Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.09.2012 10:57 - За какво по дяволите ни е аварийното платно по магистралите?
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 757 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 24.09.2012 11:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg





Може би, за да можем да се изпикаем, след като сме блели и сме подминали поредната бензиностанция или трошката ни е блокирала, защото се стискаме да дадем пари за ремонт! Какво тогава правим на пътя?

Каквото и да кажем за вчерашната катастрофа на Тракия, малко след бензиностанцията на Лукойл - Ихтиман, в посока София, формално виновни са тези, които са предприели движение по аварийната лента. Така поне е  по закон.
Ако беше такава законовата определеност, защо тогава се разрешава движение по аварийната лента на Хемус, след разклона за Ботевград, в посока София? Когато движението е твърде интензивно няма смисъл да се правим на светци. Законът е затова, за да помага на хората да им се облекчава живота, а не да се затруднява.

Вчера на магистралата към София беше доста натоварено. Хиляди и хиляди натискания на спирачки и изнервени водачи заради това, че всички "охлюви" са решили да се приберат в София точно в 18 часа следобяд. Тези, които карат на магистралата с 60-70 км/час трябва наистина да бъдат санкционирани, че се влачат като пребити в най-натоварения трафик. Пак чисто формално те не са виновни. За тези, които пречат на другите законът не предвижда наказание.

Други пък, които се движат с около 100, постоянно се налага да изпреварват класическите "охлюви" на пътя и то в последния момент, без да се съобразяват, че някой с по-висока скорост е предприел изпреварване преди тях. Отново спирачки и псувни.

И при всичките тези случаи аварийното платно се използва от някой, който му се е припикало и то няколко километра след бензиностанция. Типично българска работа. Или нещо проблем с колата. То не са трошки по улицата то не е чудо! За цигари, алкохол и други глупости ще намерят пари, ама за гуми и за това да си поправят колите - за това няма да намерят.


Решението е, аварийната лента да се използва за движение, ако не навсякъде, по по участъци, където има струпване на много МПС - подобен е случаят с магистрала Хемус. Защо да няма и други изключения? Само така българите ще се научат да пикаят в бензиностанциите или в мотелите по пътя и ще си поддържат по-добре колите.



Гласувай:
1



1. анонимен - Много си елементарен. Нима спираш ...
24.09.2012 11:17
Много си елементарен .Нима спираш само за да пикаеш?
цитирай
2. kolevdobri - Щом ни толкова неелементарен...
24.09.2012 17:09
анонимен написа:
Много си елементарен .Нима спираш само за да пикаеш?


Защо не си обясниш с тъпата кратуна, защо му е да спре на 3 километра след бензиностанцията? Да подиша чист въздух? Или да си насече дърва за огрев, защото точно там мрежата е скъсана. Каква е причината по дяволите? И дали си е сложил на съответното разстояние светлоотразителен триъгълник?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3195242
Постинги: 6870
Коментари: 4296
Гласове: 2398
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031