Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.05.2015 21:55 - За жалост, аз не успях да си организирам среща с Василев.
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 410 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 24.05.2015 19:55


Не е шега.

Сега е модерно разни там другари да отричат, че са се виждали с Василев, дори и че го познават. Каква ли не паплач се изреди при него, докато беше на "власт" и раздаваше пари налява и надясно. Сега стана неудобен. А като станеш неудобен, много хора не биха желали да се свързват техните имена с това на Василев.


За това и аз, както се казва, "в рядкото - често", реших да напиша няколко реда по тази тема.


Виждал съм го в канцелария на мой познат, извън България. След това се опитах да се видя с него, във връзка с бизнес, но онзи ме отсвири. Исках да му предложа система за рационализиране на разходите, но ударих на камък. Та как да се вредя до него, ако пред вратата му са чакали такива като Доган, Костов, Данчо Ментата, Искров, Мавродиев и кой ли още не. Къде съм аз, къде са те!!! Както се казва в едно хумористично шоу /Христо Гърбов/.


След време си казвам, брей, добре, че не ме е приел на среща. Щеше да ми цъфне името в оня списък с посетителите. И щеше да ми отиде по дяволите хубавата репутация. Не че сега тя е кой знае каква, ама дручко си е, както се казва в такъв случай.


Такива като мен не са страшни. Опита ли са, не са успели. Опасни са другите, които са от едно и също котило с Василев, а сега са против него. Опасни са такива като висш държавен служител и министър на вътрешните работи, които не знаят за какво са се срещали над 34 пъти заедно с Пеевски. Толкова важен е наистина този човек, че да се срещат с него. Опасни са онези, които са направили срещата в президентството, но обществото не видя стенограма от тази среща. Опасни са кукловодите. А кукловоди има там и тогава, където и когато избирателите са последната дупка на кавала. Когато избирателите ги питат на ужким само веднъж на 4 години, за да узаконят кражбите си през следващите 4 години.


Та такива работи със срещите....



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3219220
Постинги: 6920
Коментари: 4321
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930