Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Моят блог в Blog.bg
Автор: kolevdobri Категория: Политика
Прочетен: 3226450 Постинги: 6933 Коментари: 4323
Постинги в блога от Юли, 2018 г.
2  >  >>
 https://offnews.bg/dw/stranata-v-koiato-veche-vsichki-sa-milioneri-685138.html

"Правителството национализира фирмите за кафе и сега ние нямаме кафе".

"Правителството национализира захарните фабрики и сега нямаме захар.

Социализъм в действие. Венецуела.
Категория: Политика
Прочетен: 169 Коментари: 0 Гласове: 0
 http://www.168chasa.bg/article/6985968


Категория: Политика
Прочетен: 216 Коментари: 0 Гласове: 0
 https://www.24chasa.bg/novini/article/6988460

Примерът с Венецуела и Хонг Конг. В първата страна, бензинът струва 1 цент и страната на практика е фалирала, а в Хонг Конг бензинът е 2,1 долара за литър и градът е по-богат от САЩ, на база средни стойности на БВП на глава от населението.

Затова, никога не бива да допускаме у нас да се продава евтин бензин. То сега и куцо и кьораво и сакато се е качило в кола, пък какво остава бензинът да стане още по-евтин. Даже и циганите, които получават само социални помощи и нямат работа, немалка част от тях имат коли. Разбрахте принципът нали - колкото е по-скъпо, толкова е по-хубаво. А иначе как да си обясним факта, че в България има повече леки коли на глава от населението, отколкото в една от най-богатите страни в света - Дания? Значи най-бедната страна в ЕС може да си позволи такова струпване на автомобили и такова харчене по тях, а датчаните не могат да си го позволят. Нещо гнило има или в Дания или в България. Вие преценете.
Категория: Политика
Прочетен: 183 Коментари: 0 Гласове: 0
 https://offnews.bg/obshtestvo/protest-s-dreskod-cherna-teniska-pred-parlamenta-dnes-685290.html

Протестите обикновено са за пари. Когато обществото дава пари на някого, то трябва да има яснота, какъв е проблема и защо се е стигнало до там, че определен индивид да е инвалидизиран. Има различни причини и те трябва да са наясно за всеки един човек:
  1. Инвалидизиране заради лекарски грешки. Трябва точна и ясно да се знае, какви са тези лекарски грешки, от кого да допуснати и дали е потърсена отговорност от лекаря или лекарите, които са допуснали тези грешки, следствие на които се е стигнало до процес на инвалидизация;
  2. Инвалидизиране, заради трудови злополуки. Тук ясно и категорично трябва да се знае, защо е настъпила инвалидността - дали заради неспазване на правилата на труд и безопасност или заради други причини. Не е логично, двата случая да се третират по един и същи параграф. Ако има явно нарушение на трудовите правила от страна на работника или служителя, тази инвалидност не може да се третира по един и същи начин с инвалидност, настъпила следствие на спазване на тези правила;
  3. Инвалидизиране, заради несъвпадение на кръвни групи и резус фактор. Трябва да се знае кой носи отговорността при това положение. Аз познавам такива хора, които са направили деца, въпреки предупрежденията на лекарите, че е възможно да им се роди дете с проблеми. Те сами са направили пред мен тези признания. Но въпреки това не са се съобразили с тези препоръки. Кой носи тогава отговорността;
  4. Инвалидизиране, следствие на катастрофи по пътищата. Ясно трябва да се каже, че обществената система не може да бъде натоварена с плащания за тези инвалидизации, защото би трябвало те да се покриват от застраховките "гражданска отговорност", застраховка на места в автомобилите или други такива. Ако парите не достигат, редно е да се администрира по-добре този процес или да се увеличат застрахователните вноски и да се въведе диференцирано плащане на застраховки, както е във Великобритания например. Именно заради тях, тази страна има най-малко загинали и увредени на пътя хора, изчислени на база на 100 000 души население.
  5. Инвалидизиране, следствие на умишлени или неумишлени действия на трети лица. Тук системата също не трябва да бъде натоварвана с плащания. Който е причинил тези увреждания, трябва да си плаща цял живот за простотиите, които е натворил.

