Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Моят блог в Blog.bg
Автор: kolevdobri Категория: Политика
Прочетен: 3195647 Постинги: 6870 Коментари: 4296
Постинги в блога от 04.06.2015 г.
По света се борят две тенденции - централизация и децентрализация.


Ако искате да разберете как може да се съсипе икономиката на Хонг Конг, това е да се приложат стриктно китайските закони и да се отмени специалният статут на тази територия.


Китайската икономика върви с бързи темпове напред, заради свободата, която китайците получиха в последните 20 години. Но тази свобода е жалка в сравнение със свободата, която са имали жителите на Хонг Конг. Китайците в страната могат да се радват на новите си свободи и икономически придобивки, защото са тръгнали не от нулата, а от минус безкрайност. За разлика от тях, техните братя от Хонг Конг отдавна са вкусили от свободата и тази свобода, която им предлага комунистическата партия на Китай на тях не им оттърва. Те си искат своята децентрализация, за разлика от компартията на Китай, която иска централизация. Всички знаем за какво става дума. За власт и пари и за това, "кой да кара влака".

Европейския съюз допуска старите грешки, които правеше Съветът за икономическа взаимопомощ. Цялата тази централизирана машина убива предприемаческия дух и го бюрократизира. Механизмите на пазарната икономика трудно работят в такава централизирана среда.

Последният писък на унгарците и чехите е това, че не искат да приемат бежанци по квоти, спуснати от Брюксел. Орбан направи доста рязко изказване, че не харесва такава политика, която да заставя националните правителства да се подчиняват безпрекословно на диктата на Брюксел. Същото направиха днес и чехите. Става интересно.


Още веднъж да си припомним за какво всъщност беше създаден ЕС: ЗАРАДИ СВОБОДНОТО ДВИЖЕНИЕ НА СТОКА, УСЛУГИ, ХОРА И КАПИТАЛИ. АКО ИМА НЕЩО, КОЕТО ТРЯБВА ДА СЕ ДОПЪЛНИ КЪМ ТАЗИ ОСНОВНА ПРОКЛАМАЦИЯ НА СЪЗДАТЕЛИТЕ НА СЪЮЗА ПРЕДИ 60 ГОДИНИ Е ЗАЩИТАТА НА ПРАВАТА НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ. ЗАЩОТО КАКЪВ СЪЮЗ СМЕ, АКО АЗ ТРЯБВА ДА ПЛАЩАМ РОУМИНГ ВЪВ ФРАНЦИЯ, А ФРАНЦУЗИНЪТ ДА ПЛАЩА РОУМИНГ В ГЕРМАНИЯ!

