Постинг
08.08.2022 17:43 -
ЕС трябва сериозно да се реформира и от транспортна гледна точка.
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 181 Коментари: 5 Гласове:
Последна промяна: 09.08.2022 16:55
Прочетен: 181 Коментари: 5 Гласове:
3
Последна промяна: 09.08.2022 16:55
Тук няма да говоря за липсата на един официален език в съюза, на който да комуникираме.
Няма да говоря за административната бъркотия, съгласно която, всеки глобален проблем трябва да бъде решаван от всяка държава поотделно. Примерът с газа е показателен.
Няма да говоря за безсмислениет милиардни програми за крадене на пари, раздавайки ги "от вертолета" на фирми и граждани, по съмнителни проекти.
Ще напомня на лидерите на Европа, че движението на стоки и хора е твърде много затруднено, заради административни пречки и транспортен хаос, сътворен от същите тези бюрократи.
Прегледайте движението на товарните потоци в какви направления ходят и създайте коридори за бързо придвижване на контейнери, способни да бъдат приемани от влекачи. Така товари, пътуващи от Атина за Амстердам, например, минаващи през София, Будапеща, Виена, Франкфурт към Амстердам, да могат безпрепятствено да минават през границите, а по съответните местонахождания да се създаде такава организация, тези контейнери бързо да се претоварват на влекачи и да стигат до крайните дестинации в региона. Не е логично да се минават толкова граници, със спирания, проверки, тегления на кантари, фитосанитарни проверки, митнически проверки, полицейски проверки. Каква Европа сме, какъв съюз сме, след като не можем да унифицираме и направим тази логистика по-гъвкава и бърза!!!
Нека да престанем с това чакане на тирове пред всяка граница и с тези задръствания, породени от бюрократщина и политически късогледство. Не е нужно хиляди шофьори да пътуват хиляди километра, за да закарат един 20 футов контейнер от Атина до Амстердам. Направете така, че гръцкият шофьор да закара контейнера с тира от Триполис до Пирея, оттам да се натовари само контейнерът на влака и холандският шофьор с влекач да си го време от Амстердам или някое друго междинно спиране. Не е необходимо гъркът да пътува почти 4 хиляди километра, да премине през десетки граници, да урежда един куп документи, да спира и да чака с часове да премине през всяка граница и т.н. и т.н. През това време, докато контейнерът пътува, той може да извършва друга работа в района на Пелопонес. И екологично и икономично.
А сега какво е? Когато и да пътувам към Германия, докато стигна дотам са гранични митарствания, чакания, потене и какво ли още не като физиологични нужди, докато се довлечем дотам. Когато и да мина покрай Будапеща все е задръстено. Когато и да пътувам за Виена, има катастрофа я веднага след Будапеща, а в района на Татабаня. Когато и да пътувам в това направление, все има огромно задръстване в района на околвръстното на Мюнхен. Когато натовариш контейнера на влака, снижаваш с пъти риска, някой да се напие или да не си е доспал и да се тресне някъде по пътя и така да блокира магистралата за часове. Едно е композиция със 100 контейнера, управлявана от двама машинисти и електронна система за контрол на риска, друго е 50 шофьора, много от които са манипулирали шайбите за скорост и за време за почивка и трябва всичко това да го контролираш. Трябва да имат къде да спрат, да се изкъпят, да се изсерат, да пикаят, да ядат и т.н.
Няма да говоря за административната бъркотия, съгласно която, всеки глобален проблем трябва да бъде решаван от всяка държава поотделно. Примерът с газа е показателен.
Няма да говоря за безсмислениет милиардни програми за крадене на пари, раздавайки ги "от вертолета" на фирми и граждани, по съмнителни проекти.
Ще напомня на лидерите на Европа, че движението на стоки и хора е твърде много затруднено, заради административни пречки и транспортен хаос, сътворен от същите тези бюрократи.
Прегледайте движението на товарните потоци в какви направления ходят и създайте коридори за бързо придвижване на контейнери, способни да бъдат приемани от влекачи. Така товари, пътуващи от Атина за Амстердам, например, минаващи през София, Будапеща, Виена, Франкфурт към Амстердам, да могат безпрепятствено да минават през границите, а по съответните местонахождания да се създаде такава организация, тези контейнери бързо да се претоварват на влекачи и да стигат до крайните дестинации в региона. Не е логично да се минават толкова граници, със спирания, проверки, тегления на кантари, фитосанитарни проверки, митнически проверки, полицейски проверки. Каква Европа сме, какъв съюз сме, след като не можем да унифицираме и направим тази логистика по-гъвкава и бърза!!!
Нека да престанем с това чакане на тирове пред всяка граница и с тези задръствания, породени от бюрократщина и политически късогледство. Не е нужно хиляди шофьори да пътуват хиляди километра, за да закарат един 20 футов контейнер от Атина до Амстердам. Направете така, че гръцкият шофьор да закара контейнера с тира от Триполис до Пирея, оттам да се натовари само контейнерът на влака и холандският шофьор с влекач да си го време от Амстердам или някое друго междинно спиране. Не е необходимо гъркът да пътува почти 4 хиляди километра, да премине през десетки граници, да урежда един куп документи, да спира и да чака с часове да премине през всяка граница и т.н. и т.н. През това време, докато контейнерът пътува, той може да извършва друга работа в района на Пелопонес. И екологично и икономично.
А сега какво е? Когато и да пътувам към Германия, докато стигна дотам са гранични митарствания, чакания, потене и какво ли още не като физиологични нужди, докато се довлечем дотам. Когато и да мина покрай Будапеща все е задръстено. Когато и да пътувам за Виена, има катастрофа я веднага след Будапеща, а в района на Татабаня. Когато и да пътувам в това направление, все има огромно задръстване в района на околвръстното на Мюнхен. Когато натовариш контейнера на влака, снижаваш с пъти риска, някой да се напие или да не си е доспал и да се тресне някъде по пътя и така да блокира магистралата за часове. Едно е композиция със 100 контейнера, управлявана от двама машинисти и електронна система за контрол на риска, друго е 50 шофьора, много от които са манипулирали шайбите за скорост и за време за почивка и трябва всичко това да го контролираш. Трябва да имат къде да спрат, да се изкъпят, да се изсерат, да пикаят, да ядат и т.н.
Руската федерация не само приземи скъп а...
Кой идиот измисли тъпата дума "ей...
Абе делиормански Платоне и Канте/накуп/
Кой идиот измисли тъпата дума "ей...
Абе делиормански Платоне и Канте/накуп/
...да се финансират европейски транс коридори, като по тези коридори се обезпечи потенциал за движение по път с най-малко 4 ленти, като секциите, които заобикалят големи транспортни центрове като Будапеща, Виена, Мюнхен и други, да бъдат обезпечени с поне 8 ленти за движение в една посока.
цитирайДа се ограничи трафикът на тежкотоварни превозни средства в пиковите часове, в тези транспортни центрове. Китай има какво да ни помогне в това отношение, като организация на движението.
цитирай...за да се намали този транспортен хаос в Европа. Престанете да правите каквито и да е ремонти, освен ако не се срути някой мост, през летните месеци - юли и август, че става още по-тежко.
цитирай...само защото трябва да се окоси тревата покрай нея. Или я косете между 00:00 часа и 06:00 часа.
цитирайПо-малко човешки фактор, по-спокойни пътища. Явно хората не ставаме вече даже и за шофьори, толкова сме се изнежили.
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 2406