Моят блог в Blog.bg
Постинги в блога от 19.02.2016 г.
19.02.2016 11:57 -
Как да се постъпи с пияндурника-шофьор, който осакати Елина от Монтана?
https://www.24chasa.bg/Article/5310904
Някакъв пияндурник осакатява 19 годишно момиче в Монтана. Кара кола с 1,9 промила алкохол в кръвта. Наранен е и приятелят й, който се е разхождал с нея. Доколкото има информация, те са били "помляни" на тротоара.
Изводите са:
Ако има държава, която си е на мястото и обезпечи истинско правосъдие, надали някой ще си помисли да пие алкохол и след това да кара кола. Всичко, което ни се случва, в голяма степен е плод на безхаберието на всичките ни власти накуп - законодателна, изпълнителна и съдебна. Заради тази липса на държавност ни се случват толкова често тези проблеми, толкова често, че утре ще забравим за Елина, а ще говорим за Нора, Десислава, Марина, Иван, Петкан и т.н., защото властта позволява на пияндурниците да продължават да управляват МПС-та.
Някакъв пияндурник осакатява 19 годишно момиче в Монтана. Кара кола с 1,9 промила алкохол в кръвта. Наранен е и приятелят й, който се е разхождал с нея. Доколкото има информация, те са били "помляни" на тротоара.
Изводите са:
- Въпросният шофьор е бил санкциониран многократно. След като е извършил тази поредна глупост и е осакатил други хора, карайки кола в нетрезво състояние, значи досега НЕ Е БИЛ САНКЦИОНИРАН КАКТО ТРЯБВА. АКО СЪДЪТ СИ БЕШЕ СВЪРШИЛ КАКТО ТРЯБВА РАБОТАТА, ТОВА НЯМАШЕ ДА СЕ СЛУЧИ;
- Майката на Елина казва за шофьора: " Това трябва да изгние в затвора". Не госпожо. "Това" не трябва да изгнива в затвора. Аз като данъкоплатец не съм съгласен да плащам сметките на "Това", изгнивайки в затвора. Той сам трябва да си плати за всичко, което е причинил на трети лица. Иначе каква ще бъде поуката!!! Ето какво трябва да се случи с него;
- Първо да си плати всичките разходи за лечението на Елина и нейния приятел;
- След това да си плати всичките разходи, които прави държавата, във връзка с неговото задържане - разходи за полиция, следствени действия, прокуратору и съд;
- След това да го тигнат в дрънголника и там да го накарат да работи, като плаща на държавата за издръжката си и да плати едни 200 хиляди лева еднократно на пострадалите, за золумите, които е извършил.
- Ако от това деяние са произтекли допълнителни усложнения с физиката и психиката на пострадалите, нека този човек да осигури пожизнена вноска за тези хора, като допълнителна компенсация за щетите, които им е нанесъл.
Ако има държава, която си е на мястото и обезпечи истинско правосъдие, надали някой ще си помисли да пие алкохол и след това да кара кола. Всичко, което ни се случва, в голяма степен е плод на безхаберието на всичките ни власти накуп - законодателна, изпълнителна и съдебна. Заради тази липса на държавност ни се случват толкова често тези проблеми, толкова често, че утре ще забравим за Елина, а ще говорим за Нора, Десислава, Марина, Иван, Петкан и т.н., защото властта позволява на пияндурниците да продължават да управляват МПС-та.
19.02.2016 10:39 -
Сиротната магистрала "Марица".
Направи ми впечатление, че малко автомобили се движат по "Марица". Минавам няколко пъти по нея, но както се казва "Джан джун няма". Реших да мина по стария път, който свързва Свиленград и Пловдив. Имаше много повече коли и заберязах, че имаше и ТИР-ове, с чужда регистрация. Първоначално си мислех, че може да е вътрешен за страната транспорт, но се загледах в номерата и преброих 20-тина тежки камиона за изминати 30 километра, с които се разминах. На магистралата преброих 5 в едната посока.
Помислих си, защо са проектирали и построили магистралата по това трасе. На практика тази магистрала не върши никаква работа за някакъв град или село, които досега са били "откъснати" от важни пътни артирии. Чирпан остава встрани, както и Меричлери. Минава се покрай Ябълково и Добрич, единствените по-големи села, до които няма достъп.
