Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2018 16:59 - В тази държава никой не говори за личната отговорност на всеки един гражданин.01
Автор: kolevdobri Категория: Политика   
Прочетен: 168 Коментари: 1 Гласове:
0



 ПРЕДИ ДА УПРЕКНЕМ ПРАВИТЕЛСТВОТО, ОБЩИНАТА ИЛИ КОЙТО И ДА Е /ДОРИ И ДА ИМАМЕ ОСНОВАНИЕ ДА ГО НАПРАВИМ/, ТРЯБВА ДА СИ ЗАДАДЕМ В КРАЯ НА РАБОТНИЯ ДЕН, КАТО СЕ ПРИБЕРЕМ У ДОМА, ПРЕДИ ДА СЕ ОТДАДЕМ НА ЗАСЛУЖЕНА ПОЧИВКА, ТА ТРЯБВА ДА СИ ЗАДАДЕМ ВЪПРОСА, КАКВА Я СВЪРШИХ ДНЕС!


И ДА СИ НАПРАВИМ ЧЕСТЕН АНАЛИЗ, ДА СИ ПРИЗНАЕМ ПРОПУСКИТЕ И ДА СИ НАПРАВИМ НЯКАКЪВ ПЛАН ЗА СЛЕДВАЩИЯ ДЕН.  Днес работих ли съвестно, много и ефективно? Ако съм блъскал цял ден, копаейки някакъв канал, който може да го изкопае един багер срещу 20 лева, значи съм си пропилял нервите, времето, енергията и възможността да направя нещо по-полезно, каква съм я свършил изобщо тогава?

Ако съм висял в някое кафене на чаша кафе и съм изпушил една кутия цигари, като вечерта съм си сложил 100 грама ракия със салатка, каква съм я свършил днес и какво ми е виновно правителството, че никаква не съм я свършил?


Ако днес съм произвел продукт или съм осъществил услуга, заради която клиентът е останал недоволен и ме заплашва със съдебна разправа и аз виждам, че наистина съм го прецакал, каква съм я свършил днес и какво очаквам от съдбата да ми се случи утре? Да избягам от държавата, за да не си изпълня задължението или да вляза в допълнителни разходи и да си свърша работата както трябва. Но докога ще я карам все така?


Ако съм взел пари от бедната си майка, която крета с една малка пенсия, каква съм я свършил днес?

Ако съм ял като прасе, тъпчейки се с боклуци през деня, ако не съм прочел няколко страници литература, за да се усъвършенства закостенелият ми мозък, ако съм видял хвърлен боклук пред кооперацията, в която живея и не съм направил и най-малкото усилие, да поправя нещата, каква съм я свършил днес?


Ако не съм се поинтересувал, дали детето ми или децата ми са били ефективни в училище и не знам докъде са с учебния материал, ако не съм ги научил на морал и дисциплина, ако не съм предал през този ден своите опит и знания, каква съм я свършил днес?

Ако не съм заделил днес от спечеленото за фонд "Бъдеще", каква съм я свършил днес?

Ако лекарят ме е предупредил, да не пуша и да огранича алкохола, а аз просягам към цигарата и след това си сипвам чашка водка, каква съм я свършил днес?

Ако ми е казал, че съм дебел и трябва да намаля теглото, защото това влошава здравната картина и аз не направя и най-малко усилие в тази посока, каква съм я свършил днес?

Ако съм видял да се извършва някаква неправда и съм си премълчал, каква съм я свършил днес?

Следва текст.



Гласувай:
0



1. vladtepes - За личната отговорност
01.10.2018 17:09
Недоволните следва да сезират компетентните служители на Арменска Апостолическа Църква в градовете или евентуално архиерея на епархията архимандрит Исахак Похосян. Още в Османската Империя българите са имали официално право да отнасят жалбите и споровете до компетентните служители на Арменска Апостолическа Църква включително епископи, архиепископи, Цариградски Патриарх и католикос.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kolevdobri
Категория: Политика
Прочетен: 3248724
Постинги: 6941
Коментари: 4327
Гласове: 2406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930