Има и други причини за инвалидизиране. Някой решил да се прави на герой, да покорява върхове или да прави някакви други простотии, следствие на което е получил увреждания. Как обществото да процедира в този случай? 


Разбирам, че повечето българи сме негативно настроени срещу държавните институции. И имаме право. Те не работят ефективно, а в повечето случаи работят по пожарникарски...Получи се някакъв проблем и бащицата даде някакви пари от бюджета и се закърпи положението някак си. Това обаче не е решение. Така справедливост в обществото не се прави. А без справедливост, нито един отрасъл, нито една дейност, нито една сфера на това общество НЕ МОЖЕ ДА СЪЩЕСТВУВА И ДА БЪДЕ ЕФЕКТИВНА И РАЦИОНАЛНА.

Категория: Политика
Прочетен: 170 Коментари: 0 Гласове: 0
 Какви бяха целите на България?

Накратко, да помогне на други нещастници като нас, да станат членове на Съюза. Защо, никой не можа да даде смислен отговор.

ОСНОВНА ЗАДАЧА НА ЕВРОПРЕДСЕДАТЕЛСТВО НА БЪЛГАРИЯ ТРЯБВАШЕ ДА БЪДЕ - СВОБОДА НА ИКОНОМИКАТА. ЕВРОПЕЙСКАТА ИКОНОМИКА НЕ Е СВОБОДНА. ТЯ Е ПАРАЛИЗИРАНА ОТ КОМУНИСТИТЕ И СОЦИАЛИСТИТЕ, КОИТО ПРЕРАЗПРЕДЕЛЯТ СТОТИЦИ МИЛИАРДИ  ЕВРО ЗА СЪМНИТЕЛНИ ПРОЕКТИ И КОИТО ДЕФОРМИРАТ МИСЛЕНЕТО НА ЦЕЛИ ПОКОЛЕНИЯ ЕВРОПЕЙЦИ, С ТЪПИТЕ СИ СОЦИАЛИСТИЧЕСКИ ВИЖДАНИЯ, ДУБЛИРАЩИ В ЗНАЧИТЕЛНА СТЕПЕН ТОВА, КОЕТО БЕШЕ СИВ, ПО ВРЕМЕТО НА СОЦИАЛИЗМА В ИЗТОЧНА ЕВРОПА.