Какво пречеше магистралата да се построи, като в някаква степен дублира сегашния път от Пловдив за Свиленград, като заобикаля населените места, но има по-удобна връзка за пътуващите от Пловдив към Първомай, Хасково и Свиленград? Сега, ако сте от Пловдив и искате да пътувате за Първомай или за Хасково, нямате сметка да се "качвате" на магистралата". Ще трябва да изминете поне 25 километра повече, отколкото, ако си карате по стария път. И каква стана тя - магистралата беше направена заради транзитно преминаващите - най-вече за гастербайтерите, които пътуват предимно в края на юли и през август.
Помислих си и за друго обяснение. Когато се проектира една магистрала, добре е да минава през гранични областни територии и да не пресича големи парцели обособена земеделска зема на един или няколко собственици, за да не се налага да се осигурява мостово съоръжение, за да имат достъп тези хора до земите си. Но и това обяснение си има някакви лимити, защото магистралата първо трябва да се съобразява с посоката на движение, възможностите на терена и след това всички други обстоятелства.
Както и да е - получи се нещо като с магистралата към Бургас. Ако сте жител на Стара Загора и искате да отидете до Нова Загора и Сливен, магистралата не ви върши работа. Хващате стария познат път и толкова. Същото се отнася и за жителите на Сливен, които имат работа в Нова Загора и Стара Загора - те също ползват стария път. Магистралата е направен за софиянци, които отиват в градовете, разхоложени по магистралата и е удобна връзката, именно заради отдалечеността на София от тези градове, както и за жителите на тези градове, когато трябва да отидат до София. Но връзките между самите градове в повечето случаи се осъществяват, без да се ползват магистралата. Същата простотия гледам се готви и за Северна България. Градове като Троян, Севлиево, Габрово, че даже и в някои случаи и Търново, ще остната встрани от магистралата.
Н
Ако тя мине на 15 километра северно от Търново, каква е сметката на търновлии да ползват магистралата, освен ако не искат да отидат до София. Тогава си заслужава да се "врътнат" тези допълнителни километри. Но ако искат да ходят до Павликени, Севлиево, Троян, Ловеч и всички населени места в този регион, ще ползват стария път, защото е по-кратък. Правителството се е опитало да угоди и на тези, които пътуват в направление Русе и на тези, които пътуват в направление - Варна и се получава манджа с грозде. Не разбирам, какво пречеше да се разшири на участъците, където това позволява, сегашното трасе на пътя София - Варна. С малки изключения, това е възможно навсякъде, като изключим дефилето преди Търговище и две малки отсечки - едната след Ябланица и другата преди Омуртаг. Защо е необходимо да се съсипва толкова стотици хиляди декари земеделска земя, заради строителството на път, който няма да бъде в достатъчна степен ефективен. Най-доволни от строителството на магистралата ще бъдат жителите на Горна Оряховица и Павликеки, за сметка на Търново, Троян, Севлиево, Габрово и в някаква степен Ловеч. Въпросните два малки града досега някак си бяха изолирани от главните пътни артерии, особено Горна Оряховица.
Помислих си, защо са проектирали и построили магистралата по това трасе. На практика тази магистрала не върши никаква работа за някакъв град или село, които досега са били "откъснати" от важни пътни артирии. Чирпан остава встрани, както и Меричлери. Минава се покрай Ябълково и Добрич, единствените по-големи села, до които няма достъп.
Какво пречеше магистралата да се построи, като в някаква степен дублира сегашния път от Пловдив за Свиленград, като заобикаля населените места, но има по-удобна връзка за пътуващите от Пловдив към Първомай, Хасково и Свиленград? Сега, ако сте от Пловдив и искате да пътувате за Първомай или за Хасково, нямате сметка да се "качвате" на магистралата". Ще трябва да изминете поне 25 километра повече, отколкото, ако си карате по стария път. И каква стана тя - магистралата беше направена заради транзитно преминаващите - най-вече за гастербайтерите, които пътуват предимно в края на юли и през август.
Помислих си и за друго обяснение. Когато се проектира една магистрала, добре е да минава през гранични областни територии и да не пресича големи парцели обособена земеделска зема на един или няколко собственици, за да не се налага да се осигурява мостово съоръжение, за да имат достъп тези хора до земите си. Но и това обяснение си има някакви лимити, защото магистралата първо трябва да се съобразява с посоката на движение, възможностите на терена и след това всички други обстоятелства.
