Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.04.2017 11:04 - Близо 2,5 милиона българи живеят в "тежки материални лишения".
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 318 Коментари: 0 Гласове:
1



 https://news.bg/finance/2-5-mln-balgari-zhiveyat-v-tezhki-materialni-lisheniya.html


Една статия, в която е казано, че 2,5 милиона българи живеят в тежки материални лишения. Два са важните въпроса в случая:

  1. Какво е "тежко материално лишение"?
  2. Каква е вината на самите тези хора, че да живеят в "тежки материални лишения".

Какво нещо са думите. Малко хора се замислят за смисълът им. Просто се приемат механично. Такава е системата. Така са ни научили. Да не мислим, а да вярваме на това, което ни казват. И църквата така ни учи. Да вярваме. И държавата така ни учи - да вярваме. Така е по-лесно и за църквата и за държавата. Така лесно могат да ни опънат, както те си знаят.


Ако стоя 3 дни гладен по своя воля /нещо, което се е случвало/ това материално лишение ли е?

Ако стоя 7 дни гладен по своя воля, това материално лишение ли е?

Ако стоя 14 дни гладен /рекорд за мен/ това тежко материално лишение ли е?


ЗАЩО НЯКОЙ ДРУГ ДА НИ Е ВИНОВЕН, АКО ИЗПИТВАМЕ ТЕЖКИ МАТЕРИАЛНИ ЛИШЕНИЯ. НЕ МОЖЕ ЛИ ДА ИЗПИТВАМЕ ЛЕКИ МАТЕРИАЛНИ ЛИШЕНИЯ ИЛИ ДА ИЗПИТВАМЕ СЪВСЕМ ЛЕКИ МАТЕРИАЛНИ ЛИШЕНИЯ. Трябва да си дадем ясна представа за силата на думите, за тяхното значение и смисъл.


Нека не само да стигаме до определени изводи. Нека направим така, че да потърсим причината за "тежките материаллни лишения", да видим как аджеба се стига до такива лишения, до каква степен това е лично наш избор, до каква степен държавата ни е виновна затова, до каква степен генетическите ни предизпозиции са виновни, до каква степен късметът е причината и т.н. и т.н. Не може лесно да се определи една класификация в която всички да повярваме, защото сме толкова тъпи, че сме се отказали от това да МИСЛИМ.


КОЙ ИМ ПРЕЧИ НА ТЕЗИ ХОРА ДА ИЗЛЯЗАТ ОТ ТАЗИ КАТЕГОРИЯ? ИСКАМ ДА ЗАЩИТАВАМ ТАКАВА ПОЛИТИЧЕСКА ПЛАТФОРМА, ЧЕ ДА ИМАМ ОЧИ ДА ИМ КАЖА - ВИЕ СТЕ СИ ВИНОВНИ, ЧЕ ИЗПИТВАТЕ ТАКИВА ЗАТРУДНЕНИЯ И СЕ ОПИТВАТЕ ДА ПРЕХВЪРЛИТЕ ВАШИТЕ ПРОБЛЕМИ НА ГЪРБА НА ОСТАНАЛИТЕ. ИСКАТЕ ДА ВИ КАЖА КАКВО Е РЕШЕНИЕТО ЛИ?


Ако не сте невръстно дете, ако не сте толкова болен, че да не можете да контролирате тялото си, КАКВО ДРУГО ОПРАВДАНИЕ ЩЕ НАМЕРИТЕ, ЗА ДА СЕ ОПЛАЧЕТЕ, ЧЕ ИЗПИТВАТЕ МАТЕРИАЛНО ЗАТРУДНЕНИЕ?

Та всеки средностатистически интелигентен индианец, който е завършил 8-ми клас, може да вземе книжка за шофьор и да отиде да върти кравая, срещу няколко хилядарки на месец. Защо не  го направите?

Защо не усвоите някакъв занаят - много от тези майстори, които викаме по къщите да ни оправят какво ли не, вземат доста повече пари от средното за страната.

В някои градове на страната - Казанлък, Пловдив и други, фирмите изпращат автобуси, за да превозват от други градове работници, защото там няма достатъчно нито като количество, нито като качество. Ами седнете да учите и научете каквото е необходимо и станете оператор на някаква машина и вземайте два пъти над средната заплата за страната. Какво ви пречи да го направите.



Познавам много хора, кой отворил гараж за миене на коли, кой шивашко ателие, кой някакъв малък сервиз за поправка на стари коли, кой бръснарски салон /ей хора, в центъра на София постригват за 3 лева!!! Можете ли да си представите? И са доволни от работата си и от доходите си/. Защо не го направите?


