Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Моят блог в Blog.bg
Автор: kolevdobri Категория: Политика
Прочетен: 3216157 Постинги: 6920 Коментари: 4320
Постинги в блога от 09.08.2022 г.
 Единствено Лиз Тръс пледира за намаляване на данъците, вместо раздаване на подаяния. Става дума за кандидатът за мястото на Борис Джонсън в Британия.


От икономическа гледна точка, раздаването на пари, води до най-страшните икономически последици, които са довели до разпада на не една империя. Примерът с Рим е показателен. КОГАТО ДАВАШ ПАРИ, БЕЗ ДА ИСКАШ В ЗАМЯНА, ТРУДЪТ СЕ ОБЕЗСМИСЛЯ. КАКВО ПО-ЛОШО МОЖЕ ДА ИМА ЗА ЕДНА ИКОНОМИКА, ОТ ДЕМОТИВИРАНИ ЗА ТРУД ГРАЖДАНИ?



ЗА ЖАЛОСТ ЕВРОПА Е ТРЪГНАЛА ПО ПЪТЯ НА СОЦИАЛИЗМА. ОТНОВО И ОТНОВО НАСТЪПВАМЕ МОТИКАТА. КАТО НЯКАКВИ ТЪПАНАРИ.
Категория: Политика
Прочетен: 64 Коментари: 1 Гласове: 1
 Просто можеше да се разширят и обезопасят съществуващите трасета - Ябланица - Русе и Ябланица - Варна. Всъщност, до Варна може да се стигне и по алтернативното трасе, като се отклоним от пътя за Русе, през Попово, Търговище или през Лозница.


Не беше необходимо да се прави цялата тази милиардна инвестиция, но най-важното е, не биваше да се съсипва толкова много плодородна земеделска земя. Помислете си, ако приемем, че сегашната отсечка до Ябланица не минава през толкова плодородни земи, плюс това е планински терен и наистина е необходима магистрала, за да се обезпечи целия този трафик, останалите километри до Търговище са поне 200. Това са 200 000 метра, по 60 метра или 12 милиона квадратни метра, 12 хиляди декара площ. Това са поне 10 000 тона пшеница всяка година. Тоест магистралата минава през най-плодородната част от севера, по най-лесната и равна част. Не минава през Севлиевския баир или покрай Антоново, а минава в Плевенско, Ловешко, Търновско...Хубава, плодородна земя. Така и така магистрала Хемус стигна до Торос. Разширете пътя от селото, който води до Торос и така ще се получи път, алтернативен път за Плевен, Бяла, Русе или Варна, на този, който минава през Луковит. На последния ляв завой преди Луковит, направете отбивка и заобиколете града. Нататък, чак до Бяла има само две села, пред които минава този основен път - Българене и Обнова, но там пътят е толкова широк, че и сега върши добра работа. След това поправете пътя през Лозница и ето ви почти отличен път до Варна.


По другият път София - Варна, проблем е само минаването през Търново.

Съща е логиката за строителството на магистралата Русе - Търново. Хайде, няма проблем да се направи околовръстно на Търново. Стигаш Поликраище и заобикалят Търново от западна посока. Там са едни чукари, няма какво да расте по тях. Също може да мине и по сега съществуващото трасе, като се разшири и обезопаси минаването през селата. Ще минем с много по-малко щети. Но като гледам къде са планирали новото трасе - хем е много дълго, хем и гледат да минат през най-хубавите ниви. Тъй като там основният трафик на тировете е в посока Турция, ами постройте една ж-п. линия до турската граница, качвайте ги на Русе и ги стоварвайте на границата с Турция, вместо да се търкалят през цяла България и да рушат пътищата.

Та идеята ми е, да се разширява сега съществуващата пътна мрежа е по-добрия начин, от строителството на магистрали. Вече имаме магистрала, която свързва основния европейски коридор с посока Истанбул. Имаме магистрала до Бургас. Необходима е добра връзка между Бургас и Варна и подобряванне на сега съществуващите 2 маршрута от Ябланица до Търговище.
Категория: Политика
Прочетен: 57 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 19.08.2022 11:39
 https://www.actualno.com/society/api-objavi-obshtestvena-porychka-za-proekt-za-am-gueshevo-dupnica-news_1795079.html


Разбирам, че е хубаво да имаме колкото се може повече магистрали у нас. Но помислете малко. Какъв поток от автомобили очаквате в това направление, че да правите магистрала? Търговията с Македония е мижава и ще бъде мижава дълги години. Ако искаме да докараме македонците и албанците на българското море, това няма да стане. Едните ходят на "краците", тоест Халкидики, а някои от тях в Черна гора и Хърватска, а другите си имат прекрасно море.