ЛОШОТО Е, ЧЕ СПОРЕД ПОДПИСАНИТЕ ДОГОВОРИ, АКО ЗАКОНИТЕ НА ЕДНА СТРАНА ПРОТИВОРЕЧАТ НА ДИРЕКТИВИТЕ НА БРЮКСЕЛ, ТО СЕ ПРИЛАГАТ ДИРЕКТИВИТЕ НА БРЮКСЕЛ. ЗАТОВА КАЗВАМ, ЧЕ СТАВА ИНТЕРЕСНО. АКО ГЪРЦИЯ СЕ НАЛОЖИ ДА БЪДЕ ИЗХВЪРЛЕНА ОТ ПАРИЧНИЯ СЪЮЗ, А НЕДАЙ СИ БОЖЕ И ОТ ЕС, ТО ЩЕ БЪДЕ ЗАРАДИ ИКОНОМИЧЕСКИ ПРИЧИНИ. КАК ЩЕ СЕ ПРОЦЕДИРА ПРИ ДРУГИ СЛУЧАИ, КАТО НАПРИМЕР С ЕМИГРАНТИТЕ. НЕКА ДА ВИДИМ КАКВО НАИСТИНА КАЗВА КАМЕРЪН, ЗАЩОТО ТОЙ НАЙ-ОТКРОВЕНО ЗАЯВЯВА, ЧЕ НЯМА КАК ДА СЕ СЪГЛАСИ, ЦЕНТРАЛАТА ДА ДИКТУВА НА ЛОНДОН КАКВО ДА ПРАВИ С ТОВА ИЛИ ОНОВА. РАЗБИРАМ ХАРМОНИЗАЦИЯ, РАЗБИРАМ СЪТРУДНИЧЕСТВО, ЕДИНЕН ПАРИЧЕН И МИТНИЧЕСКИ СЪЮЗ И Т.Н., НО БЮРОКРАТИТЕ ПРОСТО ПРЕКАЛЯВАТ С ИДЕИТЕ СИ ЗА ЦЕНТРАЛИЗЪМ. УТРЕ ЩЕ НИ НАКАРАТ ДА ПОВЯРВАМЕ, ЧЕ ИМАМЕ НУЖДА САМО ОТ ЦЕНТРАЛНО ПРАВИТЕЛСТВО. СЕГА НАПРАВИХА БАНКОВИЯ НАДЗОР ЦЕНТРАЛИЗИРАН. УТРЕ ЩЕ НАПРАВЯТ И АРМИЯТА ЦЕНТРАЛИЗИЦАРА И Т.Н. И Т.Н. НА СЛЕДВАЩИЯ ДЕН МОГАТ ДА ЗАБРАНЯТ ЛЮТЕНИЦАТА И РАКИЯТА И СМЯДОВСКАТА ЛУКАНКА. ВСЯКО НЕЩО СИ ИМА ГРАНИЦИ И ЯВНО ГРАНИЦИТЕ ВЕЧЕ РЕДОВНО СЕ ПРЕСКАЧАТ ОТ БРЮКСЕЛСКИТЕ БЮРОКРАТИ И ЗАТОВА И АНГЛИЧАНИ, ЧЕХИ И УНГАРЦИ НАДИГАТ ГЛАС В ЗАЩИТА НА НАЦИОНАЛНИТЕ СИ ИНТЕРЕСИ. ОТНЕМАНЕТО НА ПРАВОТО НА ГЛАС Е В ОСНОВАТА НА ЦЕНТРАЛИЗИРАНАТА ДЪРЖАВА. А ТОЧНО ТОВА СЕ ОПИТВАТ ДА НИ НАСАДЯТ БЮРОКРАТИТЕ ОТ БРЮКСЕЛ.  ДА НИ ОТНЕМАТ ПРАВОТО НА ГЛАС.


ВСЪЩНОСТ, НЯКОЙ НАС ДАЛИ НИ Е ПИТАЛ ДАЛИ ИСКАМЕ ДА СМЕ В СЪЮЗА ИЛИ НЕ? НЕ, НАЛИ? ПОВЕЧЕТО СТРАНИ СА СЕ ПРИСЪЕДИНИЛИ КЪМ СЪЮЗА ЗОРНОВОЛНО, САМО С РЕШЕНИЕ НА ПРАВИТЕЛСТВОТО ИЛИ ПАРЛАМЕНТА. НИКОЙ НЕ Е ПИТАЛ ИЗБИРАТЕЛИТЕ. БРЮКСЕЛ ТРЯБВА ДА СИ ДАДЕ ЯСНА СМЕТКА, ЧЕ НЕДЕМОКРАТИЧНОСТТА НА УПРАВЛЕНИЕТО МОЖЕ ДА Е ХАРАКТЕРНО ЗА УКРАЙНА ИЛИ ЗА КИРГИСТАН, НО НЕ И ЗА ЛЮЛКАТА НА СЪВРЕМЕННАТА ЦИВИЛИЗАЦИЯ - ЕВРОПА. И АКО ТРЯБВА ДА ИЗБИРАМЕ СИГУРНОСТТА НА ПОМОЩИТЕ ОТ БРЮКСЕЛ И СВОБОДАТА СИ, СЪС СИГУРНОСТ ТРЯБВА ДА ИЗБЕРЕМ СВОБОДАТА. ЗАЩОТО НИТО АВСТРАЛИЯ Е ЧЛЕН НА СЪЮЗА, НИТО ШВЕЙЦАРИЯ НИТО ЮЖНА КОРЕЯ И ТАЙВАН. НО ТАМ НЕЩАТА ВЪРВЯТ ПО-ДОБРЕ В ИКОНОМИЧЕСКИ ПЛАН, СРАВНЯВАЙКИ ПОКАЗАТЕЛИТЕ С ТЕЗИ НА ЕС. А ОБЩОТО МЕЖДУ ЦИТИРАНИТЕ ДЪРЖАВИ E ТОЧНО ТАЗИ - В НИТО ЕДНА ЕВРОПЕЙСКА СТРАНА НЯМА ТОЛКОВА МНОГО СВОБОДА НА ИКОНОМИКАТА, ОТКОЛКОТО В ТЕЗИ ДЪРЖАВИ. МОЖЕ БИ САМО ИРЛАНДИЯ ПРАВИ ИЗКЛЮЧЕНИЕ. ЗАТОВА НЕКА ДА СЕ ЗАМИСЛЯМЕ ПО-ЧЕСТО ТОГАВА, КОГАТО НЯКОЙ НАДИГА ГЛАС, ПРОТИВОПОСТАВЯЙКИ СЕ НА ЦЕНТРАЛИЗИРАНИ РЕШЕНИЯ.

