Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Моят блог в Blog.bg
Автор: kolevdobri Категория: Политика
Прочетен: 3214699 Постинги: 6917 Коментари: 4319
Постинги в блога от 31.05.2016 г.
 Ако нямаше мигранти, нямаше да има каналджии.


Но тъпата българска съдебна система не може да разбере това. Защо не може да го разбере. Много просто, ЗАЩОТО Е ТЪПА.

Каналджиите могат да бъдат преследвани за извършване на нерегламентиран превоз, по Търговския закон или по ЗДП, но не и за други нарушения. По същата логика, всеки таксиджия трябва да иска документи за самоличност, когато превозва хора. Представете си, таксиметров шофьор качва мигранти в София. Около Орлов мост е пълно с такива и след 100 метра го спрат ченгетата. Ще го осъдят ли след това за каналджийство, още повече, че не е взел още никакви пари от мигрантите.



Съдебната система изкарва виновни тези, които им посочат политиците. Тя не се интересува от това кое е справедливо и кое не.


Така ченгетата, изпратени да убият бай Петко от Лясковец бяха изкарани герои, въпреки, че те са отишли с ясната идея, че са готови да стигнат до крайност и да го убият, а Петко го осъдиха да му изгният костите в пандиза - до живот, защото се е защитавал. На това съдебната система казва "справедливост".




Същата работа е с мигрантите и каналджиите. Магарето се поставя зад каруцата, както се казва в такъв случай. Плевнелиев прави изявление след изявление срещу каналджиите. Трябвало да се БОРИМ срещу тези хора. Ами таксиметровите шофьори по същата логика са каналджии, след като возят емигранти срещу заплащане - че без пари ли да ги возят. Непремерени изказвания на президент на държава. АМА ЧОВЕКЪТ ОТКЪДЕ ДА ЗНАЕ, ЧЕ АКО ИМА ПОТРЕБНОСТ ОТ ЕДНА УСЛУГА, ВСЕ СЕ НАМИРА НАЧИН ТАЗИ ПОТРЕБНОСТ ДА СЕ УДОВЛЕТВОРИ. МИЛИОНИ МИГРАНТИ СА НА ГРАНИЦИТЕ НИ ИЛИ СЕ КАНЯТ ДА ГИ ПРЕСЕКАТ, А ПЛЕВНЕЛИЕВ ВИНИ ЗАТОВА ТРАФИКАНТИТЕ НА ХОРА. ЗНАЧИ МОЖЕ ЕДИН ЕМИГРАНТ ДА ПРЕСЕЧЕ НЕЛЕГАЛНО ЕДНА ГРАНИЦА ПЕШ И ДА НЯМА НИКАКВИ ПОСЛЕДИЦИ, А ВИНОВНИ ДА СА ТЕЗИ, КОИТО ИМ ПОМАГАТ ДА ОСЪЩЕСТВЯТ МЕЧТАТА НА МЕРКЕЛ, ТАКА ЛИ? БАСИ И ТЪПОТИЯТА НАИСТИНА. СЛЕД КАТО ЕВРОПА ПРИЕ ПОВЕЧЕ ОТ МИЛИОН МИГРАНТИ ЗА ЕДНА ГОДИНА, ЗАЩО ТРЯБВАШЕ ДА ИМ СЪЗДАВА ТАКИВА ЗАТРУДНЕНИЯ В ПРИДВИЖВАНЕТО? ВИНОВНИ СА НЕ ТРАФИКАНТИТЕ, А ПРАВИТЕЛСТВАТА, КОИТО СЪЗДАДОХА ТАЗИ БЪРКОТИЯ И НАЙ-ВЕЧЕ ПРАВИТЕЛСТВОТО НА МЕРКЕЛ. ТАКА И ТАКА БЯХА РЕШИЛИ ДА СИ ВЗЕМАТ ТОЗИ "МИЛИОН" В ДОМА, АМИ ОРГАНИЗИРАЙТЕ СИ ТРАНСПОРТА КАКТО ТРЯБВА, ЗА ДА СЕ МИНИМИЗИРАТ ЖЕРТВИТЕ СРЕД МИГРАНТИТЕ.

