Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.12.2022 00:36 - Хората са алчни за пари, а и вече не им се работи. "Да живеят касите на самообслужване".
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 337 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 03.12.2022 00:38


 Постоянно мрънкане за пари. Натиск на синдикатите. Социални, данъци, болнични, отпуски... Луда работа.

Затова, нека идват машините. Особено за простите операции.

Какво означава професията "билетопродавачка" на каса в метрото. Това си е прахосничество на ресурс. Слагаш една машина за отчитане и таксуване и уволняваш бабата, която седи вътре в кабинката. Няма човек, няма проблем.


Онзи ден пазарувах нещо по супермаркетите. Влязох в Кауфланд и видях, че са направили значителни промени. Махнали са половината каси. Мисля, че са оставили 4 каси. Става дума за Кауфланд, Студентски град, София. На централно място са сложили 8 каси за самообслужване. Минах оттам. Справих се лесно. Не чаках на опашка, както обикновено. От супермаркета са сложили служител, който тича от едната каса на другата и помага на хората да се справят с техниката. Веднъж като ти покаже и маймуна да си, ще знаеш за друг път как се прави и няма да има нужда от повече консултации.

Чух, че Лидл са ремонтирали един от магазините си - този в кв. Подуене, София, като са сложили и те каси на самообслужване.



В същото време в магазина на МЕТРО, на бул. Цариградско шосе в София е организационен кошмар.

Тази фирма е на пазара у нас от 1999г. и работите за нея вървят на зле. Вече не издават фактури на самата каса. Не стига друго, ами и са сложили на всяка каса по две продавачки. Едната ти издава бележка за покупката, а другата извършва безкасовите плащания и в същото време изпълнява ролята на нещо като контрола на първата служителка. Отделно други служителки обикалят касите, защото продавачките са некомпетентни и необучени, особено когато става дума за маркиране на стоки по време на техните промоции и така се получава трето ниво служители на касите.

След това, ако искате фактура, ще трябва да отидете на четвърто ниво служители, за да ви издадат фактурата. Не стига друго, ами и системата е толкова объркана. Днес купихме 3 акумулатора за автомобил от МЕТРО ми маркираха всеки един акумулатор на отделна бележка, на базата на която бележка ми издадоха 3 отделни фактури. Толкова тъпа работа. Това е като няма сериозен управител. Нещо се обърква на ниво управление. Работниците - стари, немотивирани, необучени...Началниците не можеш да им видиш очите. ОЧАКВАМ ТОЗИ БИЗНЕС ИЛИ ДА СЕ ПРОДАДЕ НА НЯКОЙ, КОЙТО ГО РАЗБИРА ПОВЕЧЕ ОТ ТЕЗИ ОТ МЕТРО ИЛИ ТАЗИ ФИРМА ДА ФАЛИРА.

Та с толкова много пари, с които разполага фирмата, как не си направиха огранизация на работа, която да рационализира работата с клиентите, че те да останат доволни, а самата фирма да не се набутва толкова с разходи за персонал и накрая - пак нищо.

Заприлича ми на огромен хоремаг от времето на Тодор Живков - едик куп работници и служители, които са толкова много и недобре позиционирани, че си пречат един на друг, но създават така желаната от социалистите трудова заетост.



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 2654917
Постинги: 6096
Коментари: 4004
Гласове: 2356
Архив
Календар
«  Януари, 2023  
ПВСЧПСН
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031