Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.07.2019 10:51 - Срам ме е, че съм учил и работил в обществени институции.04
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 152 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.07.2019 10:54


 Висшите учебни заведения са почти капсулирани. Създали са си те правилата, по които фукционират, защото законите им го позволяват. 

За да си преподавател във висши учебно заведение, трябва да си аспирант, асистент, доцент или професор. Допускането на външни лица е доста усложнен процес. Не че няма, но основно преподавателите са щатни длъжности в учебното заведение. Те цял живот дъвчат едно и също, а немалка част от тях са просто СКУЧНИ.


Ако аз съм завършил специалност "Финанси и кредит", ако съм бил аспирант във висше учебно заведение, ако съм преподавал на студенти, ако след това съм бил 10 години в надзорна институция и съм писал и връчвал доклади на управителни съвети на банки, ако съм участвал пряко и коствено в промяната на законодателството в тази област и съм управлявал банка и то успешно, кой професор по банки ще знае повече от мен, та дори и да е получавал нервна криза, ровейки книгите в библиотеката? АКО СИ "СТРЕЛЯЛ" НА КОМПА, РАЗБИРАШ КАКВА Е РАЗЛИКАТА, КОГАТО ОТИДЕШ НА СТРЕЛБИЩЕ И СТРЕЛЯШ С ИСТИНСКО ОРЪЖИЕ, ДА НЕ ГОВОРЯ, АКО СИ "НА ФРОНТА", ЗАСТАНАЛ СИ ПРЕД КЛИЕНТИТЕ И ТРЯБВА ОСВЕН С ФИНАНСОВА И БАНКОВА КУЛТУРА, ДА ГИ ВПЕЧАТЛИШ И С НАЧИН НА ОБЩУВАНЕ И Т.Н. И Т.Н. ЦЯЛО ИЗКУСТВО, КОЕТО НЕ СЕ УЧИ В УНИВЕРСИТЕТИТЕ И НЯМА КАК ДА СЕ УЧИ, ПРИ ТАЗИ СИСТЕМА НА ОБРАЗОВАНИЕ.


И с цялото това познание, ми предложиха да преподавам по темата срещу 2,40 лева на час!!! Разбира се, че ще откажете и ще оставите на щатните преподаватели в университетите да вършат това. А те толкова и ще го свършат. Както виждате, какъв е ефектът от цялата ни образователна система.

Ако студентите нямат поне 4 часа практика в реално действаща институция, която практика да върви заедно с теоретичната им подготовка, какво очаквате от това обучение.


НО НА ПРАКТИКА ОБАЧЕ, ВСИЧКО Е ТОЛКОВА ФОРМАЛНО В ТАЗИ СТРАНА. ЗА ОБУЧЕНИЕТО ДА НЕ ГОВОРЯ. И ТОВА Е ЗАЩОТО, БЪДЕЩЕТО НА НАШИТЕ СТУДЕНТИ СЕ ОПРЕДЕЛЯ ОТ ВРЪЗКИТЕ НА РОДИТЕЛИТЕ ИМ, ОТКОЛКОТО ОТ ТЕХНИТЕ ПОЗНАНИЯ И ДРУГИ КАЧЕСТВА. Ама така е с обществените форми на образование. Затова в ТОП 100 на университетите по смета, рядко се вижда някой, на който собствеността е държавна или обществено изобщо.

ЗАТОВА МЕ Е СРАМ ДА КАЖА, КЪДЕ СЪМ УЧИЛ КАТО СТУДЕНТ И КЪДЕ СЪМ РАБОТИЛ КАТО АСПИРАНТ. ВИЕ КАКВО СТЕ ЧУЛИ ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ 10 ГОДИНИ ЗА СА -"Д.А.ЦЕНОВ"? ЗА КУПЕНИ ДИПЛОМИ И РЕКТОРСКИ КРЕМОЛИ. ДА СТЕ ЧУЛИ ЗА НЯКАКВИ УСПЕХИ В ПРЕПОДАВАНЕТО. ЗНАЕТЕ ЛИ КАКВА ИКОНОМИЧЕСКА ДОКТРИНА ИЗПОВЯДВА УНИВЕРСИТЕТЪТ? Всички сме чули за Чикагската школа, за Виенската школа. НЯКОЙ ДА Е ЧУЛ НЕЩО ЗА СВИЩОВСКАТА ШКОЛА? ОСВЕН, КОГАТО СТАВА ДУМА ЗА КУПЕНИ ДИПЛОМИ.





Следва нова статия.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3235321
Постинги: 6936
Коментари: 4324
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930