Категория: Политика
Прочетен: 998 Коментари: 2 Гласове: 2
Последна промяна: 05.06.2015 08:39
Интересен въпрос, нали.

Ако направите една анкета на улицата, почти всички ще ви кажат - да, трябва да се спазват законите.

ЗАЩО ТОГАВА НАШИ НАЦИОНАЛНИ ГЕРОИ СА ЕДНИ ПРЕСТЪПНИЦИ НА ЗАКОНИТЕ? НИМА ЛЕВСКИ И БОТЕВ И КАРАДЖАТА СА СПАЗВАЛИ ЗАКОНИТЕ? НИЩО ПОДОБНО. ТЕ СА СТАНАЛИ ИЗВЕСТНИ И СА ГЕРОИ ИМЕННО ЗАРАДИ ТОТАЛНОТО ПОГАЗВАНЕ НА ЗАКОНИТЕ НА ОСМАНСКАТА ИМПЕРИЯ.


Каквито и примери да ми дадете, че видите ли, тези закони не били справедливи, защото угнетявали едни народи и толерирали други народи, няма да свършат работа, защото фактите са си факти - всички наши революционери са погазвали законите и затова са велики.

Какво ще кажат англичаните за такива като Джорд Вашингтон или Томас Пейн? Дали те са спазвали английските закони? Или открито и ясно са се противопоставили на чуждото присъствие.

СПАЗВАНЕТО НА ЗАКОНИТЕ ИМА НЯКАКЪВ СМИСЪЛ, АКО ТЕ ПРОИЗТИЧАТ ОТ НАРОДА И СА РАТИФИЦИРАНИ ОТ НАРОДА. В ПРОТИВЕН СЛУЧАЙ, ЗАЩО ИСКАМЕ ТОЗИ НАРОД ДА СПАЗВА ЗАКОНИ, КОИТО НЕ СА НЕГОВИ, А СА ЗАКОНИ НА ПОЛИТИЦИТЕ И АДМИНИСТРАЦИЯТА?

ТОВА "ПРОИЗТИЧАНЕ" И "РАТИФИКАЦИЯ" МНОГО ЛЕСНО МОГАТ ДА БЪДАТ ОСЪЩЕСТВЕНИ, А ИМЕННО:
  1. АКО НАРОДНИТЕ ПРЕДСТАВИТЕЛИ СА ИЗБИРАНИ СВОБОДНО, БЕЗ ПАРТИЙНИ ЛИСТИ И ПРОИЗТИЧАЩИТЕ ОТ ТОВА ЗАДЪЛЖЕНИЯ СЛЕД ИЗБОРА;
  2. И ВТОРО, АКО ВСЕКИ ЕДИН ЗАКОНОДАТЕЛЕН АКТ ПОДЛЕЖИ НА РАТИФИКАЦИЯ ОТ НАРОДА.
ВСИЧКО ТОВА МОЖЕ ДА СТАНЕ ЕВТИНО И МНОГО БЪРЗО, АКО ИМАМЕ ПРАВО ДА ГЛАСУВАМЕ ПО ЕЛЕКТРОНЕН ПЪТ. АКО ТОВА НАПРАВИМ, НИКОЙ ОТ НАС НЯМА ПРАВО ДА ШИКАЛКАВИ, КОГАТО СТАВА ДУМА ЗА ЗАЧИТАНЕТО НА ЗАКОНА И НЯМА ДА ИМАМЕ НУЖДА ОТ ТОЛКОВА МНОГО ПОЛИЦАИ, СЪДИИ, ПРОКУРОРИ ИЛИ ТАЙНИ ЧЕНГЕТА, КОИТО ДА НИ СТРУВАТ МИЛИАРДИ ЛЕВОВЕ ВСЯКА ГОДИНА, А НИЕ САМИТЕ ЩЕ СМЕ ПОЛИЦАИ, СЪДИИ, ПРОКУРОРИ И ТАЙНИ ЧЕНГЕТА, ЗАЩОТО НИЕ САМИТЕ ЩЕ СМЕ ЗАКОНА. ПРОСТО И ЕВТИНО И ЯСНО КАТО БЯЛ ДЕН. ЩЕ ИМАМЕ ИНТЕРЕС ДА УЧАСТВАМЕ. ТОГАВА ДА ВИДИМ ДАЛИ ЗАКОНИТЕ, КОИТО СЕГА СЕ ОПИТВАТ ДА НИ ПРОБУТАТ ПОЛИТИЦИТЕ, СА НАШИ ЗАКОНИ ИЛИ ТЕХНИ.
Категория: Политика
Прочетен: 459 Коментари: 0 Гласове: 4
Последна промяна: 04.06.2015 13:13
Колко пъти сме чували от министъра на регионалното развитие, че винетките не събирали достатъчно пари за поддържането на пътищата и за нови такива? Много.