Минавал съм по тези отсечки - Перник - Гюешево и Гюешево - Дупница, стотици пъти, да не кажа, че може да са станали и хиляди. Това са 20 години. Имаше 5 години от тях, в които  всяка една от тях минавах оттам по поне 140 -150 пъти. Това са над 700 пъти за тези 5 години. Никога не съм имал проблеми със задръствания. Трафикът е преобладаващо местен и е свързан с работното време. В началото на деня и в края. В посока Дупница има само две села, през които минава пътя, след това минава покрай Неделино и оттам се качва на един хълм и слиза в долината на Бобовдол и ето ти магистрала Хемус. Ако все пак искате нещо повече да направите, просто разширете съществуващия път и направете околовръстно на двете села.

НЕ Е НЕОБХОДИМО ДА СЕ СЪСИПВА ТОЛКОВА МНОГО ЗЕМЯ И ТОЛКОВА МНОГО ПАРИ, ЗА ДА СЕ НАПРАВИ ТАМ МАГИСТРАЛА ИЛИ ДВУЛЕНТОВ ПЪТ В ЕДНАТА ПОСОКА. НИКАКВА НЕОБХОДИМОСТ В СЛЕДВАЩИТЕ 20 ГОДИНИ НЕ НАЛАГА ТОВА ДА СЕ ПРАВИ.

Концентрирайте вашите усилия в следните направления:
  1. Разширете цялата отсечка на пътя от Гюешево до Дупница и оттам покрай Самоков, до връзка с магистрала Тракия;
  2. Завършете тунела под Шипка;
  3. Направете тунела под Петрохан и подобрете пътя до Околовръстното на София и магистрала Европа и Люлин;
  4. Завършете магистралата до Видин и лобирайте пред ЕК, да отпуснат пари за магистрала от Калафат до Надлаг, унгарската граница;
  5. Направете тунел под Беклемето за връзка между Централна България и Централна Южна България;
  6. Подобрете пътищата, които свързват Русе с останалите селища край Дунав. Пътят от Силистра до Русе е добър. Направете подобен до Свищов, Никопол, Лом, Видин;
  7. Направете тунел под Прохода на републиката, околовръстен път на Гурково и подобрете пътната мрежа в посока граничен пункт Лесово и Капитан Андреево;
  8. Направете магистрала, която директно да свързва Бургас и Варна през Дюлинския проход и подобрете пътната настилка на сегашния път Бургас - Варна, в частта, която е в обхвата на община Несебър.
  9. Направете разширение на околовръстното на Слънчев бряг и направете естакади на двата светофара, които сега причиняват големи задръствания;
  10. Подобрете връзката между Харманли и Бургас;

Това са от прима виста предложения, върху които да се съсредоточите. Няма нужда от магистрала от Гюешево до Дупница. Помислете къде можете да разширявате съществуващите трасета и да ги обезопасявате, вместо да съсипваме стотици хиляди декари плодородна земя.

Категория: Политика
Прочетен: 41 Коментари: 0 Гласове: 1
 
В КАКЪВ СВЯТ ЖИВЕЕМ!!!


ПРИМЕРЪТ С ЛЕНИН Е ТАКЪВ. АБСОЛЮТЕН КОМПЛЕКСАР И НЕГОДЯЙ. ЕДНА РУБЛА ДАНЪЦИ НЕ Е ПЛАТИЛ НА ОБЩЕСТВОТО, ЗАТОВА ПАМЕТНИЦИ ИМА С ХИЛЯДИ, ЧЕ И МАВЗОЛЕЙ МУ НАПРАВИХА.


КАТО НАШИЯТ ПИЯНДУРНИК И НАЦИОНАЛЕН ПРЕДАТЕЛ ЖОРО ТАРАБАТА. СЕГА ИМАЛО КОНКУРС ЗА РЕМОНТ НА РОДНАТА МУ КЪЩА, КОЯТО ЩЯЛА ДА Е МУЗЕЙ. С НАШИТЕ ПАРИ, РАЗБИРА СЕ.


АКО ИСКАТ ДА ПРАВЯТ МУЗЕЙ, НЕКА КОРНИ ДА ПЛАТИ. НАЛИ МУ Е ФЕН. ЗАЩО АЗ ТРЯБВА ДА ПЛАЩАМ МАСРАФА, В КАЧЕСТВОТО СИ НА ДАНЪКОПЛАТЕЦ.

И НА ЖОРО ТАРАБАТА, КАТО ЛЕНИН, МУ БЯХА НАПРАВИЛИ МАВЗОЛЕЙ. И ТОЙ Е БИЛ БЕЗРАБОТНИК КАТО ЛЕНИН. ОТ ЕДНА ПАРТИЯ СА. ОТ ПАРТИЯТА НА ТАРИКАТИТЕ БЕЗРАБОТНИЦИ.