АКО БОГАТСТВОТО Е НЕЩО, КЪМ КОЕТО ЦЕЛОКУПНИЯ БЪЛГАРСКИ НАРОД СЕ СТРЕМИ, НЕ Е ВСЕ ЕДНО КАК ЩЕ СТИГНЕМ ДО НЕГО. НА САМИЯТ НАРОД ИЗОБЩО ВСЪЩНОСТ НЕ МУ ПУКА. ВАЖНОТО Е ДА ГЕПЕ ПАРАТА. ЩЕ УСВОЯВА ЕВРОПЕЙСКИ ПАРИ, ЩЕ КРАДЕ ОФИЦИАЛНО И ЩЕ СЕ РАДВА НА ЖИВОТА, ДОКОЛКОТО ТОВА, КОЕТО ЖИВЕЕ Е ЖИВОТ. МИЛИОНИ, ДЕСЕТКИ МИЛИОНИ, СТОТИЦИ МИЛИОНИ ЧАКАТ НА БЮДЖЕТА. ЧАКАТ КАТО ГАРДЖЕТА, С ОТВОРЕНИ ЧОВКИ, НЯКОЙ ДА ИМ ДАДЕ НЕЩО НА ГОТОВО. В СЪЩОТО ВРЕМЕ, В ЕВРОПА ВЕЧЕ НЯМА КОЙ ДА РАБОТИ. ИДЕТЕ ВЪВ ФРАНЦИЯ - РАБОТЯТ ЧЕРНИТЕ - АРГАТУВАТ ОТ ЧИСТЕНЕТО НА БОКЛУКА, ДО ЧИСТЕНЕТО ПО ДОМОВЕ, ОФИСИ, ЧИСТЕНЕТО НА ОБЩЕСТВЕНИТЕ ТОАЛЕТНИ И РАБОТЕНЕТО В СКЛАДОВЕ, МАГАЗИНИ И ДРУГИ ЗАВЕДЕНИЯ. В ГЕРМАНИЯ МЛАДИТЕ ХОРА НЕ ИСКАЛИ ДА УЧАТ ПРОГРАМИРАНЕ, ЗАЩОТО БИЛО ТРУДНО. ПРОБЛЕМЪТ С РАБОТНАТА РЪКА В ИЗТОЧНИТЕ ЧАСТИ НА ЕВРОПА Е КРИТИЧЕН. В СЪЩОТО ТОВА ВРЕМЕ, ИНСТИТУЦИИТЕ НА ЕВРОПА ХАРЧАТ МИЛИАРДИ ЗА ИЗМИСЛЕНИ И НИЩО НЕ ЗНАЧЕЩИ ПРОГРАМИ И ПРОГРАМКИ, ЗАБРАВЯЙКИ ОСНОВНОТО ПРАВИЛО В ИКОНОМИКАТА - НИЩО НЕ Е ПО-ДОБРО ОТ ПАЗАР.А. А БЮРОКРАТИТЕ ПРОДЪЛЖАВАТ ДА НИ ПРОБУТВАТ СВОИТЕ ПЛАНОВЕ И ПРОГРАМКИ, НАПИСАНИ ОТ ЧИНОВНИЦИ, ЗА ДА СИ ОПРАВДАЯТ ЗАПЛАТИТЕ. И СЛЕД ТОВА СЕ ЧУДИМ, КАК ИЗТОЧНА АЗИЯ НАДМИНА ЕВРОПА ПО РАСТЕЖ И ИНОВАЦИИ. АМИ ТАКА СТАВАТ РАБОТИТЕ - С ПОВЕЧЕ РАБОТА И ПО-МАЛКО ЧИНОВНИЦИ.

ВСЪЩНОСТ, КАЖЕТЕ МИ КАКВО СПЕЧЕЛИ БЪЛГАРИЯ ОТ ТОВА ЕВРОПРЕДСЕДАТЕЛСТВО? - НИЩО.

ВСЪЩНОСТ, КАКВО СПЕЧЕЛИ ЕВРОПА, ОТ ТОВА, ЧЕ БЪЛГАРИЯ ПРЕДСЕДАТЕЛСТВАШЕ ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ? - НИЩО. ЧУВАМЕ САМО ОБЩИ ПРИКАЗКИ. ДА, ЕВРОПЕЙСКИТЕ ЧИНОВНИЦИ ОСТАНАХА ДОВОЛНИ. ДОЙДОХА ТУК, ПОПРИКАЗВАХА ПРАЗНИ ПРИКАЗКИ, ХАПНАХА ХУБАВА И ЕВТИНА ХРАНА, ПИЙНАХА ХУЛАВИ И ЕВТИНИ ПИТИЕТА, ЕБНАХА ХУБАВИ И ЕВТИНИ ЖЕНИ!!! КАКВО ДРУГО МУ ТРЯБВА НА ЧОВЕКА. НА ЧИНОВНИКА. НА ЕВРОЧОВЕКА И НА ЕВРОЧИНОВНИКА. ЗАГУБИ СЕ ПРЕДСТАВАТА НИ ЗА ЕФЕКТИВНОСТ. ОБЩИТЕ ПРИКАЗКИ НАДДЕЛЯХА. НИЩО КОНКРЕТНО. БЪЛГАРИЯ СИ ОСТАНА СЪЩАТА НЕСВОБОДНА СТРАНА, УПРАВЛЯВАНА ОТ МАФИЯТА. ПАК НЯМАМЕ СВОБОДЕН ПАЗАР И ПАК НЕ СЕ ЗНАЕ КОЙ ПИЕ И КОЙ ПЛАЩА СМЕТКАТА. ВСЪЩНОСТ ЗНАЕМ КОЙ ПИЕ И ЗНАЕМ КОЙ ПЛАЩА. НО КАКВО ОТ ТОВА...
Категория: Политика
Прочетен: 316 Коментари: 1 Гласове: 0
 https://www.mediapool.bg/shtrabag-i-gbs-shte-stroyat-skorostniya-pat-do-kalotina-news282053.html

Това е един от примерите за нескопосано и неоправдано икономическо решение.

