, ДА ВИДЯТ КАК СЕ ПРАВЯТ НЕЩАТА И СЛЕД ТОВА С ВРЕМЕТО ТОЗИ ОПИТ ДА СЕ ПРИЛОЖИ И У НАС.

САМО ЧЕ КОЙ ДА ГО НАПРАВИ? УЧИТЕЛИТЕ, КОИТО СЕГА СА В ПРЕДПЕНСИОННА ИЛИ ПЕНСИОННА ВЪЗРАСТ? ИЛИ ТЪПИТЕ ПОЛИТИЦИ, ЗА КОИТО Е ВАЖНО ДА ОТКРАДНАТ ОТ РЕМОНТА НА УЧИЛИЩАТА ИЛИ ОТ ДОСТАВКАТА НА КОМПЮТРИ И ТАБЛЕТИ?
Категория: Политика
Прочетен: 39 Коментари: 0 Гласове: 1
През цялото училищно дело, споменът ми за кърската работа по нивите около окръжния град, не ме оставяха. По време на училището, нямахме миг свободно време - бачкане, бачкане, учене, учене.  Е, имаше и награда, лятото, освен книгите, които трябваше да прочетем и бачкането по прибирането на реколтата, често ходехме и по планините. Тогава се появиха колите и така. 


Последва "родната казарма". По-голяма тъпотия не бях виждал до тогава. Става дума за тъпата организация на това понятие. Офицерите бяха също така безизразни и незаинтересувани от това, какво се случваше в казармата. Кой кого насилил, кой кого набил, кой кого извратил - дреме им на фуражката. Такова унижение не бях виждал до тогава. Ако си мислел, че си нещо преди казармата, след казармата, особено след първата година, усещането е, ЧЕ СИ ГОЛЯМ БОКЛУК. Отношението като че ли малко се промени, след като ни раздадоха патрони и отидохме на стрелби. Тогава тъпите старшини и офицери, бяха по-любезни.

След това университетът. След тъпата казарма, попаднахме в нещо, в което ни трябваше месеци, за ДА СЕ ОСВЕСТИМ. Бяхме забраливи кажи речи всичко в тази тъпа казарма, а сега изведнъж - висша математика, експоненциални уравнения, интегрално смятане, теория на вероятностите, теоретични основи на икономиката, счетоводството, финансите, бюджета. Влизам в първия час при проф. Марин Димитров, лека му пръст на човека, няма го вече между живите и чух първото изречение, което веднага ме прати на задните редове, спуснах седалките и проспах първите му часове. Ето го и изречението:

"Колеги, счетоводството е основата на икономиката. Запомнете едно: БАЛАНСОВОТО ЗАПИСВАНЕ ПРЕДСТАВЛЯВА ОТ ЕДНА СТРАНА, СЪСТАВ, ВЪПЛЪЩЕНИЕ И ФУНКЦИОНАЛНА РОЛЯ, А ОТ ДРУГА, ПРОИЗХОД И ПЛАНОВОО ЦЕЛЕВО ПРЕДНАЗНАЧЕНИЕ НА РЕСУРСИТЕ".


Как съм го запомнил ли? И аз също се чудя и досега. НО СЕ ПИТАМ, НЕ ТРЯБВАШЕ ЛИ ТЕЗИ МЛАДИ ХОРА, С ПРОМИТИ ОТ ТЪПИ СТАРШИНИ И ОФИЦЕРИ МОЗЪЦИ, ПЪРВО ДА БЪДАТ ПРИОБЩЕНИ КЪМ ВЕЛИКИТЕ ДЕЛА НА НАУКАТА, А НЕ ДА БЪДАТ ХВЪРЛЕНИ С КРАКАТА НАДОЛУ КЪМ ПРОПАСТТА, ОТ КОЯТО МНОЗИНА ТАКА И НЕ УСПЯХА ДА ИЗЛЯЗАТ.

