Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.01.2017 19:14 - Защо хората масово се втурват да стават бедни, вместо да се опитат да станат богати?
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 1895 Коментари: 10 Гласове:
5

Последна промяна: 29.04.2018 09:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Защото е по-лесно. Хората правят това, което е по-лесно. Те са възпитани в Андрешковщина от най-долнопробния й вид. Бедността носи келепирец. Можеш да разчиташ на 350лева енергийни помощи, на 37 кила хранителни продукти.... Защо не, нали не беше луд този който взема зелника? 

Няма по-мерзко нещо в съвременната политика от това, да организираш мащабна систематизирана  институция за създаване на лумпени и след това за тяхното обгрижване. Когато лумпените станат обект на всеобщо внимание, тогава значителна част от населението решава, че е изгодно да си лумпен и се втурват да се лумпенизират.
Какво трябва да се направи, за да се лумпенизираш. Разбиваш формално семейни имуществени обвързаности и по документи се превръщаш в лумпен, за който обществото трябва да плаща допълнително, само заради придобиването на формалното определение "лумпен". Боже, колко много желаещи да бъдат признати за бедни има!

Хора се развеждат, защото така ще получават по-висок размер помощи. Възрастни хора масово си "продават" имотите, за да изпълнят критериите за бедност. Морална развала на всички нива...


Медиите ни заливат с информация за бедни, болни, страдащи и нещастни хора. Започвам да се питам - ИМА ЛИ НОРМАЛНИ, ЗДРАВИ, СИЛНИ И БОГАТИ ХОРА В ТАЗИ СТРАНА. На тях кой ще им обърне внимание?




Гласувай:
6



1. alchemist - Материалното богатство за мен е нещо относително.
26.01.2017 19:43
Аз, предпочитам да не съм богат(не може за всички да има по много, зашото няма да стигне - пари, злато и др.), но да съм икономически свободен и искам да живея от талантите и трудът си и да се занимавам с каквото ми харесва.
цитирай
2. apostapostoloff - Великолепен постинг!
27.01.2017 06:07
11-та Божа заповед гласи: "Бедният е беден, защото е прост. Или мързелив. Или и двете, взети заедно."

И тези 8 % безработни у нас... Ние ги знаем кои са- това са цигани, които доброволно са се отказали от всякаква трудова дейност. А иначе работа у нас има за целия китайски народ.
цитирай
3. krumbelosvet - Кой има шанс
27.01.2017 10:03
Кой има по-голям шанс да е богат - роденият от банкери, или роденият от МНОГОДЕТНИ земеделци (занаятчии, работници...)? В постинга има зрънце истина, като в ПОВЕЧЕТО лъжи. И великият Апаапо е във възторг. Щото е богат, по собствените му думи, значи автоматично е и способен и предприемчив и т.н. Забелязал съм, че ВСЕКИ, който е по-добре от другите, го брои за своя заслуга. Това по-често не е баш така. (Аз не съм беден, нито богат, но цял живот съм се трудил като бесен, от хамалин до студент, шеф и миньор в уранова мина, и даже имам тапия за изобретение.)
ПП: Библията много по-често защитава бедняка, сигурно защото има нужда, но не лишава от уважение богатите, които са праведни, т.е. честни и човечни.
цитирай
4. batogo - !!!:))) Поздравления за постинга!
27.01.2017 10:11
Самоцелната власт на примитивите винаги се крепи на лумпените. Затова ги поддържа и се стреми да увеличава броя им, за да упражнява чрез тях диктатурата си над знаещите и можещите, самостоятелно мислещи, свободни хора, от които се страхува.
цитирай
5. kolevdobri - Браво, все едно аз съм го написал!
28.01.2017 09:43
alchemist написа:
Аз, предпочитам да не съм богат(не може за всички да има по много, зашото няма да стигне - пари, злато и др.), но да съм икономически свободен и искам да живея от талантите и трудът си и да се занимавам с каквото ми харесва.

цитирай
6. kolevdobri - Така е, господине! Работа, колкото щете. Мерак за работа няма!
28.01.2017 09:45
apostapostoloff написа:
11-та Божа заповед гласи: "Бедният е беден, защото е прост. Или мързелив. Или и двете, взети заедно."

И тези 8 % безработни у нас... Ние ги знаем кои са- това са цигани, които доброволно са се отказали от всякаква трудова дейност. А иначе работа у нас има за целия китайски народ.

цитирай
7. kolevdobri - Добре казано! Благодаря!
28.01.2017 09:46
batogo написа:
Самоцелната власт на примитивите винаги се крепи на лумпените. Затова ги поддържа и се стреми да увеличава броя им, за да упражнява чрез тях диктатурата си над знаещите и можещите, самостоятелно мислещи, свободни хора, от които се страхува.

цитирай
8. joysii - Много умно казано. Хубав постинг. ...
28.01.2017 11:44
Много умно казано. Хубав постинг. Дано повече лумпени го прочетат, та се видят отстрани.
Поздрави!
цитирай
9. kolevdobri - Тоест, не сте беден. От всичко, не съм работил като миньор.
28.01.2017 16:31
krumbelosvet написа:
Кой има по-голям шанс да е богат - роденият от банкери, или роденият от МНОГОДЕТНИ земеделци (занаятчии, работници...)? В постинга има зрънце истина, като в ПОВЕЧЕТО лъжи. И великият Апаапо е във възторг. Щото е богат, по собствените му думи, значи автоматично е и способен и предприемчив и т.н. Забелязал съм, че ВСЕКИ, който е по-добре от другите, го брои за своя заслуга. Това по-често не е баш така. (Аз не съм беден, нито богат, но цял живот съм се трудил като бесен, от хамалин до студент, шеф и миньор в уранова мина, и даже имам тапия за изобретение.)
ПП: Библията много по-често защитава бедняка, сигурно защото има нужда, но не лишава от уважение богатите, които са праведни, т.е. честни и човечни.

Който не е виждал кръв по ръцете си, той не може да напише такава статия. А когато мазолите станат дебели, ръцете спират да кървят. Малко ме е яд когато видя просяк, който носи по-скъпи обувки от мен или по-хубаво яке. Яд ме е, когато отказва парче хляб, но с радост приема бутилка ракия. Боклукът си е боклук и при социализма и при капитализма.
цитирай
10. kolevdobri - Благодаря!
28.01.2017 16:32
joysii написа:
Много умно казано. Хубав постинг. Дано повече лумпени го прочетат, та се видят отстрани.
Поздрави!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3227141
Постинги: 6933
Коментари: 4323
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930