ТОЛКОВА ЛИ НЯМАМЕ ЕДИН СВЕСТЕН ЧОВЕК, ТА ДА ИМАМЕ И НИЕ НЯКАКВО ОСНОВАНИЕ ДА СЕ КЛАНЯМЕ НА НЯКОГО. НАПРИМЕР НА СТЕФАН СТАМБОЛОВ. МОЖЕ И ДА Е ИЗЕБАЛ ЖЕНИТЕ НА ВСИЧКИ МИНИСТРИ /ПО-ХУБАВИТЕ ДЕ/, НО БЪЛГАРИЯ Е БИЛА В НАЙ-ГОЛЕМИЯ СИ ИКОНОМИЧЕСКИ ПОДЕМ ПО ТОВА ВРЕМЕ. ХАЛАЛ ДА МУ СА НЕДОСТАТЪЦИТЕ.


Категория: Политика
Прочетен: 327 Коментари: 1 Гласове: 1
Последна промяна: 09.08.2022 17:20
 https://www.actualno.com/society/bivshijat-shef-na-kinteks-s-nov-udar-po-ninova-iztochiha-800-000-lv-prashtat-gi-kym-dubaj-news_1795049.html


Правят те някъде директор на държавно предприятие и те съветват да крадеш в тяхна полза след това.

Такъв е случаят, в който е замесена Корнелия Нинова и уволненият от нея шеф на Кинтекс - Александър Михайлов. Човекът отказал да плаща там едни пари на някакъв нищонеправещ посредник и излита от поста, само три дни, след който е казал на Корни, че тази няма да я бъде, докато той е директор на Кинтекс.

Как се крадат и то ЗАКОННО, едни 10 милиончета.

ПОРЕДНОТО ДОКАЗАТЕЛСТВО, ЧЕ ДЪРЖАВНОТО Е ЯКО МЯСТО ЗА КРАДЕНЕ. КОЛКОТО ПО-МАЛКО ПАРИ ДАВАМЕ НА ДЪРЖАВАТА, ТОЛКОВА ПО-МАЛКО ВЪЗМОЖНОСТИ ЩЕ ИМА ЗА НЕЯ ДА КРАДЕ.

ЧАКАЙТЕ, КОРНИ КАЗВА, ЧЕ МИСЛИ ЗА ХОРАТА И ТОВА Е ВЯРНО. РАЗБИРА СЕ ТОВА СА ХОРАТА ОКОЛО НЕЯ. НАЛИ И ТЕ СА ХОРА?




С КАКВО ВСЪЩНОСТ СМЕ ПО-РАЗЛИЧНИ ОТ РУСИЯ? ТАМ ИМА РУСКИ ЖЕЛЕЗНИЦИ, ТУК ИМА БЪЛГАРСКИ. ТАМ ИМА ГАЗПРОМ, ТУК ИМА БУЛГАРТРАНС ГАЗ И БУЛГАРГАЗ, ТАМ ИМА РОСАТОМ, ТУК ИМА НЕК, МЕК, БЕХ, ГЕХ И Т.Н. ТАМ СЕ КРАДЕ ЯКО И ТУК СЕ КРАДЕ ЯКО.

БЪЛГАРИЯ Е СЪЩАТА ТЪПА ИЗМИСЛЕНА НАУЖКИМ ДЕМОКРАЦИЯ, КАКТО Е В РУСИЯ. РАЗЛИКАТА Е ТАМ, ЧЕ В РУСИЯ, ДИКТАТУРАТА Е ПО-СИЛНА ОТ НАШАТА, ЗАЩОТО СОЦИАЛИЗМЪТ Е ПО-СИЛЕН ОТ НАШИЯ.


Перманентна пряка демокрация. Тогава няма да има такива като Корни, Морни и тем подобни.
Категория: Политика
Прочетен: 40 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 09.08.2022 17:14
 Плъховете и хлебарките са олицворение на подмолните, крамолни и интригантски политически кръгове. Свестен човек там няма да изберат за император. Всичко е прогнило и цялата политическа класа е корумпирана. Ще трябва да се обединят около някого, който няма да им разтури статуквото.

Сега е първи заместник секретар на комитета по сигурност на РФ. Това е човекът, заради който НАТО бомбардира Либия. Той не даде съответните нареждания на своя човек в Съвета за безопасност на ООН и развърза ръцете на американци и французи, да ударят Кадафи. Оттогава Либия не е същата - разсипана страна, разделена на кланове, които още водят гражданска война с неясен край.

Та този човек сега говори за използване на ядрено оръжие. Надебелял е и е огладнял за по-голяма власт. Ако издържи до излизането на Путин от властта, той ще бъде следващият.



Поживем увидим, както казват руснаците. Дано не изляза добър пророк.
Категория: Политика
Прочетен: 48 Коментари: 0 Гласове: 1
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3216157
Постинги: 6920
Коментари: 4320
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Август, 2022  >>
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031