Учехме, учехме, учехме. Но и се забавлявахме много. НО ЗАБАВЛЕНИЯТА НЕ БЯХА В УЧЕНЕТО, А ИЗВЪН НЕГО. НАЛИ РАЗБИРАТЕ НАКЪДЕ БИЯ. ЧАКАХМЕ ДА СВЪРШИМ С УЧЕНЕТО НА ПОРЕДНИТЕ ГЛУПОСТИ И СЛЕД ТОВА ОТИВАХМЕ ДА СЕ ЗАБАВЛЯВАМЕ С НЕЩО ДРУГО.

ПРЕПОДАВАТЕЛИТЕ ТАКА И НЕ НАПРАВИХА УЧЕНЕТО ДА БЪДЕ ЗАБАВЛЕНИЕ И ЗАБАВЛЯВАЙКИ СЕ, ДЕЦАТА ДА УЧАТ.

ТОВА И ДОСЕГА ЛИПСВА НА БЪЛГАРСКОТО УЧИЛИЩЕ. ВСЪЩНОСТ, НИКОГА ГО Е НЯМАЛО.

Следваща статия.
Категория: Политика
Прочетен: 34 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 18.11.2022 16:32
 Спомням си за моите училища. Учил съм в три училища, до навършване на 11-ти клас.

Спомените ми от първото училище бяха свързани с негативното посрещане в 1-ви клас. Учителката беше недоволна, че моите родители не са ме научили да чета и пиша и тя трябваше да върши тази работа. Тогава не знаех, че ТОВА Е НЕЙНАТА РАБОТА ама както се казва, нейсе.

На второ място си спомням за физическото доминиране. Не можех да разбера, защо има деца, които искат да ме подчинят, набият, уплашат или както там го разбирате. Нямах случай, в който учители да са предотвратили такова насилие над мен. Поне не си го спомням. Като че ли ги нямаше. Още тогава учителите вероятно са си мислели, че тяхната работа е да ПОНАУЧАТ там колкото може, съответното дете, а какво се случва в междучасията, това не е тяхна работа. Защо да си отварят проблеми. Някого го малтретирали, голяма работа. С такова впечатление съм останал.

В първите часове поставяха пчелички. Учителите имаха печат с пчеличка и слагаха такъв печат на особено усърдните или талантливи деца или и аз не знам там на кого. НЕ ПОЛУЧИХ НИТО ЕДИН ПЕЧАТ. ЯВНО, НЕ СЪМ БИЛ ТАЛАНТЛИВ. Учителите искаха децата да пишат красиво, изящно и така нататък.

Така първите 4 години в училище минаха ТЪПО. Нито знаех какво ме влече, нито какво учех. Беше мъка.

След това попаднах на другарят / сега господин Петров. Учителят по география. Този човек накара и най-смотаните ученици да изглеждат впечатляващо. Беше невероятно. Беше ВДЪХНОВЯВАЩО. ГОРА ОТ РЪЦЕ. СИЯЕЩИ ЛИЦА. ДВОЙКАДЖИИТЕ БЯХА ТАКА НАХЪСАНИ ДА ПОКАЖАТ ЗНАНИЕ...НЕУКРОТИМИ. БЯХМЕ НЕУКРОТИМИ. ЧАСОВЕТЕ МИНАВАХА КАТО МИНУТА. БЕШЕ СТРАХОТНО ПРЕЖИВЯВАНЕ. БОЖЕ, КОЛКО МИ ЛИПСВА ТОВА!

Следва часът при другарката, НЕ ЗНАМ КАК СЕ КАЗВА, ПЪК И НЕ ИСКАМ ДА ЗНАМ. Стара мома, облечена с опърпан пуловер, вечно намръщена, почти баба. При нея бяхме "по-ниски от тревата". Никаква активност. Мразехме я, нея, предметът й и всичко свързано с нея. Искахме като дойде зимата, тя да се разболее и да не идва повече при нас. Да, ама не. ТАЗИ БЕШЕ БЕТОН. НИ БОЛЕСТ Я ХВАЩАШЕ, НИ НИЩО.

Имахме часове и при така наречените НЕУТРАЛНИ учители. НИЩО НЕ ТРЕПВАШЕ В ТЯХ, НИЩО НЕ ТРЕПВАШЕ И В НАС, УЧЕНИЦИТЕ.