Оплаквате се, че няма финансиране - ами 90% от българите имат собствено жилище - заложете го, вземете 20 хилядарки и си направете някакъв малък бизнес, нещо от изброеното по-горе. Аз съм работил и по пътищата и на гарата, лазил съм години по селските ниви, отглеждал съм животни, преподавал съм финанси и кредит в университет, бил съм банков чиновник, бил съм магазинер и управител на фирми. Видял съм 2 и 200 както се казва. Аз също можех да седна и да се оплаквам, че нямам достатъчно доходи. Видял съм невероятна мизерия. Събирал съм джанки и диворастящи ябълки, за да разнообразя менюто си. Жена ми е ходила да пере на кварталната чешма, защото нямахме пари да си платим водата, а бяхме и с малко дете...


 И ПРЕСТАНЕТЕ ВЕЧЕ ДА СЕ ОПЛАКВАТЕ. МНОГО ПЪТИ СЪМ КОНСТАТИРАЛ, ЧЕ ХОРА, КОИТО ИМАТ ДОХОДИ ПОД ЕКЗИСТЕНЦ МИНИМУМА ОТ 300 ЛЕВА, ПЛАЩАТ ПОВЕЧЕ ТОК И ВОДА ОТ МЕН. КАК СТАВА ТАКА, МОЖЕТЕ ЛИ ДА МИ ОТГОВОРИТЕ. НЯМА ЛИ НАЙ-ПОСЛЕ ПРАВИТЕЛСТВОТО ДА ОСТАВИ НАРОДА НА МИРА, ЗА ДА МОЖЕ ТОЙ ДА СЕ ПОГРИЖИ ЗА СЕБЕ СИ - ДА ПРЕСТАНЕ ДА МУ "ПОМАГА", ТОЕСТ ДА ПРЕСТАНЕ ДА МУ ПРЕЧИ. ТОГАВА НЯМА ДА КОНСТАТИРАМЕ ТАКИВА ФАКТИ, ЧЕ 2,5 МИЛИОНА БЪЛГАРИ, СТРАДАЛИ ОТ МАТЕРИАЛАНО ЗАТРУДНЕНИЕ. ЗАЩО НЕ КАЖАТ, КОЛКО ОТ ТЕЗИ БЪЛГАРИ СА СТАНАЛИ СУТРИН РАНО И СА ПОЧИСТИЛИ ОКОЛО КЪЩИТЕ СИ!!! КОЛКО ОТ ТЯХ СА ПОЧИСТИЛИ СЪСЕДНИЯ ПАРК, УЛИЦАТА НА КОЯТО ЖИВЕЯТ!!! КОЛКО ОТ ТЯХ ДНЕС СА ПРОЧЕЛИ НЕЩО, ОТ КОЕТО ДА ИМАТ ПОЛЗА. КОЛКО ОТ ТЯХ СА СЕ ЗАПИСАЛИ НА НЯКАКВИ БЕЗПЛАТНИ КУРСОВЕ, ЗА ДА ПОДОБРЯТ КВАЛИФИКАЦИЯТА СИ? ЗНАЕТЕ ЛИ КОЛКО ОЩЕ ТАКИВА ВЪПРОСИ МОГАТ ДА СЕ ЗАДАДАТ?


Кой е виновен, за всичко това? СОЦИАЛИСТИЧЕСКАА ДЪРЖАВА Е ВИНОВНА - ЧЕ ПРОИЗВЕДЕ ЕДИН МРЪНКАЩ, ВЕЧНО НЕДОВОЛЕН И ЧАКАЩ НАГОТОВО БЪЛГАРСКИ НАРОД. ПОТЪРСЕТЕ КВАЛИФИЦИРАН РАБОТНИК И ЩЕ РАЗБЕРЕТЕ ЗА КАКВО ВИ ГОВОРЯ. ИМА САМО ТЪЛПИ ОТ ТАРИКАТИ, МАНГАЛИ И ФАЛШИВИ БОЛНИ, КОИТО ГЛЕДАТ ДА СМУЧАТ ПАРИ ОТ БЮДЖЕТА, КАТО НЯКАКВИ ПАРАЗИТИ. ХОРА ЗА РАБОТА НЯМА. ТОВА Е ПРОБЛЕМЪТ. ГОВОРЕТЕ НЕ ЗА ДОХОДИ, А ПИТАЙТЕ ЗАЩО В БЪЛГАРИЯ НЯМА ШОФЬОРИ, ОПЕРАТОРИ НА СТРУГОВЕ, ФРЕЗИСТИ, ЗАВАРЧИЦИ, СТРОИТЕЛНИ РАБОТНИЦИ, СОФТУЕРИСТИ, СИСТЕМНИ ОПЕРАТОРИ. ЗА БОГА - ТРАКТОРИСТИ И КОМБАЙНЕРИ НЯМА ЗА РАБОТА, А ВИЕ МИ ГОВОРИТЕ ЗАТОВА, ЧЕ МИЛИОНИ БИЛИ БЕДНИ. АМИ БЕДНИ ЩЕ БЪДАТ Я, КАТО ПРАВИТЕЛСТВОТО ГИ ПРОИЗВЕЖДА ВСЯКА ГОДИНА НЕ НА КИЛОГРАМИ, А НА ТОНОВЕ!!!




Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3217554
Постинги: 6920
Коментари: 4320
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930