Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.12.2017 00:19 - Поздравявам ви с това, че най-после завършиха поредните коледни тъпотии!!
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 394 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 27.12.2017 17:50


Този се родил, след това се жертвал за човечеството, все едно че някой го е молел...
И какво си въобразяват тези индуси, китайци и тибетци, че не знаят какви ги вършат евреите от хилядолетия насам!!! И как живеят без Коледа? 


Омръзна ми от блудкави тъпотии и дърти лъжи. Не стига че ни крадат парите, ами и душите ни искат да вземат.  Обградили се с пари, банки, фирми за обслужване на материалните им нужди, на никого реално не са помогнали с нищо, живеят в дворци и катедрали, а нас учат да бъдем идеалисти. Виждаме на куп, връх на човешкото лицемерие и тъпота в същото време. Лицемерието от тяхна страна, тъпотата от наша. Все пак трябва да има някаква размяна, макар и нечестна.



Гласувай:
5



1. ard - :)
28.12.2017 10:41
Интересно ми е донякъде, все пак, дали Вие сте правили подаръци по случай Коледа?
Дали на Вас са Ви подарили съответно нещо?

И как да кажеш на едно дете:
"- Няма дядо Коледа", "Няма подаръци"
цитирай
2. kolevdobri - Благодаря за въпроса!
01.01.2018 19:26
ard написа:
Интересно ми е донякъде, все пак, дали Вие сте правили подаръци по случай Коледа?
Дали на Вас са Ви подарили съответно нещо?

И как да кажеш на едно дете:
"- Няма дядо Коледа", "Няма подаръци"

Предпочитам да не лъжа никого. НЯМА ДЯДО КОЛЕДА. ИЗМИСЛИЦА Е. ВСИЧКИ ГО ЗНАЕМ И СЕ ЗАМОЗАЛЪГВАМЕ, ВСЕ ЕДНО НЕ СМЕ ИЗЖИВЕЛИ ДЕТСТВОТО СИ. А за подаръците - АЗ СЪМ ПРОТИВ ВСЯКАКВИ ПОДАРЪЦИ, ОТ ВСЯКАКВО ЕСТЕСТВО И ЗА ВСЯКАКВИ СЛУЧАИ. Всяко нещо в тази вселена има причина и следствие. Каква е причината, за да се правят подаръци? Някой може ли да ми обясни? Ако някое дете има нужда от нещо, не може ли да му го купим, без да вдигаме ВРЯВА, че му правим подарък? И още нещо за празниците: ПРАЗНИЦИТЕ СА ЗА ХОРА, КОИТО НЯМАТ ПРАЗНИЦИ. ЗА МЕН ВСЕКИ ДЕН Е ПРАЗНИК. ОЩЕ ОТ СЪБУЖДАНЕТО, ВИЖДАНЕТО НА СВЕТА ВСЕКИ ДЕН. ЗАЩО ТРЯБВА ДА ПРАЗНУВАМЕ НА ОПРЕДЕЛЕНИ ДАТИ? АКО Е ТАКА, МНОГО СМЕ ЗАДРЪСТЕНИ. ДА ЧАКАМЕ ДА ДОЙДЕ НОВА ГОДИНА ИЛИ КОЛЕДА, ЧЕ ДА ПРАЗНУВАМЕ. ДА ЧАКАМЕ РОЖДЕННИЯ СИ ДЕН И ДА ПРАЗНУВАМЕ. Ако обикновеният ден не е празник за нас, толкова по-зле за нас. Тогава наистина имаме нужда от дати, на които да празнуваме.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3223533
Постинги: 6931
Коментари: 4323
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930