Само си помислете - целият трафик от границата до Драгоман са автомобили, които вече са преминали границата и се насочват към София. Това са чужди автомобили, които са в повече само в летния период - месеците юли и август. Да направиш магестрала заради трафика през летните месеци е изхвърляне, типично за нас, българите. Много ми напомня за строителството на стадиони в селата, които след това сами виждаме, че даже и няма магарета, които да вържем там да пасат трева, камо ли и някой да играе футбол на тях. 

Когато даваме за пример Сърбия, нека да напомним, че освен международния трафик, сръбската магистрала обслужва и вътрешен транспорт - Димитровград, Пирот и селата наоколо са пълни с хора, за разлика от българските села. На практика, от границата със Сърбия, до Драгоман, няма НИТО ЕДНО БЪЛГАРСКО СЕЛО. Ако нашите управници разсъждаваха трезво и икономично, можеха да искат да се разшири пътя от Сливница до Драгоман и да се направи отсечка от Божурище, което да отведе трафика към Северната дъга на София в посока Черно море и Турция. Нищо друго. Не са необходими никакви 282 милиона лева. Пътувайте по този път и ще разберете какво ви казвам. Ако искаме да облекчим трафика, ТО ТРЯБВА ДА ПОДОБРИМ РАБОТАТА НА ГРАНИЧНИТЕ ПУНКТОВЕ, ЗА ДА НЕ СЕ ЗАДЪРЖАТ ХОРАТА ТАМ. КАКВА Е ЛОГИКАТА ДА ИМ ОСИГУРИМ БЪРЗО ПРИДВИЖВАНЕ ДО ГРАНИЦАТА, СЛЕД КАТО ТАМ ГИ ПРИНУЖДАВАМЕ ДА ЧАКАТ ОТ ПОЛОВИН ЧАС ДО ЧАС, ЗА ДА ПРЕМИНАТ!!! ЗАЩО СА ИМ МАГИСТРАЛИ, СЛЕД КАТО ТЕ ЩЕ ИЗГУБЯТ ВСИЧКИТЕ ПРЕДИМСТВА ЗА ПРЕДВИЖВАНЕ ПО МАГИСТРАЛИТЕ, ЗАРАДИ ТЪПИТЕ АДМИНИСТРАТИВНИ НЕУРЕДИЦИ НА БЪЛГАРСКАТА ГРАНИЦА!!!
Вместо да осигурим нормален път между Варна и Бургас, българските политици ни хвърлят парите за път, който по натовареност не може да се сравни с никой път, който свързва които да са областни центрове в страната. Да не говорим за натовареността на пътя Пловдив - Карлово, който свързва Пловдив с един 20 хиляден град и който е много по натоварен, отколкото пътя от или за сръбската граница. Ама това е. Политика.
Категория: Политика
Прочетен: 209 Коментари: 0 Гласове: 0
Последна промяна: 29.07.2018 23:15
 https://www.mediapool.bg/nai-evtinata-noshtuvka-v-darzhavna-baza-5-lv-na-chovek-news282038.html

Какво е това нещо - 5 лева за нощувка? Какво е това нещо 7,50лв. за нощувка и то на морето? Аман от привилегии, аман от субсидии, аман от преразпределителни процеси, аман от кражби, долни и гадни, на които са способни само чиновниците.

Как да си разтълкуваме тази информация - 83% от 115 държавни бази, ГЕНЕРИРАТ ЗАГУБА!!! И някой трябва да им плати сметката. От една страна, там "почиват" чиновници, които всички знаем, че не са се изтрепали от работа, а от друга страна, данъкоплатците плащат почивката на същите тези чиновници, които пък им пречат да работят и изобщо им правят живота черен. Парадокс, нали?

