Постинг
28.11.2018 08:35 -
Изграждането на бус ленти в градовете е проява на пошъл постсоциализъм.
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 168 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 29.11.2018 08:56
Прочетен: 168 Коментари: 0 Гласове:
1
Последна промяна: 29.11.2018 08:56
Какви са аргументите на общините в полза на градския транспорт?
ЗАЩОТО НЕ МОГАТ ДА ОТКРАДНАТ ОТ ЛИЧНИЯ ТРАНСПОРТ, НО ЯКО СЕ КРАДЕ ОТ ОБЩИНСКИЯ ТРАНСПОРТ И ОТ ДЪРЖАВНИЯ ТРАНСПОРТ. ТОВА СА СТОТИЦИ МИЛИОНИ ВСЯКА ГОДИНА. САМО СУБСИДИЯТА НА БДЖ Е В РАМКИТЕ НА 200 МИЛИОНА ВСЯКА ГОДИНА, А СУБСИДИЯТА НА СОФИЙСКИЯ ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ Е 120 МИЛИОНА ЛЕВА.
АКО ОБЩИНСКИЯТ И ДЪРЖАВНИЯТ ТРАНСПОРТ БЯХА ПО-ЕВТИНИ И ПО-БЪРЗИ ОТ ЛИЧНИЯ ТРАНСПОРТ, КОЙ ЛУД ЩЕ СИ КУПУВА КОЛА И ЩЕ ХАРЧИ ТОЛКОВА ПАРИ ЗА ДА Я ПОДДЪРЖА?
Аз направих една проста сметка за ползването на общинския транспорт. Ако цената на билетчето в София е 1,6 лева и тя е на 50% субсидирана, то реалната цена на билета е 3,2лв. Ние сме двама и пътуваме от центъра към един от кварталите. Не можем да пристигнем без прекачване. Имаме едно прекачване. Значи двама човека по 3,2 лева за билетче, прави 6,4 лева за един човек в една посока. За двама човека това е 12,8лв. за една посока. За да можем да се върнем обратно след края на работното време, ще трябва да дадем още толкова пари или общо 25,6 лева. КЪДЕ МУ Е ТУК ЕВТИНОТО? И започват едни увъртания, едни схеми, които да ни накарат да купим авансови пътувания, дневни карти, за да ни направят отстъпки.
Да не говорим за бързината. При нас придвижването с градския транспорт е три пъти по-бавно от това да се придвижим със собствен автомобил. За някои хора може и да не е така, но за нас е.
Кой има изгода от общинския и държавния транспорт - САМО ТЕЗИ, КОИТО ДОПРИНАСЯТ С НАЙ-МАЛКА СТЕПЕН ЗА ПРОСПЕРИТЕТА НА ОБЩЕСТВОТО. ИМА ХИЛЯДИ И ХИЛЯДИ, КОИТО ПЪТУВАТ НАСАМ И НАТАМ НЕ ЗАРАДИ НЯКАКВА НЕОБХОДИМОСТ, А ЗАРАДИ ТОВА, ЧЕ ИМАТ ПРИВИЛЕГИИ ДА ПЪТУВАТ ИЛИ БЕЗПЛАТНО ИЛИ С ГОЛЯМО НАМАЛЕНИЕ, КОЕТО НИЕ ВСИЧКИ ДРУГИ ДА ПЛАЩАМЕ. ИЗГОДА ИМАТ И УПРАВНИЦИТЕ, ЗАЩОТО ЗА ДА ФУНКЦИОНИРА ТОЗИ ДЪРЖАВЕН И ОБЩИНСКИ ТРАНСПОРТ, СА НЕОБХОДИМИ МИЛИАРДИ ЛЕВОВЕ ИНВЕСТИЦИИ И РАЗХОДИ, ОТ КОИТО ЛЕСНО МОЖЕ ДА СЕ КРАДЕ.
ИЗСЛЕДВАНИЯТА ПОКАЗВАТ, ЧЕ ВЪПРЕКИ ТОЛЕРИРАНЕТО НА ДЪРЖАВНИЯ И ОБЩИНСКИЯ ТРАНСПОРТ, БЪЛГАРИТЕ ПРЕДПОЧИТАТ ЛИЧНОТО СИ ПРЕВОЗНО СРЕДСТВО. ПРЕДСТАВЯТЕ ЛИ СИ, АКО ДЪРЖАВАТА ТОЛЕРИРАШЕ ИЗПОЛЗВАНЕТО НА ЛИЧНОТО ПРЕВОЗНО СРЕДСТВО!!!
