Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Моят блог в Blog.bg
Автор: kolevdobri Категория: Политика
Прочетен: 3196298 Постинги: 6870 Коментари: 4297
Постинги в блога от 12.04.2010 г.
Не съм фен на теориите за конспирации и тем подобни. Ама едно дяволче ми казва, че не е случаен факта, че толкова много полицаи и то пътни има в България. Защо е необходимо толкова хора да бъдат санкционирани?

1. Да, правилно, за да бъдем уязвими, да страдаме, да не се чувстваме свободни, да се редим на опашка пред някое от скапаните гишета на КАТ, за да си получим акта.
2. Стотици хиляди хора трябва да бъдат унижавани, за някакви дребни нарушения. Много важно, че вместо с 130, карал със 145. Голяма работа станало. Важното е обаче да те смачкат, защото така лесно се управлява народ.
3. Може би съм го споменавал и на друго място, но нека КАТ да даде статистика, дали са се увеличили смъртните случаи на пешеходци, след като по Цариградско шосе ограничението на скоростта се вдигна от 50 на 80? Не, тъкмо обратното, по-малко пешеходци загиват. Същото важи и за бул. България. 
4. Коя беше основната институция, която се противеше на това увеличение на максимално допустимата скорост - да познахте, КАТ. Защо? Защото по-трудно ще ни хващат. При ограничени 50 км, по-лесно ще си изпълняват "плана".
5. Бях много изненадан, че дори и  в Швейцария, ограниченията на скоростта по магистралите имаха повече символично и предупредително действие. Вярно е, че имат много стационарни радари и камери, ама това не пречеше швейцарците да си карат смело по магистралите, превишавайки в повечето случаи ограниченията на скоростта. Може и с малко, но бяха отгоре. Виж в населените места е друга работа. Там карат като баби. 
6. Изобщо не вярвам, че полицаите стоят по пътищата, за да намалят примерно смъртните случаи. Много им пука за смъртните случаи! Ако беше така, щеше да има повече контроли на движението, след увеличението на максимално допустимата скорост по цитираните от мен булеварди в столицата. Да ама не е така. Сега по-рядко се виждат там коли с радари, защото полицаите знаят, че по-трудно ще хванат нарушители. Та въпросните служители си избраха други по-надеждни знаци- тези с 40 или 50 вършат по-добра работа, от тези с 80, нали?
7. И тази простотия да те спират, за да ти проверят документите не ми се е случвало никъде другъде в Европа, освен в тъпите балкански държави - България, Македония, Сърбия и Румъния. Но това е част от плана на държавата - да те държи в напрежение.
8. Ако дейността на КАТ е заради нашата безопасност, защо тогава не сложат по един полицай и във всяко болнично заведение? Там от вътрешноболнични инфекции или от медицински грешки загиват повече хора, отколкото по пътищата. А няма нито един полицай. Значи критерий за полицейската активност не е намалението на жертвите. Защо ченгетата не стоят около училищата, хем да пазят децата от колите, хем и да ги пазят от нарко дилърите? Защото по-лесно е да стоят на някоя права отсечка и да глобяват, глобяват, глобяват...Някои получават дори и оргазъм при споменаването на тази дума. Да раздадеш справедливост към шофьорите е лесно. По-лесно, отколкото да хванеш крадеца, влязъл в апартамента ти или агента, продал дрога на детето ти. Защо да се набутва между шамарите, когато може просто да пунктира дейност.
9. Видял съм случай, как полицай си чете спокойно вестник в къщичката на кръстовището на бул. България и Несторов, като в същото време имаше тапа по България, която започваше веднага след Макдоналдс. Краят на колоната не се виждаше. Светофарчето на България примигваше срамежливо през 10 секунди и пропускаше по 7-8 коли във всяко платно. В същото време ченгето си четеше вестник. Защо го прави? Да, така е, него няма да го ОЦЕНЯВАТ ПО ТОВА, ЧЕ СПЕСТИЛ НЕРВИТЕ И ГОРИВОТО НА СТОТИЦИ ШОФЬОРИ, А ЗА ТОВА, КОЛКО АКТА Е НАПИСАЛ. Затова хич не му пукаше колко дълга е тапата.
10. Започвам да си мисля за това, което са направили грузинците през 2007г. УВОЛНИЛИ СА ЦЯЛАТА ПЪТНА ПОЛИЦИЯ И В ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА 2 СЕДМИЦИ НА ПРАКТИКА НЕ Е ИМАЛО ПЪТНИ ПОЛИЦАИ ПО ПЪТИЩАТА. Ха сега кажете ми каква е статистиката на катастрофите. Вероятно знаете отговора. Същият, като по време на стачката на медицинските работници в Израел - Гълъбов даваше такъв пример. 54 дни стачкуват и следствие на това се забелязало намаление на смъртните случаи. Шантав свят.
Категория: Други
Прочетен: 960 Коментари: 1 Гласове: 1
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3196298
Постинги: 6870
Коментари: 4297
Гласове: 2399
Архив
Календар
«  Април, 2010  >>
ПВСЧПСН
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930