ТОВА Е АБСОЛЮТНО ЛИЦЕМЕРИЕ - ХЕМ ГИ ИСКАМЕ В ЕВРОПА, НО ЩЕ ВЗЕМЕМ САМО ТЕЗИ, КОИТО СА ПРЕМИНАЛИ ПРЕЗ ЦЕЛИТЕ ТЕЗИ ПЕРИПЕТИИ ПО ПРЕОДОЛЯВАНЕ НА ГРАНИЦИ И ВОЗЕНЕ В ТОВАРНИ КАМИОНИ - ТОЕСТ, КОЙТО ОСТАНЕ ЖИВ СЛЕД ВСИЧКОТО ТОВА, МОЖЕ ДА ОСТАНЕ ПРИ НАС. СЛЕД ТОВА ТРАФИКАНТИТЕ СА ВИНОВНИ.



Категория: Политика
Прочетен: 447 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 02.06.2016 16:55
 http://offnews.bg/news/Obshtestvo_4/15-napadaniia-nad-kontroliori-v-Sofiia-politciia-shte-im-pomaga-utre_630187.html

Въпросът ми е риторичен. Ако за една година в София са нападнати 57 контрольори в градския транспорт, колко нападнати контрольори ще има в частните автобусни превози?


НИТО ЕДИН. И ЗНАЕТЕ ЛИ ЗАЩО? ЗАЩОТО ЧАСТНИКЪТ СИ ПРАВИ СМЕТКА И НЕ ПЛАЩА ЗАПЛАТИ ЗА КОНТРОЛЬОРИ. 

Автобус във Вашингтон. Качваш се и слагаш един долар в едно нещо като въртележка. Тя ти взема парите и шофьорът те пуска да влезеш. Просто и евтино. Не ти издават билетче. Защо да харчат пари за билетче. Фирмата превозвач си плаща общинския данък, пък нека да спечели и милиони, никой не й държи сметка след това. Толкова е просто и гениално. 

Искаш да се качиш само веднъж на автобус в Лондон. Купуваш си Ойстер. Без него няма да те пуснат в автобуса. Минаваш само през предната врата и се чекираш пред шофьора.
И там има тарикати, които влизат през задната врата, но се случва рядко. Тогава шофьорът му хвърля по един поглед, за да види, дали ще се чекира. Така шофьорът, вместо да продава билетчета, както прави при нас, той наблюдава дали има нередовни пътници, което е по-логично. Ако дойде контрола за проверка, отговорен наред с нередовния пътник е и шофьора. Тази работа е напрегната и отговорна и трудно се намират хора да я вършат. На автобусите има надписи, че се търсят шофьори за градския транспорт. Ойстера /електронната система за чекиране/ дава възможност да се следи трафикът на пътници онлайн и да се реагира навреме, ако има някакъв проблем. При стачката на метрото през лятото на миналата година, общината веднага реагира като пусна огромно количество допълнителни двуетажни автобуси, за да се справи с проблема. Правят се анализи за превоза на пътници в различните часове на денонощията и по различните линии и се оптимизира доколкото е възможно трафика на градския транспорт.
Подобна е организация и в Хонг Конг.

Та приказката е, че в развитите страни се пести от заплати на контрольори, за разлика от нас, дори и когато транспортът е обществен. Контролът се осъществява от самите шофьори. А ако пропуснат нещо, те са отговорни и си носят последствията. Затова във всеки автобус има камери и шофьорът знае, че го наблюдават. Не е необходимо да се плащат заплати на хора, които обикалят и проверяват билетчетата. Поне практиката в София показва, че няма смисъл от това. Въпреки проверките, 20% от пътуващите са без билети.