И САМО СИ ПОМИСЛЕТЕ, КОЙ НАПРИМЕР ИЗПОЛЗВА БДЖ? СЪЩИТЕ ТЕЗИ ХОРА, НА КОИТО ИМ ДАВАМЕ МИЛИАРДИ ЛЕВОВЕ ОТ НАШИТЕ ДАНЪЦИ, ЗА ДА ИМ ПЛАЩАМЕ ПЕНСИИТЕ, СОЦИАЛНИТЕ ОСИГУРОВКИ И Т.Н. КОЙ НОРМАЛЕН ЧОВЕК ЩЕ ПЪТУВА С БДЖ? ВЪРТИМ СЕ В КРЪГ И СИ ГОНИМ ОПАШКАТА КАТО КУЧЕТО, ДОКАТО СЕ ИЗМОРИМ. АМА НАЛИ ЗНАЕТЕ - ЛУД УМОРА НЯМА, САМО СЕ ПОТИ.
ТРЯБВА ДА СМЕ МНОГО ВНИМАТЕЛНИ, КОГАТО ЧИНОВНИЦИТЕ НИ ПРЕДЛАГАТ "БЕЗПЛАТНИ" ИЛИ "СУБСИДИРАНИ" УСЛУГИ. ЗАД ВСИЧКИ ТЕЗИ ТЕХНИ НАПЪНИ СТОИ ЛИЧНИЯТ ИМ ИНТЕРЕС, А НЕ ИНТЕРЕСЪТ НА ОБЩЕСТВОТО. СКРИТИ И ПОДМОЛНИ, ВСИЧКИ ТЕЗИ ЧИНОВНИЧЕСКИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ ЦЕЛЯТ ДА НИ ПРЕЦАКАТ И ДА ОБЛАГОДЕТЕЛСТВАТ ТЯХ.
В КРАЙНА СМЕТКА, ВСИЧКИ СМЕ ПРЕЦАКАНИ, ОСВЕН ПОЛИТИЦИТЕ И ЧИНОВНИЦИТЕ. БЕДНИТЕ, ЗАРАДИ КОИТО НАУЖКИМ СЕ ПРАВЯТ ВСИЧКИ ТЕЗИ УПРАЖНЕНИЯ, СИ ОСТАВАТ БЕДНИ, ЧЕ И ПОВЕЧЕ СТАВАТ. КАКВА Е ТОГАВА ПОЛЗАТА ОТ ТАЗИ ОПЕРАЦИЯ? ЯВНО Е, ЧЕ БЕДНИТЕ НЯМАТ НУЖДА ОТ СУБСИДИРАН ТРАНСПОРТ. ПОЛИТИЦИТЕ И БЮРОКРАТИТЕ ИМАТ.
- По-екологичен;
- По-евтин;
- По-бърз.
ЗАЩОТО НЕ МОГАТ ДА ОТКРАДНАТ ОТ ЛИЧНИЯ ТРАНСПОРТ, НО ЯКО СЕ КРАДЕ ОТ ОБЩИНСКИЯ ТРАНСПОРТ И ОТ ДЪРЖАВНИЯ ТРАНСПОРТ. ТОВА СА СТОТИЦИ МИЛИОНИ ВСЯКА ГОДИНА. САМО СУБСИДИЯТА НА БДЖ Е В РАМКИТЕ НА 200 МИЛИОНА ВСЯКА ГОДИНА, А СУБСИДИЯТА НА СОФИЙСКИЯ ГРАДСКИ ТРАНСПОРТ Е 120 МИЛИОНА ЛЕВА.
АКО ОБЩИНСКИЯТ И ДЪРЖАВНИЯТ ТРАНСПОРТ БЯХА ПО-ЕВТИНИ И ПО-БЪРЗИ ОТ ЛИЧНИЯ ТРАНСПОРТ, КОЙ ЛУД ЩЕ СИ КУПУВА КОЛА И ЩЕ ХАРЧИ ТОЛКОВА ПАРИ ЗА ДА Я ПОДДЪРЖА?
Аз направих една проста сметка за ползването на общинския транспорт. Ако цената на билетчето в София е 1,6 лева и тя е на 50% субсидирана, то реалната цена на билета е 3,2лв. Ние сме двама и пътуваме от центъра към един от кварталите. Не можем да пристигнем без прекачване. Имаме едно прекачване. Значи двама човека по 3,2 лева за билетче, прави 6,4 лева за един човек в една посока. За двама човека това е 12,8лв. за една посока. За да можем да се върнем обратно след края на работното време, ще трябва да дадем още толкова пари или общо 25,6 лева. КЪДЕ МУ Е ТУК ЕВТИНОТО? И започват едни увъртания, едни схеми, които да ни накарат да купим авансови пътувания, дневни карти, за да ни направят отстъпки.
Да не говорим за бързината. При нас придвижването с градския транспорт е три пъти по-бавно от това да се придвижим със собствен автомобил. За някои хора може и да не е така, но за нас е.
