Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.01.2015 11:31 - Здрависвал съм се с Желев, Петър Стоянов, Клинтън и Бойко. Знаете ли защо?
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 830 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 30.01.2015 20:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Исках да се докосна до ръководителите на народа, за да видя дали имат енергия. Не съм се водил от мотивите, дали ми харесват те като личности. Просто исках да усетя силата им.


При всяко ръкостискване можете да усетите енергията на всеки един от тях. Можете да усетите къде тя е по-голяма и къде по-малка.


Можете след това да анализирате, защо и при безизразно ръкостискане и при енергично ръкостискане, може в крайна сметка един лидер да е достатъчно неефективен.


Няма да описвам какво съм почувствал при ръкостискането с тези известни мъже. Само мога да кажа, че някои от тях са довели процеса до такъв автоматизъм, че веднага се усеща защо го правят - защото така трябва. Всичко при тях е толкова фалшиво. Нищо не трепва.

Преди време, покойният Майкъл Джаксън избягваше толкова много физическите контакти, защото разстроената в него ВАТА го караше да бъде предпазлив и ревнив към своето собствено АЗ.

При политиците обаче не е така. Те трябва да се ръкостискат. Толкова, че не е необходимо да тренират силата на ръцете си. Те постоянно би трябвало да тренират, правейки ръкостискания. Защото всяко ръкостискане е предаване и получаване на енергия. Всяко ръкостискане, ако се направи както трябва, печели привърженици. А ако не - печели презрение.


ЗА ЖАЛОСТ, ВСЯКО ЕДНО РЪКОСТИСКАНЕ С ТЕЗИ ХОРА МОГА ДА ОПРЕДЕЛЯ, КАТО ПРЕДАВАНЕ НА ЕНЕРГИЯ ОТ МОЯ СТРАНА КЪМ ТЯХ. МОЖЕ БИ С ИЗКЛЮЧЕНИЕ НА ПЕТЪР СТОЯНОВ. ПРИ ВСИЧКИ ДРУГИ ИМАШЕ ПО-ГОЛЯМА МЕХАНИКА В ТОВА "УПРАЖНЕНИЕ", ОТКОЛКОТО СЪМ СВИКНАЛ ДА КОНСТАТИРАМ.



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3195856
Постинги: 6870
Коментари: 4296
Гласове: 2398
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031