Привилегии. Колко сладко нещо е привилегията. Сладко и неприродно. Неприродно, като българската икономика. Неприродно като българският политически живот! Неприродно...Ама сладко дявол да го вземе. Като кафето през работно време. 

Между другото, днес минах покрай една баничарница, която се намира между Централна автогара в София и Централна железопътна гара. Видях надпис с големи букви:ТЪРСИМ ПРОДАВАЧКА. Вечерта говорих със собственик на баничарница в южните райони в София. Каза ми, че търси продавачка и не може да намери. Пуска обяви, но никой не се обажда. Дори казва, не се обаждат барем да питат за какви пари става дума и за каква работа става дума. Просто никой не се обажда. Кравеферма, построена за 2 милиона лева. Всичко механизирано, но все пак трябва и човешка намеса. Собственикът е принуден да обяви 3000 лева за работник в кравефермата и няма мераклии. Просто няма. Аз също пускам обяви за работници - няма. Или ако има, тези хора не стават за работа.

А чиновниците почиват за 5 лева на месец и така са направили работата, че ние, които се чудим как да скалъпим месеца, трябва да им платим разликата до реалната цена. Тази вечер говорих и с роднина на жена ми. Каза ми, че около 1 часа заминава за борсата за зеленчуци, някъде до южната граница, товари стока там, разтоварва една част в София, а другата е за сергия на пазара в голям областен град в Северна България. И трябва да е там най-късно до обяд. Този човек е едновременно и шофьор и закупчик и товарач и продавач на сергия. За него няма синдикати, миндикати и разни други там нещастници. Бачка яко. За да издържа една тумба чиновници и социални тарикати...За да издържа хората с привилегии. Защото за него единствената привилегия е да тръгне в 1 часа след полунощ към бортата за зеленчуци.

Каква тъжна и несправедлива картина сме направили ние в България. В какъв филм живеем! Колко пиявици имаме по телата си, които НЯМАМЕ ПРАВО ДА ОСТЪРЖЕМ И ДА ИЗХВЪРЛИМ. ИМАМЕ ПРАВО ДА ТЪРПИМ - ПРИВИЛЕГИИТЕ ИМ...
Категория: Политика
Прочетен: 212 Коментари: 0 Гласове: 0
 Днес бях на кръщене. В една църква в околностите на София. Няма да коментирам факта, че детето, което кръщаваха, през цялото време показваше, че това, което правят с него роднините му и попа, НИКАК НЕ МУ ХАРЕСВАШЕ. Но въпреки това, някаква невидима сила караше тези хора да правят това, въпреки, че тяхното дете беше против този ритуал. За мен беше някакво издевателство и аз излязох навън, на чист въздух. А навън каква опияняваща природа. Цветя, дървета, напоени с влага. Дъжд вали и то хладен дъжд, в края на месец юли. Какво повече може да желае един човек?


Но пусто му любопитство, не ми дава мира. Влязох пак в църквата и какво да видя - огромен олтар, върху който е изобразен символ - двуглав орел  с царска корона. Отдолу - още два такива символа. Започнах да питам наоколо хората, знаят ли какво означават тези символи. Те ме гледаха като извънземен. Не знаеха разбира се и много много не им пукаше какво означават те.

Тогава питах един служител на църквата - явно че не попаднах на правилния човек. Беше объркан и нищо не разбираше от църковни дела. Пееше и пригласяше на попа по време на кръщенията.

Като не получих отговор, потърсих някакъв свещеник, когото да попитам. Попаднах на един и му зададох въпроза за тези символи. Такова нелепо и объркващо обяснение ми даде, че чак и той самият не си вярваше на себе си.

Пак да ви го кажа - двуглав орел, с царска корона на главата в българска църква. Досетихте ли се?
Категория: Политика
Прочетен: 680 Коментари: 0 Гласове: 1
 http://news.bnt.bg/bg/a/gotovnost-za-debat-po-finansiraneto-na-bnt-i-bnr

Какъв дебат г-н Министър? Сядаме на компютрите и гласуваме. Ние, избирателите трябва да вземем решение.