Обяснението е, да не се натоварват допълнително гражданите с разходи.

Опитвам се да намеря някави данни от Агенция пътна инфраструктура затова колко такси са събрани от винетки за годината, колко ремонти за колко пари са направени и колко пари са дадени за нови пътища за годината.

Е, не можах да намеря такава информация. Има много други, да не кажа глупости, но най-важните неща, като кой и колко плаща и за какво, такава информация не можах да намеря.
Изморих се да искам информация по официален ред. Знам, че управляващите нарочно не посочват такава информация и в такъв ред, за да не ни стане ясно колко и за какво ни харчат парите.


Има два преки източника за бюджета, които би трябвало да отиват за поддръжка на пътища и строителството на нови.
  1. Пътните такси за ползването на националната пътна мрежа - винетките;
  2. Общински данък за притежаване на МПС.
Има и други източници, които превишават значително сумите по първите два, а това са всички акцизи и данък върху оборота върху стоки и услуги, които пряко или косвено са свързани с автомобилите ни, като се започне от високите такси за регистрация и пререгистрация, годишните технически прегледи, милиардите левове, които постъпват в бюджета от акцизи и ДДС върху горивата, маслата, резервните части и сделките с МПС-та.
Приблизително около 300 милиона лева се събират годишно от винетки.
Приблизително 200 милиона лева трябва да постъпват от данък върху автомобилите
Около 2 милиарда лева постъпват по линията на акцизи и ДДС от продажбата на горива.
Още около 500 милиона лева са всички други приходи, свързани с бизнеса с автомобилите.

Тези 3 милиарда лева са консервативно изчислени и при по-детайлни пресметки може да се установи, че сумата, която държавата акумулира от този бизнес надхвърля и 4 милиарда лева. Само си помислете, ако тези пари отиваха за рехабилитация на пътната мрежа и за строителството на нови пътища в градове, села и между тях, какви пътища трябваше да имаме ние българите? Хубави разбира се. Ако за една магистрала, която минава пре равнинни участъци са необходими около 1,5 милиона евро, това означава, че всяка година трябва да получаваме от държавата по 100 километра магистрален път. Тук изобщо не включвам парите от ЕС, които се получават по конкретни проекти и в които проекти ние участваме само с 20 %. Тогава сметките ще излязат умопомрачителни.
Говоря, ако не сме в ЕС и не разчитаме на външно финансиране за изграждането на пътищата си.

Ако приемем, че вече магистрали не ни са нужни, а трябва да оправим съществуващата пътна мрежа и ако допуснем, че 1 км. път струва около 400 хиляди лева и то да се направи перфекно, то всяка година трябва да очакваме правителстовто да възстанови 10 000 км. пътища. Ами ако е така, след 4 години, всички пътища в България трябва да са асфалтирани!