Вижте каква зависимост има в България - колкото е  "по-държавна" и "по-общинска" една услуга, толкова повече има възможност да пострада някой контрольор, защото омразата към държавното и общинското някъде трябва да избие. Иначе не мога да си обясня, защо няма нападнати контрольори в частните автобуси. Това е един от начините да не се съгласим с условията на превоз, които са ни натрапени от общината, без нашето съгласие - условия, които никой не знае защо се променят в ущърб на клиентите. И още - ние нямаме алтернатива на общинския транспорт. Нямаме право да "хванем" друг автобус, който ще ни вози за по-малко пари и при по-добри условия. Затова контрольорите го отнасят. А всъщност трябва да напердашим първо кмета, след това и общинските съветници, които някак си не могат да ни убедят, че това, което правят, е в наш интерес. 
Категория: Политика
Прочетен: 442 Коментари: 0 Гласове: 0

ИНАЧЕ, ОБЕДИНЕНА ЕВРОПА ЩЕ БЪДЕ ЕДНО ОБЕДИНЕНО ОТНЕМАНЕ НА ПРАВА.


Вижте как тихично и подмолно ни отнемат правата. Сега протестираме срещу собственото си правителство и парламент и нямаме кой знае колко успех. Едва се събират по стотина души на площада. За българският народ и София е далеко, а да не говорим Брюксел. Все пак си имаме работа, а за протест са необходими безработни хора.

Българският народ като цяло си няма хабер за кого гласува, какви са програмите на националните партии...Всичко става машинално, като по задължение. Стадото отива и легализира правото на овчарите да го доят, стрижат и колят.


А как ще се процедира с европейското правителство? Ние не можем да се организираме да направим един протест в София, пък камо ли да отидем на протест в Брюксел, ако нещо не ни харесва правителството в Брюксел.


Всички решения се вземат на принципа на вземане на решение в националните институции. НА НИКОЙ НЕ МУ ДРЕМЕ, ДАЛИ ИЗБИРАТЕЛЯТ ИСКА ТОВА ИЛИ ОНОВА. БЮРОКРАТИТЕ И ПОЛИТИЦИТЕ СИ ПРАВЯТ ТОВА, КАКВОТО ТЕ СМЯТАТ ЗА ДОБРЕ. Както националните избори, така и европейските, се организират и преследват една и съща цел - ДА СЕ ДАДЕ НЯКАКВА ФОРМАЛНОСТ ЗА КОНСУМАЦИЯ НА ВЛАСТ. Няма никаква разлика, дали ще избираме български парламент или европейски. Избират се по същите жалки схеми на партийна манипулация и обработка на общественото съзнание, на каквито ние сме свидетели от столетия наред.