Какво да бъде решението ли? Аз съм за това, всеки да си плаща сметката. Ако обществото реши, че има нужда от тези поръчкови, казионни и подкрепящите правителствата и властта медии, нека да гласува те да продължат да бъдат на държавната ясла. Но най-добре можем да видим кой ще гласува за такава политика, АКО НАКАРАШ СЪЩИТЕ ТЕЗИ ХОРА, ТЕ ДА ПЛАТЯТ ВЪПРОСНИТЕ 120 МИЛИОНА ЛЕВА. ТОГАВА ЩЕ ЗАПЕЯТ ДРУГА ПЕСЕН.


ПОЛИТИКАТА НА ФИНАНСИРАНЕ НА ДЕЙНОСТИ ОТ СТРАНА НА БЮДЖЕТА ТРЯБВА ДА БЪДЕ ТАКАВА, ЧЕ ПАРИ ДА СЕ ДАВАТ САМО ЗА ОГРАНИЧЕНА АДМИНИСТРАЦИЯ И ЗА ПОДПОМАГАНЕ НА ХОРА, КОИТО Е ДОКАЗАНО, ЧЕ НЕ МОГАТ ДА СЕ ГРИЖАТ САМИ ЗА СЕБЕ СИ - ДЕЦА, ДО НАВЪРШВАНЕ НА ПЪЛНОЛЕТИЕ, СТАРИ, НЕМОЩНИ ХОРА, ЛУДИ И ОСВИДЕТЕЛСТВАНИ ЛИЦА.

ЗА ВСИЧКИ ДРУГИ, НЕКА ПАЗАРЪТ НА ТРУДА ДА ОПРЕДЕЛИ КОЙ ЗА КАКВО СТАВА. АЗ СЪМ НА ПАЗАРА НА ТРУДА. ЗАЩО ТЕЗИ, КОИТО РАБОТЯТ В БНТ ИЛИ БНР НЕ СА НАПАЗАРА НА ТРУДА? ЗАЩО ТЕ СА ПРИВИЛЕГИРОВАНИ? БОГОВЕ ЛИ СА ИЛИ КАКВО, ЧЕ НЯКОЙ ТРЯБВА ДА СЕ ГРИЖИ ЗА ТЯХ? ДА НЕ СА БОЛНИ, ЛУДИ, ДЕЦА ИЛИ СТАРИ ХОРА, КОИТО НЕ МОГАТ ДА СЕ ГРИЖАТ ЗА СЕБЕ СИ?