Кой има изгода от общинския и държавния транспорт - САМО ТЕЗИ, КОИТО ДОПРИНАСЯТ С НАЙ-МАЛКА СТЕПЕН ЗА ПРОСПЕРИТЕТА НА ОБЩЕСТВОТО. ИМА ХИЛЯДИ И ХИЛЯДИ, КОИТО ПЪТУВАТ НАСАМ И НАТАМ НЕ ЗАРАДИ НЯКАКВА НЕОБХОДИМОСТ, А ЗАРАДИ ТОВА, ЧЕ ИМАТ ПРИВИЛЕГИИ ДА ПЪТУВАТ ИЛИ БЕЗПЛАТНО ИЛИ С ГОЛЯМО НАМАЛЕНИЕ, КОЕТО НИЕ ВСИЧКИ ДРУГИ ДА ПЛАЩАМЕ. ИЗГОДА ИМАТ И УПРАВНИЦИТЕ, ЗАЩОТО ЗА ДА ФУНКЦИОНИРА ТОЗИ ДЪРЖАВЕН И ОБЩИНСКИ ТРАНСПОРТ, СА НЕОБХОДИМИ МИЛИАРДИ ЛЕВОВЕ ИНВЕСТИЦИИ И РАЗХОДИ, ОТ КОИТО ЛЕСНО МОЖЕ ДА СЕ КРАДЕ.
ИЗСЛЕДВАНИЯТА ПОКАЗВАТ, ЧЕ ВЪПРЕКИ ТОЛЕРИРАНЕТО НА ДЪРЖАВНИЯ И ОБЩИНСКИЯ ТРАНСПОРТ, БЪЛГАРИТЕ ПРЕДПОЧИТАТ ЛИЧНОТО СИ ПРЕВОЗНО СРЕДСТВО. ПРЕДСТАВЯТЕ ЛИ СИ, АКО ДЪРЖАВАТА ТОЛЕРИРАШЕ ИЗПОЛЗВАНЕТО НА ЛИЧНОТО ПРЕВОЗНО СРЕДСТВО!!!
И САМО СИ ПОМИСЛЕТЕ, КОЙ НАПРИМЕР ИЗПОЛЗВА БДЖ? СЪЩИТЕ ТЕЗИ ХОРА, НА КОИТО ИМ ДАВАМЕ МИЛИАРДИ ЛЕВОВЕ ОТ НАШИТЕ ДАНЪЦИ, ЗА ДА ИМ ПЛАЩАМЕ ПЕНСИИТЕ, СОЦИАЛНИТЕ ОСИГУРОВКИ И Т.Н. КОЙ НОРМАЛЕН ЧОВЕК ЩЕ ПЪТУВА С БДЖ? ВЪРТИМ СЕ В КРЪГ И СИ ГОНИМ ОПАШКАТА КАТО КУЧЕТО, ДОКАТО СЕ ИЗМОРИМ. АМА НАЛИ ЗНАЕТЕ - ЛУД УМОРА НЯМА, САМО СЕ ПОТИ.
ТРЯБВА ДА СМЕ МНОГО ВНИМАТЕЛНИ, КОГАТО ЧИНОВНИЦИТЕ НИ ПРЕДЛАГАТ "БЕЗПЛАТНИ" ИЛИ "СУБСИДИРАНИ" УСЛУГИ. ЗАД ВСИЧКИ ТЕЗИ ТЕХНИ НАПЪНИ СТОИ ЛИЧНИЯТ ИМ ИНТЕРЕС, А НЕ ИНТЕРЕСЪТ НА ОБЩЕСТВОТО. СКРИТИ И ПОДМОЛНИ, ВСИЧКИ ТЕЗИ ЧИНОВНИЧЕСКИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ ЦЕЛЯТ ДА НИ ПРЕЦАКАТ И ДА ОБЛАГОДЕТЕЛСТВАТ ТЯХ.
В КРАЙНА СМЕТКА, ВСИЧКИ СМЕ ПРЕЦАКАНИ, ОСВЕН ПОЛИТИЦИТЕ И ЧИНОВНИЦИТЕ. БЕДНИТЕ, ЗАРАДИ КОИТО НАУЖКИМ СЕ ПРАВЯТ ВСИЧКИ ТЕЗИ УПРАЖНЕНИЯ, СИ ОСТАВАТ БЕДНИ, ЧЕ И ПОВЕЧЕ СТАВАТ. КАКВА Е ТОГАВА ПОЛЗАТА ОТ ТАЗИ ОПЕРАЦИЯ? ЯВНО Е, ЧЕ БЕДНИТЕ НЯМАТ НУЖДА ОТ СУБСИДИРАН ТРАНСПОРТ. ПОЛИТИЦИТЕ И БЮРОКРАТИТЕ ИМАТ.
Няма коментари
Търсене
За този блог
Гласове: 2406