Така минаха няколко години. Влязохме в "средното". Там имахме час на класния. Поставяхме интересни въпроси. Понякога неудобни. Имахме часове по механика и техника. Видяхме какво е това струг, поработихме на него. Имаше някакви кръжоци, също технически. Правехме опити за пишем статии за училищния вестник. Но нека пак да го кажа -  НЯМАШЕ ВДЪХНОВЕНИЕ. Нямаше го нито другарят Петров, нито неговото отношение, нито ГОРАТА ОТ РЪЦЕ, КОЯТО ПОКАЗВАШЕ НАЙ-ДОБРЕ РЕЗУЛТАТЪТ ОТ НЕГОВАТА РАБОТА. ВСИЧКО СЛЕД Г-Н ПЕТРОВ БЕШЕ ТЪПО.

Следваща статия.
Категория: Политика
Прочетен: 31 Коментари: 0 Гласове: 1
 Това е въпрос, който видях да виси на един билборд в Студентски град, София.


Представяте ли си каква длъжност има и за каква работа се търсят хора - ЗА КРУПИЕ В ОНЛАЙН СТУДИО.


КАКВА Е РАБОТАТА НА КРУПИЕТО? ДА ЛЪЖИ ОФИЦИАЛНО ТЪПАЦИТЕ, ЧЕ МОГАТ ДА СПЕЧЕЛЯТ СРЕЩУ КАЗИНОТО.

За да се сложи тази реклама на билборд, СМЯТАЙТЕ КОЛКО Е ТРУДНО ДА СЕ НАМЕРЯТ ОНЛАЙН КРУПИЕТА - ТАЗИ ТОЛКОВА ВАЖНА ЗА НАЦИОНАЛНАТА ИКОНОМИКА ДЛЪЖНОСТ И ПРОФЕСИЯ!!! КАКВО ЩЯХМЕ ДА ПРАВИМ БЕЗ ОНЛАЙН КРУПИЕТА, В ОНЛАЙН СТУДИО.



Категория: Политика
Прочетен: 24 Коментари: 0 Гласове: 1
 След това следва - зачеването на дете, раждането, отглеждането и възпитанието.


Но "събразняването" и "вдъхновяването" ТРЯБВА ДА ПРОДЪЛЖАВА ВЪЗМОЖНО НАЙ-ДЪЛГО ВРЕМЕ СЛЕД РАЖДАНЕТО И ОТГЛЕЖДАНЕТО НА ДЕТЕТО ИЛИ ДЕЦАТА.


Нека жените да не го забравят това никога. На мъжът трябва да му стане онази работа, грубо казано. Трябва да получи порив, желание за контакт, за акт, за общуване. Ако обектът срещу него е някаква вечно заяждаща се нервна и мърмореща топка от нерви, нищо в гащите на мъжа няма да "мръдне".


Първата и най-важна предпоставка за това "събразняване" и "вдъхновяване" е поддържане на женското тяло. Мъжът се интересува от визуалността, това е неговата първичност. Никой мъж не предлага среща с жена, ЗАМО ЗАЩОТО ТЯ ИГРАЕ МНОГО ДОБРЕ ШАХ. Това всички го знаят.


Хората с годините се занемаряват. И мъже и жени. Абстрахираме се от това обстоятелство, че животът е едно продължително стареене. Само че някои стареят като католически катедрали, а други като селски дамове за отглеждане на крави.

В катедрала плащате по 10 евро, за да "влезете", а в селските дамове никой не иска да влезе, че даже и да е без пари.

Разбирате намекът ми. Когато мъжът види в жената, която не е в първа младост, католическа катедрала, той ще иска да влезе в нея. Ако види селски дам, ще подмине така, както се подминава малка гара. Затова, доколкото не сме толкова пленени от генетическите предизпозиции и доколкото нещата зависят от нашия начин на живот - ако искате някой да влезе във вас, бъдете катедрали, а не бараки!


И си затваряйте устата. Просто не млъквате. С годините жените стават все по-приказливи. Вместо да е обратното, да са поумнели и да си затварят устите, те не млъкват. Повечето от тях де...