ТА ГОСПОДИН МИНИСТЪР, НЕ Е ВРЕМЕ ЗА ДЕБАТ. ВРЕМЕ Е БНТ И БНР ДА СЕ ПРОДАДАТ И ДА СЕ ВЗЕМАТ ЕДНИ 500 МИЛИОНА В КЕШ МИНИМУМ, КОИТО ДА СЕ ИЗПОЛЗВАТ ЗА ДЕЦАТА И ВЪЗРАСТНИТЕ ХОРА. ТАКА ЩЕ СПЕСТИМ И ОНЕЗИ 120 МИЛИОНА, КОИТО БЮДЖЕТЪТ ДАВА ВСЯКА ГОДИНА НА ТЕЗИ ПОДЛОГИ НА ВЛАСТТА.
Категория: Политика
Прочетен: 193 Коментари: 0 Гласове: 0
 Това вече го преживяхме. Централизирана политическа и икономическа система, водеща роля на държавата и намеса в частноправните отношения, грубо икономическо вмешателство в системата на пазарните механизми чрез открито субсидиране на цели отрасли. Харчене на стотици милиарди левове от парите на данъкоплатците, в полза на частни проекти на фирми и физически лица. Социализъм в действие. КАКВА ИКОНОМИКА ТОГАВА ОЧАКВАМЕ ДА ИМАМЕ. МИЖАВА ИКОНОМИКА. ИКОНОМИКА, КОЯТО ДОСТИГА ОКОЛО 2,3% РЪСТ, ВЪПРЕКИ УСИЛИЯТА НА ПРАВИТЕЛСТВОТО. СОЦИАЛИЗЪМ. ТОВА Е ЕВРОПА. В ПУБЛИЧНОТО ПРОСТРАНСТВО ПОСТОЯННО СЕ НОСЯТ НЯКАКВИ КОМУНИСТИЧЕСКИ ПРИЗИВИ ЗА БАЗИСЕН ДОХОД, КОЙТО ХРАНТУТНИЦИТЕ ДА ПОЛУЧАВАТ ЗА СМЕТКА НА ПАРИТЕ НА ДАНЪКОПЛАТЦИТЕ. ЗНАЕТЕ ЛИ КОЯ Е ОСНОВНАТА ТЕМА НА РАЗГОВОР В РАБОТНО ВРЕМЕ МЕЖДУ РАБОТНИЦИТЕ И СЛУЖИТЕЛИТЕ? В КРАТКОСРОЧЕН ПЛАН, КАК ЩЕ СЕ НАПИЯТ В ПЕТЪК И СЪБОТА ВЕЧЕРТА ИЛИ КЪДЕ ЩЕ ХОДЯТ НА ПОЧИВКА. АКО РАЗБИРА СЕ В ТОВА ВРЕМЕ НЕ СА БОЛНИ. ПРЕВЪРНАЛИ СМЕ СЕ В РИМСКИ ПАТРИЦИИ - ДЕБЕЛИ, СТРАХЛИВИ И С ГОЛЕМИ ПРЕТЕНЦИИ. А ХУНИТЕ ИДВАТ. ТЕ НЕ ПИТАТ ИСКАМЕ ЛИ ГИ ИЛИ НЕ. ТЕ СА КАТО СКАКАЛЦИТЕ ОТ АФРИКА. НЕИЗТРЕБИМИ СА. И ДОКАТО НАШИТЕ ПОЛИТИЦИ СИ ИГРАЯТ НА ИЗМИСЛЕН СОЦИАЛИЗЪМ, ЦЯЛОТО НИ ЕВРОПЕЙСКО ПРОСТРАНСТВО СЕ РАЗКАПВА ОТ ТУНЕЯДСТВО, МЪРЗЕЛ И ТАРИКАТЩИНА. ПРАВОТО ДА НЕ РАБОТИМ СЪЩО БИЛО ПРАВО. И МНОЗИНА СЕ ВЪЗПОЛЗВАТ ОТ НЕГО. КОЙ ЩЕ ГИ ИЗДЪРЖА ЛИ? ПРИ СОЦИАЛИЗМА БАЛАМИ ИМА КОЛКОТО СИ ИСКАШ. ВСЕ ЩЕ СЕ НАМЕРИ НЯКОЙ БОЛЕН, КОЙТО ДА НОСИ ЗДРАВИТЕ НА ГЪРБА СИ. ПОЗНАТА ИСТОРИЯ. НЯМА И КЪДЕ ДА ОТИДЕШ - В ЕДНАТА ЧАСТ НА СВЕТА - ПЪЛНА МИЗЕРИЯ, А В ДРУГАТА - СОЦИАЛИЗЪМ.
Категория: Политика
Прочетен: 175 Коментари: 0 Гласове: -1
Последна промяна: 26.07.2018 14:11
 https://www.bgonair.bg/bulgaria/2018-07-21/otkrivat-oshte-edna-arena-sega-v-shumen

Така се произвежда перде кириз народ. Което означава "зрители". На гол гъз - чифте пищови. 

Властта много добре знае - ЗРИТЕЛИТЕ СА БЕЗОПАСНА ИГЛА. УЧАСТНИЦИТЕ СА ОПАСНИ. ЗАТОВА - СЪЗДАВАЙТЕ ЗРИТЕЛИ. 

Категория: Политика
Прочетен: 270 Коментари: 1 Гласове: 1
 Крайно време е да се престане с това финансиране на БДЖ, за сметка на данъкоплатците.
Крайно време е политиката да се подчини на икономиката, а не обратното, както е сега, икономиката да е подчинена на политиката. Това второто твърдение е особено значимо за социализма - тогава икономиката беше подчинена на политиката. 

