Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.09.2022 19:13 - Днес посетих минералния извор на Железница, недалеко от София. Покрай пътя - 10 кубика кравешки лайна.
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 538 Коментари: 2 Гласове:
2

Последна промяна: 03.09.2022 21:56

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 10 кубика беше оптимистичната ми оценка. Бяха повече. Наоколо природа - Швейцария ряпа да яде, както се казва. Но ОСРАНА природа, както видях сам. Откъде са лайната ли? Ами от мандрата в селото. Няма аз да съм ги изсрал там я. Къде отиват тези лайна? В Панчаревското езеро. Хубава работа. А там лодки, хора ходят да почиват, пекат се на плажа, някои се и къпят.


Значи аз не съм местен и знам откъде са лайната, а кметът, със сигурност не знае. Няма да има доказателства. Нали разбирате, как се оправдават всички.


А къде е санитарната инспекция на голяма столична община? Съставете на кмета един акт за 5000 лева и веднага той ще намери кой е изхвърлил тези лайна покрай пътя. Длъжен е да знае. Затова получава от нас заплата. За да пази общото от ОСИРАНЕ. Същото важи и за струпаните строителни отпадъци. Кметът знае да си получава заплатата, а не знае кой е изхвърлил лайната и тези отпадъци! Много удобно нали?


Защо аз не се обадя на Столична община ли? Защото животът ми мина в борба с вятърни мелници. Ако имаше файда от всичките ми усилия, аз щях да продължа да върша тази работа безплатно. Но да чакаш че някой ще си мръдне пръста, само защото ти си подал сигнал, е да чакаш от умрял писмо. Институциите не работят. Това е. А като не работят, всеки може да си изхвърли лайната или строителните отпадъци покрай пътя.

Тези дни видях друго незаконно сметище на строителни отпадъци. Това е автобусното обръщало в края на село Владая. Нима кметът не знае? Знае, разбира се. Като се прави на "бутни колиба", прасни му един акт от 5000 лева и ще намери начин да разбере, кой е изхвърлил боклука си там. Навсякъде е така.



Гласувай:
2



1. kolevdobri - Ето ви едно предложение.
05.09.2022 13:29
Да ме лицензират мен, като фирма, която да глобява кметовете за незаконните сметища, нищо друго и да ми дават САМО 10% ОТ ГЛОБИТЕ. САМО 10% И ЩЕ СТАНА МУЛТИМИЛИОНЕР. ДА, АМА ПОЛИТИЦИТЕ НЯМАТ СМЕТКА ОТ ТАКИВА КАТО МЕН, КОИТО ДА РАЗРАВЯТ ЛАЙНАТА И ДА НАМИРАТ КОЙ ГИ Е ИЗСРАЛ. ЩЕ ГИ ПОДЛУДЯ, АКО НЕ УСПЕЯТ ДА МЕ УТРЕПЯТ, РАЗБИРА СЕ.
цитирай
2. kolevdobri - Ами неспазването на изискванията при строежите...
05.09.2022 13:31
...да се осигури такава организация, че калта да не се разнася по пътищата. За един ден ще напиша поне 100 глоби на такива фирми, които не чистят камионите си от калта и излизат по столичните булеварди с кални гуми.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3219973
Постинги: 6920
Коментари: 4321
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930