Основният проблем е социалистическото разбиране за формиране и разходване на обществените средства. Всички пари, вместо да отидат в специални фондове и да се харчат по предназначение, отиват в един кюп и оттам на база на социалистически разбирания се харчат за различни неща. Така с приходите от автомобилите, държавата издържа администрацията, заплаща пенсиите на възрастните хора или заплаща на болниците. И става манджа с грозде. Кой пие, кой поръчва и кой плаща - не се знае. Затова в нито един сайт на държавната администрация, няма да намерите изчерпателна информация какви са източните на финансиране и за какво се харчат парите. Затова и международните рейтингови централи определят начина на формиране и разходване на обществените средства като НЕПРОЗРАЧЕН.

Да допуснем, че половината от парите отиват за магистрали, а другата половина за рехабилитация на останалите съществуващи пътища. Излиза, че всяка година трябва да имаме по 50 километра магистрала.
Категория: Политика
Прочетен: 435 Коментари: 0 Гласове: 1
Много може да се пише и говори за пътищата на България.


Първо искам да спомена за нещо, което не съм срещнал в други публикации. ЗА ВРЪЗКАТА МЕЖДУ ЛОШИТЕ ПЪТИЩА В СТРАНАТА И ПСИХОФИЗИЧЕСКОТО И ИКОНОМИЧЕСКОТО СЪСТОЯНИЕ НА БЪЛГАРИНА.

Не е приятно да се "натресеш" в някоя дупка, пътувайки с колата си нали? Случвало се е на всеки, да не кажа постоянно. Колкото и да се стараеш, влизаш вътре като стой та гледай. Просто защото са толкова много, че няма как статистически да ги избегнеш.

Познавам хора, които наистина изпитват удоволствие от карането на кола по паваж и то с много пропаднали участъци по него или по лоши пътища с изронен асфалт, а защо не и по коларски пътища. Доставя им приятно удоволствие, особено ако някой смотаняк се наеме да плати сметката /ако колата е служебна/.
Но повечето хора харесват добре построените и поддържани пътища, като се притесняват от лошите участъци. Това е нормално поведение.

Вчера навъртях повече от 1000 километра. Пътувах и по части от магистрали и по първокласна републиканска мрежа и по така наречените второ и третокласни пътища. В края на пътуването се чувствах като парцал, а се имам като здрав и устойчив индивид на натоварване. То не бяха дупки, то не бяха проблеми, то не беше чудо. От толкова подскачания и друсания в главата ми се "формира" айрян. Имаше участъци от пътя, които могат да бъдат определени като "стъкло" и много, които могат да бъдат охарактеризирани като "жив зян".
Всички знаят, че тези сътресения ни се отразяват и ментално и финансово. В това няма никакъв спор. Няма как при толкова вибрации, при това с финансово измерение в наш ущърб, да останем спокойни и уравновесени. Понякога съчувствам на таксиджиите, които няма как постоянно да избират главните пътища за придвижване и трябва да закарат клиентите до адрес. И разбирам интелектуалните им несъвършенства, "натрупани" от толкова много сътресения.


Нека първо да говорим за пътя от София до Варна. Магистрала Хемус. Горката стана за ремонт още преди да бъде отворена. Вярно е, че много години минаха от построяването на съоръженията, чрез които магистралата прихвърля Стара планина, но също така е вярно, че през последните 30 години не се прави нищо за тяхното поддържане. Следствие на което мостовете  плачат за ремонт. Така правим ние, българите, че оставяме нещата да се съсипят и след това тичаме да ремонтираме. Виадуктите към Ботевград са пресен пример затова.

Да не говоря за настилката. На всички ни е известно, че качеството на строителството в България не е на ниво. Има наистина качествени участъци от пътищата, които само доказват, че ако се строи съгласно процедурите и има надежден контрол, пътищата могат да издържат и 15 и 20 години, без съществени забележки за тяхното състояние, независимо от това, че по тях минават тежки камиони. пътят от Гюешево до Кюстендил е пример затова. Като изключим пропаданията, които са налични на две места и то локализирани в малко квадратни метра настилка, останалият път е в отлично състояние, пак казвам, независимо от терора на тировете там. Значи можело да се прави и качествен път. Не знам точко кога е направен, но когато за пръв път минах по него преди около 13 години беше вече направен. Оттогава всичко е наред с него. На ден по този път минават стотици тирове.

Вчера констатирах много лош участък на пътя, който продължи около 40 километра, от Бяла до Попово.