Крайно време е политиците да си изберат друга касичка, от която да крадат, вместо БДЖ.

Крайно време е всички да разберем, че ж.п. транспортът е по-бърз и по-удобен от шосейния транспорт и това естествено води до заключението, че той е и ПО-СКЪП.


Крайно време е да се освободим от левите си разбирания в икономиката и да спрем да мислим затова, как щели да се придвижват бедните. Ами като са бедни, да си стоят в къщи. Няма да спре икономическия прогрес я, защото те нямало да могат да пътуват с ж.п. транспорта!

Идете в Испания и вижте какво означава ж.п. транспорт. Идете в Китай и вижте за какво става дума. Влаковете се движат с 250км/час в тунели и са свръхконкурентни на пазара. И СА СКЪПИ. МНОГО СКЪПИ, СПОРЕД НАШИТЕ ПРЕДСТАВИ.

И КОЛКО ПЪТИ ДА ПОВТАРЯМ - АКО ПАЗАРЪТ СЕ ДЕФОРМИРА, С ЦЕЛ ВСЕКИ ДА ПОЛУЧИ ДОСТЪП ДО ОПРЕДЕЛЕНА УСЛУГА, В КРАЯ НА КРАИЩАТА НИТО УСЛУГАТА Е УСЛУГА, НИТО ДОСТЪПЪТ Е ДОСТЪП.

ВСЯКО НЕЩО В ТОЗИ МАТЕРИАЛЕН СВЯТ СТРУВА ПАРИ И ЩЕ ТРЯБВА НЯКОЙ ДА ПЛАТИ НА ТОЗИ, КОЙТО ПРЕДЛАГА ТАЗИ УСЛУГА. ТУК НЯМА И НЕ МОЖЕ ДА ИМА ПОЛИТИКА. ПОЛИТИКАТА СЕ НАМЕСВА ТАМ, КЪДЕТО ПРЕДВАРИТЕЛНО СЕ ЗНАЕ, ЧЕ ВСИЧКО СЕ ПРАВИ В ИМЕТО НА КРАДЕНЕТО, А НЕ В ИМЕТО НА ПРЕДЛАГАНЕТО НА ДОБРА УСЛУГА.

Съществуването на БДЖ в тази страна е преливане от пусно в празно. Това е насилие от страна на административната машина, упражнено спрямо данъкоплатците, да финансират законната кражба, наречена субсидиран ж.п. транспорт. Дори се стига до такива открито комунистически разбирания за икономиката, да отдадеш летище София на концесия и с получените пари да покриваш дълговете на БДЖ. Политиците отново и отново се вживяват в ролята на истина от последна инстанция и модифицират пазара, ако на това можете да му кажете пазар.

Резултатът е болка за обществото - физическа и духовна болка, от която не можем да се оттървем от десетилетия наред. Болка, причинена от социализма и от неговите последователи, чиято ОСНОВНА МИСИЯ В ЖИВОТА Е, ЕДНИ ХОРА ЗАКОННО ДА ПРЕЦАКВАТ ДРУГИ ХОРА, КАТО В ОСНОВАТА СИ ТАЗИ ОПЕРАЦИЯ Е КАК ДА СЕ ПРИСВОЯВА ОБЩЕСТВЕН РЕСУРС, ПРИКРИВАЙКИ СЕ ЗАД ХУМАННИ. СЪОБРАЖЕНИЯ.

Софийският градски транспорт е другата ясла, на която са наредени политиците. Там има даже и екологични съображения, наред със социалните. А истината всички я знаем - крадат от способните и дават на неспособните. Произвеждат неспособни. Само послушни хора ще се съгласят да се возят в БДЖ. Там свободен човек няма да се качи.
Категория: Политика
Прочетен: 275 Коментари: 0 Гласове: 2
Последна промяна: 18.07.2018 17:38
2  >  >>
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3226450
Постинги: 6933
Коментари: 4323
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Юли, 2018  >>
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031