Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.10.2015 09:40 - Няма и не може да има по-добър транспорт в една малка държава като нашата, освен личния.
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 262 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 12.10.2015 09:42


 ОСНОВНОТО ПЕРО ЗА ДАНЪЧНИ ПРИХОДИ НА ДЪРЖАВАТА ТОВА Е ПОЛЗВАНЕТО НА ЛИЧНИТЕ И ФИРМЕНИТЕ ПРЕВОЗНИ СРЕДСТВА.  


Това са милиарди левове всяка година под формата на данъци за държавата.

Смятайте, при продажбата на 6 милиона тона гориво, колко милиарда постъпват в държавата под формата на акцизи и данъци. Ами прибавете към тази сума всичките данъци, които се плащат за продажбата на колите, прибавете към тях екотаксите за употребявани автомобили, които са почти по 300 лева на автомобил, а става дума за стохиляди автомобила еднократно плащане на година. Прибавете милиардите, които постъпвят като застраховки - ГО, Каско, застраховка на места и т.н. Прибавете данъците, които постъпват от продажбата на хиляди тона моторни масла, антифриз, спирачна течност, течност за чистачки, гуми, резервни части, данъци върху услугите по ремонти и поддръжка на автомобилите. Прибавете стотиците милиони пътни такси, стотиците милиони общински данъци за МПС. ТОВА Е НАЙ-ГОЛЕМИЯТ ПОТОК ОТ ПАРИ ЗА ДЪРЖАВАТА.

ХА СЕГА МИ КАЖЕТЕ КАКВО ДЪРЖАВАТА НИ ВРЪЩА В ЗАМЯНА НА ВСИЧКИТЕ ТЕЗИ ПАРИ. ИМА НЯМА ЕДНО 20-25% ОТ ТЕЗИ ПАРИ, НЕ ПОВЕЧЕ. ТОВА Е НЕНОРМАЛНА КРАЖБА. И СЛЕД ТОВА ЗАЩО СМЕ НЯМАЛИ НОРМАЛНИ ПЪТИЩА. Знаете ли какво се случва ако се отклоните от основните пътища в държавата? Попадате в лабиринт от разбити пътища, каквито никъде в Европа няма да видите. Като изключите 1000-2000 км., първокласно асфалтирана пътна мрежа, останалите 37 хиляди километра републиканска пътна мрежа са пълен гъз и това е при положение, че държавата прибира от транспорта 5-6 милиарда лева.

Да не говоря за пътната мрежа в градовете. Тези дни обиколих пак София и какво да видя, като изключим някои основни булеварда, които са асфалтирани през последните две година - един участък от Ботевградско шосе, Цариградско шосе, част от Ломско шосе, участък от алея Яворов и Южната дъга и две основни пътни артерии в кв. Люлин и Младост, малък участък от бул. Мария Луиза и част от бул. Черни връх от НДК до бул. Вапцаров и асфалтираният бул. Брюксел, за друго не мога да се сетя. Второстепенните улици на София са под всякаква критика - разбити и с нагънат асфалт. Улиците и в най-скъпите квартали са с такава лоша настилка, че всички на практика се нуждаят от основен ремонт.

Опитайте се да карате кола във Варна. Като изключим пак някои основни булеварда, всичко останало е кърш. Толкова скапана настилка навсякъде. В Бургас се полагат наистина усилия в това отношение, но също има още много какво да се желае. Покарайте кола в който и да е областен център и ще видите толкова разбита инфраструктура, че се питам ЗАЩО ИЗОБЩО ПЛАЩАМЕ ВИНЕТКИ И ОБЩИНСКИ ДАНЪЦИ ЗА АВТОМОБИЛИТЕ.


КАТО ИЗВОД: ДЪРЖАВАТА И ОБЩИНИТЕ НИ ОТНЕМАТ ПЪРВО ПАРИТЕ И ВТОРО, НЕ НИ ОСИГУРЯВАТ ПЪТИЩАТА, КОИТО ЗАСЛУЖАВАМЕ. ТОЕСТ - КРАДАТ НИ. МНОГО ВАЖНО Е ТОВА, ЧЕ НИ ОТНЕМАТ НАЙ-ВАЖНОТО НЕЩО - СВОБОДАТА. ЗАЩОТО ДА ИМАШ ЛИЧЕН АВТОМОБИЛ И ДА СИ МОБИЛЕН Е ВЪПРОС НА ЛИЧНА СВОБОДА. НИКАКЪВ ОБЩЕСТВЕН ТРАНСПОРТ НЕ МОЖЕ ДА ТИ ДАДЕ ТОВА ЧУВСТВО НА НЕЗАВИСИМОСТ, КАКТО ЛИЧНИЯ АВТОМОБИЛ. НО ДЪРЖАВАТА И ОБЩИНИТЕ ПРАВЯТ ВСИЧКО ВЪЗМОЖНО ДА НИ ОТНЕМАТ СВОБОДАТА. СЪДИРАТ НИ КОЖАТА С ДАНЪЦИ, А СЛЕД ТОВА НИ ГЛОБЯВАТ, ЗАЩОТО НЯМА КЪДЕ ДА ПАРКИРАМЕ В ГРАДОВЕТЕ, А ПЪТИЩАТА НИ СА ОСЕЯНИ С ОГРАНИЧЕНИЯ ЗА СКОРОСТТА БИЛО ЗАРАДИ ЛОШО ПРОЕКТИРАНИ ПЪТИЩА, БИЛО ЗАРАДИ ЛОШИ ПЪТНИ НАСТИЛКИ ИЛИ ПО ДРУГА ПРИЧИНА. СЕГА ЩЕ НИ СЛОЖАТ И КАМЕРИ, ЗА ДА МОГАТ ОКОНЧАТЕЛНО ДА НИ СЛЕДЯТ КЪДЕ ХОДИМ И КАКВО ПРАВИМ, ПОД БЛАГОВИДНИЯ ПРЕДТЕКСТ, ЧЕ СЕ ГРИЖАТ ЗА СИГУРНОСТТА НИ.



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3258207
Постинги: 6941
Коментари: 4328
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930