Дефилето над Търговище, в посока София е затворено за ремонт. Отклонението е отвратително и не го препоръчвам на никой от вас. Ако идвате от Варна, по-добре е на колелото на околовръстното на Търговище да хванете пътя за Попово и оттам за Омуртаг. Ще си спестите много главоболия и лош участък на пътя, съчетан с много стръмни терени за изкачване и спускане. Цяло приключение си е.


Пътят от Севлиево до Ловеч е добър, ако искате да тествате окачването на колата си или по-лошо, ако искате да го счупите. Ако не успеете, със сигурност ще ви се изправят косите по завоите. Ловеч е толкова скапан град от гледна точка на пътна инфраструктура и обозначителни табели.  Пътят за Плевен също е отвратителен.

Инфраструктурата на северната част на Плевен също е в критично състояние.
Категория: Политика
Прочетен: 241 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 06.06.2015 09:21
Без спор, нещото, което липсва на политическата система на България е участието на Суверена при вземането на важните решения. Историята казва, че страната винаги се е управлявала недемократично. Управлявала се е от върхушка, която е вземала решенията сама. Някакви прояви на демократичност спохождат нашият политически живот по веднъж на няколко десетилетия, но те са толкова манипулирани и нагласени, че може да се каже, че наистина те са "прояви" и не може да става дума за демокрация.



Какво представляват законите на страната. ТОВА СА УГОДНИ НА УПРАВЛЯВАЩИТЕ ТЕКСТОВЕ, КОИТО НИКОГА НЕ СА БИЛИ ПОТВЪРЖДАВАНИ ИЛИ УТВЪРЖДАВАНИ ОТ СУВЕРЕНА.

И сега какво става? Въпреки положителността на идеята, в България да има по-често допитвания до народа, законите са така направени, че е ялова още от самото начало. Особено през последните години, при масовото обезлюдяване на страната ни, това още повече се засилва.

Съгласно законодателството, за да се приеме, че един референдум е успешен, а още повече, че волята на народа се зачита, трябва да бъдат изпълнени две важни условия:
  1. Първото е, гласувалите да не са по-малко от тези, които са гласували на последните парламентарни избори;
  2. Второто е, поне половината от участниците плюс 1, трябва да са се произнесли в полза или против предлаганите промени.

Всички виждате, че така няма да я докараме доникъде. На референдум не може да се съберат толкова много избиратели, колкото на парламентарни избори. По време на тези избори, партиите така мобилизират своите агенти, че активността винаги ще бъде повече, отколкото на който и да е референдум. ПАРТИИТЕ НЯМАТ СМЕТКА ОТ РЕФЕРЕНДУМИ, ЗАЩОТО ТАКА ИМ СЕ ОТНЕМА ПРАВОТО ДА ВЗЕМАТ ТЕ РЕШЕНИЯТА ЗА УПРАВЛЕНИЕТО НА ДЪРЖАВАТА И ТОВА ПРАВО СЕ ПРЕХВЪРЛЯ НА СУВЕРЕНА. ТЕ НИЩО НЕ ПЕЧЕЛЯТ ОТ ТОВА ЗАНЯТИЯ, А МОЖЕ И ДА ЗАГУБЯТ, АКО РЕЗУЛТАТИТЕ ОТ РЕФЕРЕНДУМА ЩЕ ГИ НАКАРАТ ДА ПРЕОСМИСЛЯТ СВОЯТА ПОЛИТИКА И ДА Я СЪОБРАЗЯТ С МНЕНИЕТО НА МНОЗИНСТВОТО ИЗБИРАТЕЛИ. ТОЧНО ТОВА Е ПРИЧИНАТА, ПАРТИИТЕ ДА НЕ СИ ДАВАТ ЗОР, КОГАТО СТАВА ДУМА ЗА РЕФЕРЕНДУМИ.


И именно заради тези причини, предстоящият референдум, иницииран от президента, няма да успее. За жалост разбира се, защото поне третото предложение, да можем да гласуваме дистанционно е огромен напредък в развитието на демокрацията, ако стане разбира се. Но преди малко пък казах, че това е абсурдно, имайки предвид ограниченията на закона за допитванията до народа. Така че, надежда всяка оставете. Време е отново да препрочетем Данте и онова, което е записано на входа на ада, наречен България.


Категория: Политика
Прочетен: 268 Коментари: 0 Гласове: 0
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3195647
Постинги: 6870
Коментари: 4296
Гласове: 2398
Архив
Календар
«  Юни, 2015  >>
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930