Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.04.2012 09:55 - Над 41 000 000 лева обезщетения за една година, за бивши служители на МВР. И то за какво?
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 1368 Коментари: 3 Гласове:
2

Последна промяна: 15.04.2012 09:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В страната ни цари несигурност и то главно заради това, че МВР не си върши добре работата.

Това обаче не им пречи да получават награди. Добре са си го наредили. Хем не работят както трябва, хем и 20 заплати при напускане на работа. Какво да кажат всички онези, които бачкат по 40 години, за да изкарат заплатите на полицаите и техните обезщетения и ако доживеят до 65 години, получават някаква мижава пенсия? Не стига това, ами вече трябва да работят и до 67 годишна възраст. За да платят сметка, направена от други. На това му се вика "солидарно социалистическо общество".



Гласувай:
2



1. kolevdobri - ПРИ КАКВИ УСЛОВИЯ РАБОТЯТ ОХРАНИТЕЛИТЕ?
15.04.2012 10:01
Един от охранителите в голяма столична фирма ми каза, че имало "споразумение" между шефовете на тези фирми да сложат таван на заплатите от 650 лева. Говорих с човека в 5 часа сутринта. Имаше проблеми с алармата. За ТЯХ НЯМА 20 ЗАПЛАТИ И МОГАТ ДА ГИ ИЗРИТАТ ВЪВ ВСЕКИ ЕДИН МОМЕНТ. И ПОЛУЧАВАТ ПО-НИСКИ ЗАПЛАТИ ОТ ПАТРУЛИРАЩИТЕ ПОЛИЦАИ. ЗАЩО ТОГАВА СА НИ ПОЛИЦАИТЕ? НЕ МОЖЕМ ЛИ ДА АНГАЖИРАМЕ ОХРАНИТЕЛНИТЕ ФИРМИ ДА ИЗПЪЛНЯВАТ ФУНКЦИИТЕ НА ПОЛИЦИЯТА? ХЕМ ЩЕ СА ПО-ЕФЕКТИВНИ, ХЕМ И ПО-ЕВТИНИ. ПЪК И ПО-ТРУДНО ЩЕ СЕ ЗАИГРАВАТ С БАНДИТИТЕ.
цитирай
2. bgman13 - Полицията съвсем умишлено не желае да си върши работата
15.04.2012 13:06
Допирът ми до органите на полицията е съвсем пресен. Отблизо ги видях, какво правят и изводът ми е категоричен. На 15 септември миналата година в дискотека Кеопатра, местна бандитска група в монтана от 10 човека, добре известна на целия свят, ми счупи ченето, като някой ме удари изотзад. Повод нямаше, или доколкото имаше, той беше инсцениран. Очевидно бях ударен по политически причини, във връзка с това, което пиша в интернет. Една седмица преди началото на предизборната кампания.!
Това стана с помощтта на един от най-добрите ми приятели, който ме прекара и помогна за инсценировката.

В последствие, съответно останах и без тоя единствен свидетел. Информацията, която имах, която подадох на дознанието, която имаше смисъл да се проверява (ако целта е била наистина да се издирят извършителите), и която информация не беше проверена от дознанието беше:

1. Да бъде разпитан синът на Генчо Лафката, който е бил по думи на очевидец част от групата. Генчо Лафката е шеф на монтанските мутри през 90те, един от които е бил и Киро Шкафа.
Тая информация беше постоянно игнорирана от полицията, под предтекст, че синът му е много малък. На въпросът ми, колко голям е другия му син, от първата жена, полицията неизменно вдигаше рамене - очевидно е че за нея това беше най-трудно проверимата информация.
2.Да бъде разпитан Бебето - също известен боклук от Монтана, част от въпросната банда, за когото имах сигурна иформация, че е бил част от бандата в дискотеката (аз не познавам никой в Монтана). Обаче тоя за полицията беше напълно неизвестен.
3. Да бъдат проверени разговорите на моя приятел по телефона. Ако в конкретния период от 24 часа е говорил с някой, който е бил на територията на Монтана, най-вероятно именно тоя е човекът, който ми счупи ченето. Приятелят ми няма никаква работа да говори с някой в Монтана. Ние бяхме там инцидентно и по негова инициатива.
цитирай
3. kolevdobri - Най-добре е...
15.04.2012 21:06
Да не се посещават такива места. Нека бандитите и полицаите да бъдат основните посетители. Там да се разберат по приятелски.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3218912
Постинги: 6920
Коментари: 4321
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930