Гледайте се в огледалото и се откажете от мазилата, кремовете, пластичните операции и всякакви там външни интервенции. Не си правете устните да изглеждат така, все едно са гърмени с ловни пушки с патрони пълни с бренекета. Бъдете естествени, живейте естествено, яжте по-малко, правете гимнастика и ще имате по-голям шанс да стареете като катедрали и някой да иска да влезе във вас, срещу заплащане.


Престанете да говорите за трети лица. Мислете само за себе си, за своята "катедрала". Ще ви се отплати.
Категория: Политика
Прочетен: 23 Коментари: 0 Гласове: 1
 ...вероятно милиони хора щяха да стоят гладни и жадни. А МОЖЕ БИ И ТАКА ТРЯББА ДА БЪДЕ, НА СЪЩИТЕ ТЕЗИ МИЛИОНИ ХОРА, ДА ИМ ДОЙДЕ АКЪЛА НАЙ-ПОСЛЕ ИЛИ ПОНЕ МЕРАКЪТ ЗА РАБОТА.

МЕРАК ЗА РАБОТА, КОЙТО ИМ БЕШЕ ОТНЕТ ОТ ПОЛИТИЦИТЕ В ПОСЛЕДНИТЕ 78 ГОДИНИ, В УСЛОВИЯТА НА ТЪПИЯ СОЦИАЛИЗЪМ.

ЗНАЕТЕ ЛИ КАКВО НИ ДОНЕСЕ ТЪПИЯ СОЦИАЛИЗЪМ? ЩЕ БЪДЕТЕ ИЗНЕНАДАНИ ОТ ОТГОВОРА - ДОНЕСЕ НИ АТОМНА ЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛА. ЕДНО НАИСТИНА УМНО РЕШЕНИЕ НА КОМУНИСТИТЕ, ДА НЕ КАЖА ЕДНО ОТ МАЛКОТО УМНИ ИНВЕСТИЦИИ, НАПРАВЕНИ С НАШИТЕ ПАРИ, РАЗБИРА СЕ НА ФОНА НА ТЪПИТЕ ДРУГИ ИНВЕСТИЦИИ. ХУБАВО БЕШЕ ДА НИ БЕШЕ ДОНЕСЪЛ ПОНЕ ОЩЕ ЕДНА АТОМНА ЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛА, ЗА ДА МОЖЕМ ДА ПРОДАВАМЕ СЕГА ТОК НА БОГАТИТЕ НЕМЦИ. ДА, АМА НЕ. ТЕ РЕШИХА, ЧЕ Е ПО-ДОБРЕ ДА ВЛАГАТ НАШИТЕ ТРУДНО ЗАРАБОТЕНИ ПАРИ В ТАКИВА БЕЗСМИСЛЕНИ ОБЕКТИ КАТО ЗАВОДЪТ ЗА ТЕЖКО МАШИНОСТРОЕНЕ В ДЕБЕЛТ, В РАДОМИР, В РУСЕ, В ДЕБЕЛТ И НА ДЕСЕТКИ ОЩЕ МЕСТА. МИЛИАРДИ. ДЕСЕТКИ МИЛИАРДИ ДОЛАРИ, ИЗСТРАДАНИ ОТ ВСИЧКИ НАС, ПРАХОСАНИ В БЕЗСМИСЛИЕТО.


