Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2016 09:20 - Няма никакво правно основание, да се толерира предимството на общинския транспорт.
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 324 Коментари: 2 Гласове:
0

Последна промяна: 19.07.2016 11:02


ОБЩИНСКИЯТ ТРАНСПОРТ /ПОНЕ НАБЛЮДАВАЙКИ СОФИЯ/ Е МУДЕН, МРЪСЕН, СКЪП И НЕУДОБЕН /С ИЗКЛЮЧЕНИЕ НА НОВИТЕ АВТОБУСИ И МЕТРОТО/. ЗАЩО ТОГАВА АЗ, КОЙТО ОТКАЗВАМ ДА ПОЛЗВАМ ГРАДСКИЯ ТРАНСПОРТ ЗАРАДИ ИЗБРОЕНИТЕ ПРИЧИНИ, МЕ ЗАДЪЛЖАВАТ ДА МУ ПЛАЩАМ ИЗДРЪЖКАТА?


МИСЛИТЕ ЛИ, ЧЕ АКО ИМАМ БЪРЗА, УДОБНА И ЕВТИНА ВРЪЗКА МЕЖДУ ДОМА И РАБОТАТА, АЗ ЩЕ СЕ НАБУТАМ С ПАРИ, ЗА ДА СИ ВОЗЯ ГЪЗА НА ЛЕКА КОЛА? НЯМА РАЗБИРА СЕ. ВОЗЯ СЕ С ЛЕКА КОЛА, ЗАЩОТО МИ ОТНЕМА 15 МИНУТИ, А НЕ 45, АКО БЯХ ПОЛЗВАЛ ОБЩИНСКИЯ ТРАНСПОРТ. ДА НЕ ГОВОРЯ, ЧЕ ПЛАЩАМ ЗА ГОРИВО 70 СТОТИНКИ. АКО СЛОЖА И ОЩЕ ТОЛКОВА ЗА АМОРТИЗАЦИЯ, ЩЕ ИЗЛЕЗЕ, ЧЕ ЗА ДА ОТИДА НА РАБОТА ЩЕ ТРЯБВА ДА ПОХАРЧА 1,40ЛВ. КОГА ГРАДСКИЯТ ТРАНСПОРТ ЩЕ МИ ОСИГУРИ ПРЕВОЗ ЗА ТОВА ВРЕМЕ И ТЕЗИ ПАРИ? НЕ МОГА ДА СИ КУПЯ ДОРИ И ЕДИН БИЛЕТ...



Не стига другото, но властта се е самооторизирала да забрани на частните лица да ползват бус лентата, отнемайки по най-безочлив начин правата ни принуждавайки ни от една страна да плащаме за нещо, което не получаваме и второ, ограничавайки ни правата да ползваме път, който също е платен с нашите пари..

ТОВА Е ТО ПОЛИТИЧЕСКА ИКОНОМИЯ - искаш или не искаш, няма значение, трябва да платиш масрафа на някой друг и в същото това време, плащайки издръжката на градския транспорт и да изтърпиш издевателството, че нямаш право да се движиш по пътя, по който се движи същият този субсидиран от теб транспорт.


ВСЪЩНОСТ НЯКОЙ РАЗУМЕН ЧОВЕК, МОЖЕ ЛИ ДА МИ КАЖЕ, КАТО СЕ ИЗКЛЮЧИ ОНЕЗИ ОБЩО НЕ ПОВЕЧЕ ОТ 3 ЧАСА СУТРИН И ВЕЧЕР, КОГАТО ОБЩЕСТВЕНИЯТ ТРАНСПОРТ ПРЕВОЗВА ГРАЖДАНИ, КОИТО ОТИВАТ ИЛИ СЕ ВРЪЩАТ ОТ РАБОТА, КАКВО Е ОСНОВАНИЕТО, ГРАДСКИЯТ ТРАНСПОРТ ДА ПРОДЪЛЖАВА ДА БЪДЕ СУБСИДИРАН И В ОСТАНАЛОТО ВРЕМЕ ОТ ДЕНОНОЩИЕТО И ДА ПОЛЗВА ПРИВИЛЕГИЯТА ЗА БУС ЛЕНТА? КОГО ВОЗИ В ОСТАНАЛОТО ВРЕМЕ? ВЕРОЯТНО ОНЕЗИ ОТ КРЪЧМИТЕ, КОИТО РАБОТЯТ ДО КЪСНО ИЛИ ТЕХНИТЕ ПИЯНИ КЛИЕНТИ.


