Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2023 05:11 - ХИТРО,НАЛИ, ОТ ЕДНИ ЧУЖДИ ИЗВЕРГИ И НАШИ ПРЕДАТЕЛИ!
Автор: jupel Категория: Политика   
Прочетен: 706 Коментари: 0 Гласове:
9


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Младите прогонени навън,задължително ваксинирани ТАМ, а близките им тук ,за да могат да ходят там да си виждат децата,КОИТО ЧИРАКУВАТ И ПРАЩАТ ПАРИ НА РОДИТЕЛИТЕ СИ В БЪЛГАРИЯ,но дали тези пари са само за родителите им, а?

 

Останалите млади у нас-джендъри ще ги правят, други на война ще ги пратят с пари ще ги прилъжат, а други у нас с наркотици, алкохол, проституция и промиване тотално,та и заплахи не само, а пребиване-видяхме какво стана тогава на протестите под прозорците на бборисов!

Старите тук -МОР, липса на всякаква медицинска помощ и храна ,вода,лекарства- МЕНТЕ,пък и ги няма ?! Инфлация до небето!!Най-старите пенсионери -никакво приравняване на пенсии,те ПРОСТО ДА ГУШНАТ ЧЕМШИРА КАКТО МИ ПИСА ТУК ЕДИН ЧУЖД АГЕНТ.

Медии, тв...всичко чуждо,колония ,само се чудя защо още не са я обявили официално?!

Както казва Ботев от отвъдното -Братя ,още сте роби, роб до роба!?

Ами малка държава,разединен и злобен, завистлив народ и ето докъде стигнахме!

 

А  ВИЕ -NewRedDranon, СТАНАХТЕ ВЕЧЕ ЗА СМЯХ и на децата, С АМБИЦИИТЕ СИ КЪМ МЕН НЕ ТОЛКОВА, А КЪМ МОИТЕ ДЕЦА ОСОБЕНО ДЪЩЕРЯ МИ ПАРАДИРАЙКИ С ХАКЕРСТВО.ОТКРИХТЕ ЗЛОБАТА СИ, А ЗЛОБАРИТЕ ЗНАЕТЕ КЪДЕ ОТИВАТ ВСЕ НЯКОГА.

То друго няматеи парите ви са кървави, но за такива пари се заплаща един ден с ...което зави заболи

Аз съм притръпнала на всичко вече, дори на вашето пожелание за гушнап чимшира,пък и знаете ,че кой каквото желае на другия НЕГО ПОСТИГА.

Ясно е ,че детето ми Ви е трън в очите, но ако мислите ,че не знам и вашето СЕМЕЙНО ПОЛОЖЕНИЕ И МОРАЛА ВИ ГРЕШИТЕ!

ТО СЕ ВИЖДА ОТ 100 КМ ПОНЕ.

НЕ СИ ЗАСЛУЖАВА ДА ПУСКАМ ПОСТ ЗА ВАС, А ТОВА ЧЕ ТУК ВИ ТЪРПЯТ СИ Е ЗА ТЯХ.




Гласувай:
9



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2445206
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14316
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031