Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2013 16:04 - ЕВРОПА ПЪРВО ТРЯБВА ДА ОПРАВИ СКАПАНИЯ СИ ИНТЕРНЕТ, АКО ИСКА ДА ВЪРВИ НАПРЕД.
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 507 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 08.08.2013 10:18

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Няма значение за коя държава става дума. Дали за Германия, Австрия, Великобритания, Испания или Гърция. Където и да ви се наложи да ползвате нет, ще се чувствате ограничени. Склонен съм да си мисля, че и в другите страни положението не е по-добро. Ако Европа има проблеми с интернет, значи има проблеми с бъдещето. После ми приказват, че безработицата растяла, че имало криза и ред подобни глупости. А ги гледам, че все още продават хартиени вестници. Не знам дали ми вярвате, но по едно време казах на колегите си: Хайде да си ходим в България, че този интернет тук така ме изнервя, че не мога да си върша работата си. Хем скъпо, хем никакво качество. Не е далеко от мисълта факта, че в Южна Корея нетът е най-добър и че има връзка с обстоятелството, че страната е водеща в сферата на ИТ.  Как иначе ще развиваш високи технологии, като нетът ти е скапан? Хотелите им скъпи, а са се стиснали да си пуснат качествен нет. Намерили от какво да пестят.

В една от най-големите технологични компании в Европа ми казват, че не могат да ми предоставят нет, за времето, през което съм им на гости, защото имали някакъв пробив преди време в системата и забранили достъпа до интернет за външни посетители в техните сгради. Казвам си - бахти и технологичната компания е това, след като не могат да предложат решение, което да удовлетвори настоящи и бъдещи клиенти и си отрязан от света, все едно живееш в 20 век, а не в 21-ви.

Знам, че европейската комисия правеше някакви напъни да приеме общо законодателство, което да стимулира още повече развитието на информационните технологии, но образно казано, как да развиват технологии, след като основното нещо - нетът, за нищо не става.



Гласувай:
3



1. kolevdobri - Ето важна информация.
13.08.2013 15:58
Според една анкета, половината от потребителите на интернет в Европа заявяват желание да сменят доставчици си, заради бавния нет. Също близо половината потребители ограничават сърфирането в нета заради скъпия мобилен интернет и значителните такси, когато се ползва оператор в чужбина. Аз лично съм пострадал от тези безобразни разлики в цените, когато трябваше да платя огромна сума, за това, че ползвах нет, чрез моя мобилен доставчик в друга държава. Направо си беше пладнешки грабеж.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3245351
Постинги: 6940
Коментари: 4327
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930