Както и да е - получи се нещо като с магистралата към Бургас. Ако сте жител на Стара Загора и искате да отидете до Нова Загора и Сливен, магистралата не ви върши работа. Хващате стария познат път и толкова. Същото се отнася и за жителите на Сливен, които имат работа в Нова Загора и Стара Загора - те също ползват стария път. Магистралата е направен за софиянци, които отиват в градовете, разхоложени по магистралата и е удобна връзката, именно заради отдалечеността на София от тези градове, както и за жителите на тези градове, когато трябва да отидат до София. Но връзките между самите градове в повечето случаи се осъществяват, без да се ползват магистралата. Същата простотия гледам се готви и за Северна България. Градове като Троян, Севлиево, Габрово, че даже и в някои случаи и Търново, ще остната встрани от магистралата.
Н
Ако тя мине на 15 километра северно от Търново, каква е сметката на търновлии да ползват магистралата, освен ако не искат да отидат до София. Тогава си заслужава да се "врътнат" тези допълнителни километри. Но ако искат да ходят до Павликени, Севлиево, Троян, Ловеч и всички населени места в този регион, ще ползват стария път, защото е по-кратък. Правителството се е опитало да угоди и на тези, които пътуват в направление Русе и на тези, които пътуват в направление - Варна и се получава манджа с грозде. Не разбирам, какво пречеше да се разшири на участъците, където това позволява, сегашното трасе на пътя София - Варна. С малки изключения, това е възможно навсякъде, като изключим дефилето преди Търговище и две малки отсечки - едната след Ябланица и другата преди Омуртаг. Защо е необходимо да се съсипва толкова стотици хиляди декари земеделска земя, заради строителството на път, който няма да бъде в достатъчна степен ефективен. Най-доволни от строителството на магистралата ще бъдат жителите на Горна Оряховица и Павликеки, за сметка на Търново, Троян, Севлиево, Габрово и в някаква степен Ловеч. Въпросните два малки града досега някак си бяха изолирани от главните пътни артерии, особено Горна Оряховица.
19.02.2016 10:10 -
Смотан е този народ, който почита повече мъртвите, отколкото живите. Обесването на Левски.
Всяка година хиляди лицемери се струпват на паметниците на Левски в Карлово, София и къде ли още не. Същите тези хора не виждат сега своите настоящи водачи и ТЪРСЯТ СВОИТЕ ВОДАЧИ В МИНАЛОТО. Само не ми казвайте, че Левски бил символ и затова му дължим уважение. Ние трябва да се срамуваме от себе си, когато споменаваме името на Левски.
Защото Левски е предаден о собствения си народ. Изоставен сам на себе си.
Народ, който не почита героите си приживе, а след като умрат, е лицемерен народ. Страхлив народ. Народ с робска психика. Народ, изпълнен със завист. Народ, който избира мухльовци да го управляват.Народ, който избира крадци да го управляват.
Защото, ако Левски беше останал жив след освобождението, със сигурност щеше ДА ГНИЕ В НЯКОЙ ЗАНДАН. И надали някой щеше да се сети да му направи паметник.
Представяте ли си? ЛЕВСКИ - ПРЕМИЕР!!! ИЛИ ТАКЪВ КАТО ЛЕВСКИ ДА СТАНЕ ПРЕМИЕР!
Не, ние няма да изберем Левски за премиер. Ще изберем Хаджи Иванчо за премиер. Левси ще го "изберем" за опозиция.
Защото Левски е предаден о собствения си народ. Изоставен сам на себе си.
Народ, който не почита героите си приживе, а след като умрат, е лицемерен народ. Страхлив народ. Народ с робска психика. Народ, изпълнен със завист. Народ, който избира мухльовци да го управляват.Народ, който избира крадци да го управляват.
Защото, ако Левски беше останал жив след освобождението, със сигурност щеше ДА ГНИЕ В НЯКОЙ ЗАНДАН. И надали някой щеше да се сети да му направи паметник.
Представяте ли си? ЛЕВСКИ - ПРЕМИЕР!!! ИЛИ ТАКЪВ КАТО ЛЕВСКИ ДА СТАНЕ ПРЕМИЕР!
Не, ние няма да изберем Левски за премиер. Ще изберем Хаджи Иванчо за премиер. Левси ще го "изберем" за опозиция.
Търсене
За този блог
Гласове: 2406