И НИКОЙ НИКОГА НЕ ГОВОРИ ЗА ПЪЛНОМОЩИЯТА НА ИЗБРАНИТЕ. КАКВИ ПЪЛНОМОЩИЯ ДАВАМЕ НА ИЗБРАНИТЕ? ЕТО ТОВА Е ГЛАВНИЯТ ВЪПРОС. И ВТОРИЯТ Е, АКО НЕЩО НЕ НИ ХАРЕСВА ИЗБОРЪТ, КОЙТО СМЕ НАПРАВИЛИ, КАК ДА РАЗКАРАМЕ ОТ ВЛАСТТА СЪЩИТЕ ТЕЗИ ИЗБРАНИ ОТ НАС. НИЕ МОЖЕМ ДА ИЗХВЪРЛИМ ВСЯКА СТОКА, ЗА КОЯТО СМЕ ДАЛИ ПАРИ, БИЛО ПОРАДИ ИЗТИЧАНЕ НА СРОКА ЗА ГОДНОСТ, БИЛО ПОРАДИ ОБСТОЯТЕЛСТВОТО, ЧЕ СЕ Е ПОЯВИЛО НЕЩО ДРУГО, КОЕТО Е ПРИВЛЯКЛО ВНИМАНИЕТО НИ. ЗАЩО ДА НЕ МОЖЕМ ДА ПРЕКРАТИМ КОГАТО СИ ПОИСКАМЕ, ДОГОВОРИТЕ С ТЕЗИ, КОИТО НИ УПРАВЛЯВАТ. ТЕЗИ ХОРА ПРОДАВАТ НА НАС, ИЗБИРАТЕЛИТЕ, РАБОТНАТА СИ СИЛА И ПОЛУЧАВАТ ПАРИ ЗАТОВА. НИЕ ПРЕЦЕНЯВАМЕ, ЧЕ НЯМАМЕ ПОВЕЧЕ НУЖДА ОТ ТЯХ В ЕДИН МОМЕНТ И ИМ ИСКАМЕ ОСТАВКАТА. КАКВО ТОЛКОВА ИМА, ЧЕ НЕ МОЖЕМ ДА РЕАЛИЗИРАМЕ ЕДИН ТАКЪВ ПРОЕКТ? ЗАЩО И НА КАКВО ОСНОВАНИЕ, ТЕ СА СИ ИЗВОЮВАЛИ ПРЕД НАС ПРАВОТО ДА НИ КРАДАТ И ЛЪЖАТ В ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА 4 ГОДИНИ, БЕЗ ДА ИМАМЕ ПРАВО ДА СЕ ЗАЩИТИМ! 


НА КАКВО ОСНОВАНИЕ БРЮКСЕЛСКИТЕ БЮРОКРАТИ ЩЕ НИ КАЗВАТ НАПРИМЕР, КАКВИ И КОЛКО ИКОНОМИЧЕСКИ ЕМИГРАНТИ ТРЯБВА ДА ПРИЕМЕМ! НА КАКВО ОСНОВАНИЕ ЩЕ СКЛЮЧВАТ ДОГОВОРИ, КОИТО ЗАСЯГАТ ВСИЧКИ НАС, БЕЗ ДА НИ ИСКАТ МНЕНИЕТО? АЗ МОЖЕ И ДА ХАРЕСВАМ АМЕРИКАНСКИ КОМПЮТРИ, МАШИНИ И СЪОРЪЖЕНИЯ, СОФТУЕР И КАКВО ЛИ ОЩЕ НЕ, НО НЕ ХАРЕСВАМ ДА ЯМ АМЕРИКАНСКА ХРАНА, КАКВОТО ВЕРОЯТНО ЩЕ СЕ СЛУЧИ, СЛЕД КАТО БРЮКСЕЛСКИТЕ БЮРОКРАТИ ПОДПИШАТ ТРАНСАТЛАНТИЧЕСКИЯ ТЪРГОВСКИ ДОГОВОР.
НЕКА ОТНОВО ДА СИ ПРИПОМНИМ ОСНОВАТА НА ЕВРОПЕЙСКАТА ИДЕЯ:
  1. СВОБОДНО ДВИЖЕНИЕ НА ХОРА;
  2. СВОБОДНО ДВИЖЕНИЕ НА КАПИТАЛИ;
  3. СВОБОДНО ДВИЖЕНИЕ НА СТОКИ;
  4. СВОБОДНО ДВИЖЕНИЕ НА РАБОТНА СИЛА.