ВМЕСТО ДА СЪСРЕДОТОЧИ СВОЕТО ВНИМАНИЕ В СФЕРАТА НА ОБРАЗОВАНИЕТО, ИНФРАСТРУКТУРАТА И ЕНЕРГЕТИКАТА И СЛЕД ТОВА ДА ДАДЕ ВЪЗМОЖНОСТ НА ХОРАТА ДА ПРАВЯТ БИЗНЕС И ДА ИЗДЪРЖАТ ДЪРЖАВАТА, СЪЩАТА ТАЗИ ДЪРЖАВА СЕ БЪРКАШЕ И ПРОДЪЛЖАВА ДА СЕ БЪРКА В МНОГО СФЕРИ ОТ ЛИЧНИЯ И ЧАСТНИЯ ЖИВОТ НА ХОРАТА, ИЗЗЕМВАЙКИ ОГРОМНА ЧАСТ ОТ ПАРИТЕ, СЪЗДАВАЙКИ АДМИНИСТРАТИВНИ И ПОЛИТИЧЕСКИ БАРИЕРИ ПРЕД БИЗНЕСА, ВЪРШЕЙКИ ЕДНА СЛЕД ДРУГА ИКОНОМИЧЕСКА ГЛУПОСТ СЛЕД ИКОНОМИЧЕСКА ГЛУПОСТ. ВМЕСТО ДА СЪЗДАДЕ РЕД И СПАЗВАНЕ НА ЗАКОНА, ДЪРЖАВАТА ПРОДЪЛЖАВАШЕ ДА ТОЛЕРИРА НЕЗДРАВОТО, ПОШЛОТО, СЛАБОТО, ИЗДИГАЙКИ НА ПОСТОВЕ РЪКОВОДИТЕЛИ, КОИТО ОСВЕН ДА СЛУШАТ ЗАДКУЛИСИЕТО, ЗА ДРУГО НЕ СТАВАТ.


СВЕТЪТ ОТДАВНА Е ПОКАЗАЛ, КОИ ДЪРЖАВИ ВЪРВЯТ УВЕРЕНО НАПРЕД. ТЕЗИ, КОИТО СА ОСИГУРИЛИ:
  1. РЕД, СИГУРНОСТ И ЗАЧИТАНЕ НА ЗАКОНИТЕ;
  2. ДОБРО ОБРАЗОВАНИЕ;
  3. ДОБРА ИНФРАСТРУКТУРА;
  4. ПОВЕЧЕ ИКОНОМИЧЕСКА СВОБОДА;
  5. ГРИЖА ЗА ОКОЛНАТА СРЕДА.

ТОГАВА ИДВАТ РЕЗУЛТАТИТЕ. СВЕТЪТ ПОКАЗА, ЧЕ ДОРИ И МАКАР И МЕКИ, НО ВСЕ ПАК ДИКТАТУРИ, КАТО СИНГАПУР, ЮЖНА КОРЕЯ, КИТАЙ, ТАЙВАН И ДРУГИ, МОГАТ ДА СЕ РАДВАТ НА НЕВЕРОЯТЕН ИКОНОМИЧЕСКИ РАСТЕЖ, ПРИЛАГАЙКИ ДОРИ ЧАСТИЧНО НЯКОИ ОТ ПОСОЧЕНИТЕ ПО-ГОРЕ ЧЕТИРИ ИЗИСКВАНИЯ ЗА ПОСТИГАНЕ НА РАСТЕЖ. ДОРИ И ДИКТАТУРИТЕ. А НИЕ?

НАС ПАРТИЗАНИТЕ НИ БУДАЛКАХА ДЕСЕТИЛЕТИЯ. ДОРИ ИМ ПОВЯРВАХМЕ ПО НЯКОЕ ВРЕМЕ. ЗАЩОТО НИЕ НАИСТИНА СЕ РАЗВИВАХМЕ, НО НЕ С ТЕМПОВЕТЕ НА НАЙ-ДОБРИТЕ. ЗАТОВА КАЗВАМ, ДОБРЕ Е, ЧЕ ПАРТИЗАНИТЕ ВЛОЖИХА ЧАСТ ОТ НАШИТЕ ПАРИ В АТОМНА ЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛА, НО Е ЗЛЕ, ЧЕ ТОВА СА МНОГО МАЛКА ЧАСТ ОТ НАШИТЕ ПАРИ. ОСТАНАЛИТЕ В ЗНАЧИТЕЛНА СТЕПЕН ПРОПИЛЯХА ХАРЧЕЙКИ ГИ ЗА ГЛУПОСТИ. ВЗЕМАХА РЕШЕНИЯ БЕЗ НАШЕ СЪГЛАСИЕ. НИЕ СЕ ПРИМИРЯВАХМЕ, ЧЕ НИЩО НЕ ЗАВИСИ ОТ НАС И НАКРАЯ СЕ РАЗБРА, ЧЕ СМЕ СЕ ОСРАЛИ - И КАТО ДЪРЖАВА И КАТО НАРОД. ФАЛИРАХМЕ. НО НЕ СИ ВЗЕХМЕ ПОУКА, ДА НАКАЖЕМ ТЕЗИ, КОИТО НИ УПРАВЛЯВАХА. 


