Постинг
03.12.2022 00:36 -
Хората са алчни за пари, а и вече не им се работи. "Да живеят касите на самообслужване".
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 338 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 03.12.2022 00:38

Прочетен: 338 Коментари: 0 Гласове:
2
Последна промяна: 03.12.2022 00:38
Постоянно мрънкане за пари. Натиск на синдикатите. Социални, данъци, болнични, отпуски... Луда работа.
Затова, нека идват машините. Особено за простите операции.
Какво означава професията "билетопродавачка" на каса в метрото. Това си е прахосничество на ресурс. Слагаш една машина за отчитане и таксуване и уволняваш бабата, която седи вътре в кабинката. Няма човек, няма проблем.
Онзи ден пазарувах нещо по супермаркетите. Влязох в Кауфланд и видях, че са направили значителни промени. Махнали са половината каси. Мисля, че са оставили 4 каси. Става дума за Кауфланд, Студентски град, София. На централно място са сложили 8 каси за самообслужване. Минах оттам. Справих се лесно. Не чаках на опашка, както обикновено. От супермаркета са сложили служител, който тича от едната каса на другата и помага на хората да се справят с техниката. Веднъж като ти покаже и маймуна да си, ще знаеш за друг път как се прави и няма да има нужда от повече консултации.
Чух, че Лидл са ремонтирали един от магазините си - този в кв. Подуене, София, като са сложили и те каси на самообслужване.
В същото време в магазина на МЕТРО, на бул. Цариградско шосе в София е организационен кошмар.
Тази фирма е на пазара у нас от 1999г. и работите за нея вървят на зле. Вече не издават фактури на самата каса. Не стига друго, ами и са сложили на всяка каса по две продавачки. Едната ти издава бележка за покупката, а другата извършва безкасовите плащания и в същото време изпълнява ролята на нещо като контрола на първата служителка. Отделно други служителки обикалят касите, защото продавачките са некомпетентни и необучени, особено когато става дума за маркиране на стоки по време на техните промоции и така се получава трето ниво служители на касите.
След това, ако искате фактура, ще трябва да отидете на четвърто ниво служители, за да ви издадат фактурата. Не стига друго, ами и системата е толкова объркана. Днес купихме 3 акумулатора за автомобил от МЕТРО ми маркираха всеки един акумулатор на отделна бележка, на базата на която бележка ми издадоха 3 отделни фактури. Толкова тъпа работа. Това е като няма сериозен управител. Нещо се обърква на ниво управление. Работниците - стари, немотивирани, необучени...Началниците не можеш да им видиш очите. ОЧАКВАМ ТОЗИ БИЗНЕС ИЛИ ДА СЕ ПРОДАДЕ НА НЯКОЙ, КОЙТО ГО РАЗБИРА ПОВЕЧЕ ОТ ТЕЗИ ОТ МЕТРО ИЛИ ТАЗИ ФИРМА ДА ФАЛИРА.
Та с толкова много пари, с които разполага фирмата, как не си направиха огранизация на работа, която да рационализира работата с клиентите, че те да останат доволни, а самата фирма да не се набутва толкова с разходи за персонал и накрая - пак нищо.
Заприлича ми на огромен хоремаг от времето на Тодор Живков - едик куп работници и служители, които са толкова много и недобре позиционирани, че си пречат един на друг, но създават така желаната от социалистите трудова заетост.
Затова, нека идват машините. Особено за простите операции.
Какво означава професията "билетопродавачка" на каса в метрото. Това си е прахосничество на ресурс. Слагаш една машина за отчитане и таксуване и уволняваш бабата, която седи вътре в кабинката. Няма човек, няма проблем.
Онзи ден пазарувах нещо по супермаркетите. Влязох в Кауфланд и видях, че са направили значителни промени. Махнали са половината каси. Мисля, че са оставили 4 каси. Става дума за Кауфланд, Студентски град, София. На централно място са сложили 8 каси за самообслужване. Минах оттам. Справих се лесно. Не чаках на опашка, както обикновено. От супермаркета са сложили служител, който тича от едната каса на другата и помага на хората да се справят с техниката. Веднъж като ти покаже и маймуна да си, ще знаеш за друг път как се прави и няма да има нужда от повече консултации.
Чух, че Лидл са ремонтирали един от магазините си - този в кв. Подуене, София, като са сложили и те каси на самообслужване.
В същото време в магазина на МЕТРО, на бул. Цариградско шосе в София е организационен кошмар.
Тази фирма е на пазара у нас от 1999г. и работите за нея вървят на зле. Вече не издават фактури на самата каса. Не стига друго, ами и са сложили на всяка каса по две продавачки. Едната ти издава бележка за покупката, а другата извършва безкасовите плащания и в същото време изпълнява ролята на нещо като контрола на първата служителка. Отделно други служителки обикалят касите, защото продавачките са некомпетентни и необучени, особено когато става дума за маркиране на стоки по време на техните промоции и така се получава трето ниво служители на касите.
След това, ако искате фактура, ще трябва да отидете на четвърто ниво служители, за да ви издадат фактурата. Не стига друго, ами и системата е толкова объркана. Днес купихме 3 акумулатора за автомобил от МЕТРО ми маркираха всеки един акумулатор на отделна бележка, на базата на която бележка ми издадоха 3 отделни фактури. Толкова тъпа работа. Това е като няма сериозен управител. Нещо се обърква на ниво управление. Работниците - стари, немотивирани, необучени...Началниците не можеш да им видиш очите. ОЧАКВАМ ТОЗИ БИЗНЕС ИЛИ ДА СЕ ПРОДАДЕ НА НЯКОЙ, КОЙТО ГО РАЗБИРА ПОВЕЧЕ ОТ ТЕЗИ ОТ МЕТРО ИЛИ ТАЗИ ФИРМА ДА ФАЛИРА.
Та с толкова много пари, с които разполага фирмата, как не си направиха огранизация на работа, която да рационализира работата с клиентите, че те да останат доволни, а самата фирма да не се набутва толкова с разходи за персонал и накрая - пак нищо.
Заприлича ми на огромен хоремаг от времето на Тодор Живков - едик куп работници и служители, които са толкова много и недобре позиционирани, че си пречат един на друг, но създават така желаната от социалистите трудова заетост.
ЗА БОГА БРАТЯ СПРЕТЕ ЕКОЛОЗИТЕ /И ПРЕДАТ...
За войната не могат да намерят оправдани...
РИА Новости заяви, че само руската ПВО м...
За войната не могат да намерят оправдани...
РИА Новости заяви, че само руската ПВО м...
Няма коментари
Търсене
За този блог

Гласове: 2358