След тези основополагащи принципи за реализация на европейската идея дойдоха други идеи, като например подпомагане на селското стопанство в държавите членки, което си беше явна протекционистка мярка, позната от времето на Адам Смит и класическия меркантилен капитализъм.  Обяснението беше от просто по-просто. За да се защитим от стоките, които влизат в общността и които са субсидирани от други държави, като САЩ например, ние също ще даваме субсидии на земеделците. След това се заговори за ЗАЩИТА НА ПРАВАТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ. Приехме това за добра идея, защото каква обединена Европа ще правим, ако плащаме роуминг, влизайки от една страна в друга или ако енергийната политика на една държава противоречи на енергийната политика на друга държава в общността или на общността като цяло. И така стигнахме до идеите за социализма, че ги и подминахме. Правителствата и общините започнаха да финансират строителство за жилища, оправдавайки се със социални обяснения. Държавни, общински и смесени фирми получават европейско финансиране, което си е чист социализъм, откъдето и да го погледнеш. Не стига друго, ами финансиране и то безвъзмездно започнаха да получават и частни фирми. Заформи се далавера, в която европейски и национални политици и чиновници участваха, преразпределяйки стотици милиарди евро европейски ресурс. Социализмът в СССР уж се спомина преди 26 години, за да се възроди в Европейския съюз, под още по-лукава форма. Вместо бюрократите и политиците да оставят хората на мира и да им дадат права и възможности да работят, те започнаха да се грижат за тези, които не искат да работят.. Тези социалистически уклони деморализираха в голяма степен обществото и желанието за работа. Не напразно в Германия младежите не искат да учат програмиране, защото е трудно. Защо да си дават зор, като има хиляди бюрократи, които се "грижат" за тях чрез различни измислени програми и прахосват милиарди европейски пари. Деморализацията на собствените народи, която е следствие с реализацията на тези социалистически идеи и едната беля. ВТОРАТА БЕЛЯ Е, ЧЕ ПОТОК ОТ ИКОНОМИЧЕСКИ ЕМИГРАНТИ ЗАЛИВА ЕВРОПА. КОЙ ЩЕ ДОЙДЕ В ЕВРОПА, АКО СЕ ЗНАЕ, ЧЕ НЯМА ДА ПОЛУЧИ НИЩО - НИТО ПАРИ, НИТО НИЩО, А ОЩЕ ОТ ГРАНИЦАТА ЩЕ МУ ПОСОЧАТ ПЪТЯ ОБРАТНО ЗА ДОМА? ДА, АМА НЕ, СОЦИАЛИСТИЧЕСКИТЕ ЛИДЕРИ ИМАТ НУЖДА ДА "ПОМАГАТ" НА ЦЕЛИЯ СВЯТ, ЗАЩОТО В ПРОТИВЕН СЛУЧАЙ НЯМА ДА ИМАТ РАБОТА. А КАКВО ЩЕ ПРАВИ ЕДИН БЮРОКРАТ БЕЗ РАБОТА? ТОЙ НЯМА ДА СЕ ХВАНЕ НА РАБОТА В НЯКОЯ ЧАСТНА ФИРМА, ЗАЩОТО НЕ Е НАУЧЕН ДА РАБОТИ. И ЗАТОВА СИ ИЗМИСЛЯ РАБОТА, ХАРЧЕЙКИ ПАРИТЕ НА ДАНЪКОПЛАТЦИТЕ. В ТОВА Е ГОЛЕМИЯТ ПРОБЛЕМ. ЧЕ ДАНЪКОПЛАТЦИТЕ НЕ КОНТРОЛИРАТ БЮРОКРАТИТЕ. ЗА ДА НАМАЛЯТ ПРОБЛЕМИТЕ НА СЪЮЦА, ДАНЪКОПЛАТЦИТЕ ТРЯБВА ДА ПРАВЯТ ВСИЧКО ВЪЗМОЖНО ДА СЕ НАМАЛИ БРОЯТ НА БЮРОКРАТИТЕ. ТАКА ГЛУПОСТИТЕ, КОИТО ИЗМИСЛЯТ ТЕ, ЩЕ СТАВАТ ВСЕ ПО-МАЛКО, ПРОПОРЦИОНАЛНО НА НАМАЛЕНИЕ НА БРОЯТ ИМ.
Категория: Политика
Прочетен: 460 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 31.05.2016 11:32
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3214699
Постинги: 6917
Коментари: 4319
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Май, 2016  >>
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031