НАЙ-МАЛКОТО, ОНАЗИ ИЗМИСЛЕНА ОРГАНИЗАЦИЯ, КОМИСИЯТА ЗА ЗАЩИТА НА КОНКУРЕНЦИЯТА, КОЯТО НИЩО НЕ Е СВЪРШИЛА ЗА ПОВЕЧЕ ОТ 20 ГОДИНИ СЪЩЕСТВУВАНЕ, ТРЯБВА ДА СЕ САМОСЕЗИРА И ДА ОТГОВОРИ НА ВЪПРОСА, ЗАЩО ИМА РАЗЛИЧНО ТРЕТИРАНЕ НА РАЗЛИЧНИТЕ ФОРМИ НА СОБСТВЕНОСТ, КАТО ОТКРИТО И БЕЗЦЕРЕМОННО СЕ ПОДКРЕПЯ ОБЩИНСКАТА СОБСТВЕНОСТ, А ОЩЕ ПОВЕЧЕ, ЧЕ СЕ ЗАДЪЛЖАВА ОБЩЕСТВОТО ДА ПЛАЩА ЗА УСЛУГА, КОЯТО МНОЗИНА НЕ ПОЛЗВАТ. ТОГАВА Е ПО ПРАВИЛНО ДА СЕ КАЖЕ, ЧЕ ПЛАЩАМЕ ДАНЪК "ОБЩЕСТВЕН ТРАНСПОРТ" И ТОЗИ СПОР ЗА ПРИКЛЮЧИ ВЕДНЪЖ ЗАВИНАГИ. СЛЕД ТОВА ДА СЕ ЗАДЪЛЖИ ОБЩЕСТВОТО ДА СУБСИДИРА И ДРУГИ ДЕЙНОСТИ, КАТО ПРОИЗВОДСТВО НА ХЛЯБ, ЛЕКАРСТВА, ЖИЛИЩА...

ДА ИЗКОПАЕМ ОТ ГРОБА ЖИВКОВ И ДА ГО ИЗБЕРЕМ ЗА СОЦИАЛИСТИЧЕСКИ ВОДАЧ И ТАКА, НЕ ВИЖДАМ КАК ДА СЕ ПРОМЕНИ ТОВА СОЦИАЛИСТИЧЕСКО МИСЛЕНЕ В БЪЛГАРСКАТА ГЛАВА.



ЗА МЕН, СЪЩЕСТВУВАНЕТО НА ОБЩИНСКИ ТРАНСПОРТ ИЛИ КАКЪВТО И ДА Е СОЦИАЛИСТИЧЕСКИ ТРАНСПОРТ, КОЙТО НЕ СИ ЗНАЕ НИТО СОБСТВЕНИКА, НИТО СМЕТКАТА, Е ИДЕАЛНОТО МЯСТО ЗА КРАДЕНЕ ОТ СТРАНА НА УПРАВЛЯВАЩИТЕ - НЕЗАВИСИМО ОТ ТОВА ДАЛИ СТАВА ДУМА ЗА КМЕТА, ЗАМЕСТНИЦИТЕ МУ, ЧИНОВНИЦИ В КМЕТСТВОТО, ГРАДСКИ СЪВЕТНИЦИ ИЛИ ЧЛЕНОВЕ НА НЯКОЯ ПОЛИТИЧЕСКА ПАРТИЯ. КАЗВАТ ТИ, ЧЕ ОСИГУРЯВАТ ТРАНСПОРТ ЗА БЕДНИТЕ И НЕЩАСТНИТЕ, А ВСЪЩНОСТ ИДЕЯТА Е, ЧЕ ОТ ОБЩЕСТВЕНОТО НАЙ-ЛЕСНО СЕ КРАДЕ. ТОВА Е ИСТИНАТА. НИКОЙ НЕ МИСЛИ НИТО ЗА БЕДНИТЕ И НЕЩАСТНИТЕ. НЯКОЙ ТРЯБВА ДА ПЛАТИ ТАЗИ НЕНОРМАЛНО ВИСОКА ЦЕНА, КОЯТО НИЕ, ДАНЪКОПЛАТЦИТЕ ПЛАЩАМЕ ЗА НЕЩО, КОЕТО НЕ ГО ИСКАМЕ.



Гласувай:
0



1. kolevdobri - Само един пример
19.07.2016 10:33
Тези, които живеят в кв. Лозен, София, това е на изхода на магистрала Тракия, в посока Пловдив, нека да кажат, коя форма на обществен транспорт е по-добра за тях - общинската или частната, ползвайки така наречените "маршрутки". Защо не оставим клиентите, тоест ние, да преценим кое е добро и кое не е добро за нас. ЗАЩО ОСТАВЯМЕ НА ДРУГИ ЛИЦА ДА НИ КАЗВАТ КОЕ Е ДОБРО И КОЕ НЕ? АЗ ЛИЧНО БИХ ИЗБРАЛ ЧАСТНАТА МАРШРУТКА, АКО ТРЯБВА ДА СТИГНА ОТ СОФИЯ ДО ЛОЗЕН.
цитирай
2. kolevdobri - И още нещо...
22.07.2016 18:40
Не съм сигурен, дали досега съм давал този пример, но в Скопие например, по една и съща линия можеш да избираш обществен транспорт на цена 35 денара и частен на цена от 30. Вярно, че частните автобуси са стари, но и за тях има "хляб". На нас ни казват, че автобусите били стари и това оскъпявало много цената на билета, защото искали много голяма поддръжка. Тогава защо частните автобуси в Скопие, след като са стари, возят на по-ниска цена от общинските? Нещо "издиша" официалната пропаганда. А истината е, че като се купат 50 или 100 автобуса и се платят с обществени средства, все нещичко ще.......
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3253438
Постинги: 6941
Коментари: 4328
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930