ТРЯБВАШЕ ДА ГИ ОСТРАКИРАМЕ. ТРЯБВАШЕ ДА ИЗПРАТИМ КОМУНИСТИТЕ ПО СЕЛАТА И ДА НЕ ГИ ДОПУСКАМЕ В ГРАДОВЕТЕ.


НО НЕ, НЕ ГО НАПРАВИХМЕ. В ТАЗИ СТРАНА ИМАШЕ ТВЪРДЕ МНОГО БОЛНИ МОЗЪЦИ - 800 000 ЧЛЕНОВЕ НА КОМУНИСТИЧЕСКАТА ПАРТИЯ, ТЕХНИТЕ СЕМЕЙСТВА. ТОВА СА МИЛИОНИ ПОВРЕДЕНИ МОЗЪЦИ. КАК ДА ГО НАПРАВИШ ТОГАВА, КАТО ИМАШ НАСРЕЩА СИ ТАКОВА ПОКВАРЕНО МНОЗИНСТВО.


И ЗАТОВА СМЕ НА ТОВА ДЕРЕДЖЕ. ЛЕНИН СЪЗДАДЕ КОМУНИСТИЧЕСКАТА ПАРТИЯ. ХИТЛЕР СЪЗДАДЕ НАЦИОНАЛ-СОЦИАЛИСТИЧЕСКАТА ПАРТИЯ. ВСЯКА ПАРТИЯ, ДОВЕДЕНА ДО АБСУРД, ВОДИ СТРАНАТА КЪМ КАТАСТРОФА.

ЗАТОВА ОТ ДЕСЕТИЛЕТИЕ ПРЕДЛАГАМ НОВА ФОРМА НА ПОЛИТИЧЕСКА СИСТЕМА, ОСНОВАВАЩА СЕ НА ИДЕИТЕ НА ПЕРМАНЕНТНАТА ПРЯКА ДЕМОКРАЦИЯ.

САМО ТОГАВА ЩЕ ИМАМЕ ИСТИНСКИ ИКОНОМИЧЕСКИ ПРОСПЕРИТЕТ И НЯМА ДА ДОПУСНЕМ ПАРТИЗАНИ, ХУЛИГАНИ, ФАШИСТИ И МРЪСНИЦИ ИЗОБЩО, ДА ВЗЕМАТ ВЛАСТТА И ДА НИ КРАДАТ И УБИВАТ СЛЕД ТОВА.

ЗАЩОТО ТОГАВА, СУВЕРЕНЪТ ЩЕ КАЖЕ, ДАЛИ И КОЛКО АТОМНИ ЕЛЕКТРОЦЕНТРАЛИ ДА ИМАМЕ, КАКВА ИНФРАСТРУКТУРА ДА ИМАМЕ, КАКВО ОБРАЗОВАНИЕ И КАКВА МЕДИЦИНА ДА ИМАМЕ, КАКВА ПОЛИЦИЯ И АРМИЯ ДА ИМАМЕ. ДОСЕГА СУВЕРЕНЪТ НЕ УЧАСТВАШЕ В ИЗБОРА И ВИЖДАТЕ КАКВО СТАВА - КАКВАТО НИ Е ПОЛИЦИЯТА, ТАКАВА НИ Е И АРМИЯТА. ТАКАВА НИ Е И ИНФРАСТРУКТУРАТА, ТАКОВА НИ Е И ОБРАЗОВАНИЕТО, ТАКАВА НИ Е И МЕДИЦИНАТА.

ТАКА СЕ ПОЛУЧАВА, КОГАТО УПРАВЛЯВАТ ПАРТИЗАНИТЕ, А СУВЕРЕНЪТ СТОИ ОТСТРАНИ И ПЛАЩА СМЕТКАТА.


Категория: Политика
Прочетен: 64 Коментари: 2 Гласове: 1
Последна промяна: 17.11.2022 08:32
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3220582
Постинги: 6921
Коментари: 4321
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Ноември, 2022  >>
ПВСЧПСН
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930