Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2014 18:43 - Адвокати, нотариуси, експерт-счетоводители и други подобни знаят как да заработват с непазарни методи.
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 454 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 31.03.2014 18:44


Сега разбрах, че адвокатите имали законно определени минимуми за хонорари.

За нотариусите всички знаем, че има законово определен минимум за нотариални услуги. Никой не може да договаря по-ниски възнаграждения.

Тъй като работата ми предполага да имам информация за бизнеса на експерт-счетоводителите, те там също си имат някакви неформализирани процедури, според които взаимно не могат да си "подбиват" цените на предлаганите услуги.

Случаят с тарифите на съдебните изпълнители е аналогичен.

Решавам да пререгистрирам автомобил и съм спазил всички изисквания на закона. Установява се, че има само една фирма, която върши тази работа. Да не ви казвам на какви цени. Е как да не се съмнявам, че министърът на транспорта или висш чиновник или политик е замесен във всичко това?

Чудя се, в пазарно стопанство ли живеем или напротив?

Има ли в България Комисия за защита на конкуренцията или няма?

Аз също искам законово да ми се гарантират таксите, които вземам за извършване на услугите, които предлагам на своите клиенти. Със сигурност щях да съм по-добре, защото за последните няколко години, таксите в моя бизнес са намалели почти наполовина, за разлика от адвокатските хонорари, които се увеличават нормативно, на нотариусите, които са "бетон" и не можеш да ги помръднеш, на счетоводителите и на съдебните изпълнители. Защо аз трябва да работя в пазарни условия, а всички тези, за които става дума - не? ЗАЩО ЗА ЕДНИ ИМА, А ЗА ДРУГИ НЯМА?

Уж работата на Комисията е да преследва картелни споразумения и всички знаем, че миналата година бяха наказани производители на олио и други стоки, които договаряли ценови нива, с които ощетявали потребителите. А кой ще ни защити от юридическата и счетоводната мафия.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3226070
Постинги: 6933
Коментари: 4323
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930